Gå til innhold

Promillekontroll ved lasermåling, normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble tatt i laser, kjørte 7 km for fort. Når de stoppet meg ba de meg blåse, som selvfølgelig viste 0. Det jeg begynte å lure på var om det var normalt å måtte blåse ved laser? Trodde man enten hadde promillekontroll eller fartskontroll? Jeg kjørte med mine 2 barn og samboer så syns det var rart om de gjorde dette fordi de mistenkte at jeg hadde drukket, da jeg ikke ser helt hvorfor de skulle trodd dette

Anonymkode: 9c1bd...704

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De tar nesten alltid promille ved fart

Anonymkode: caf67...cc2

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke nå sist helg jeg leste om en familie som ble stoppet hvor begge foreldrene hadde promille og barnet satt usikret på morens fang...tror forresten det var min mann som leste saken for meg. Uansett, det burde være en selvfølge at alle som stoppes i fartskontroll også må blåse og barn er ingen garanti for at sjåføren er edru.

Anonymkode: 59be8...1c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det ikke nå sist helg jeg leste om en familie som ble stoppet hvor begge foreldrene hadde promille og barnet satt usikret på morens fang...tror forresten det var min mann som leste saken for meg. Uansett, det burde være en selvfølge at alle som stoppes i fartskontroll også må blåse og barn er ingen garanti for at sjåføren er edru.

Anonymkode: 59be8...1c5

Uff! Jeg kan forstå at de mistenker promille om barnet sitter usikret på foreldrenes fang. Bare begynte å lure om jeg så «mistenksom» ut siden de plutselig skulle ta promillekontroll også men selvfølgelig veldig bra de sjekker 

Anonymkode: 9c1bd...704

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig.

Anonymkode: f4397...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...