Gå til innhold

Hjelp, jeg skal gifte meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal vies på rådhuset, og forloveren min mener jeg må pynte meg. Jeg vil jo gjerne pynte meg, men mannen min hadde tenkt å stille i dongeribukse, så da tenkte jeg det samme. 

Nå er det sånn at jeg rett og slett ikke vet hva jeg skal ha på meg. Tenkte kanskje det skulle kle meg i hvitt da, men jeg finner ikke noe som kan minne om en knekort bryllupskjole som ikke ser ut som en bryllupskjole. 

Jeg er på gråten hele tida og får lyst til å bare avlyse hele greia. Jeg er "gammel" og stygg og har ikke lyst til å se ut som om jeg tror jeg er noe. 

Er det noen som har noen tips til meg? 

 

Anonymkode: bae9d...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Og du er definitivt ikke gammel og stygg! Det er imidlertid lettere å hjelpe deg å finne noe hvis vi vet ca. alder, kroppsfasong/størrelse og hva du liker :) Her er noen forslag til kjoler som jeg synes kan passe flere aldersgrupper og kroppsfasonger, og som fungerer som sommerkjoler senere - og den må kanskje ikke være helt hvit?

image.gif.e5eebb9fb44c8f3ba8b333b5e44bdfbe.gifLauren Ralph Lauren - LIGIANA SHORT SLEEVE DAY DRESS - Kjole - whitesel16084445_csandshell_v200210aop_10.webp?has_grey=0&has_webp=0&size=sourceproduct gallery imageimage.gif.e5eebb9fb44c8f3ba8b333b5e44bdfbe.gif

product gallery image

Endret av Roci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er noe! Kle deg som du føler deg vell 🙂 Når er bryllupet? Det blir jo mer hvite kjoler ut over våren og sommeren. Dette er ikke helt sesongen for slike kler. Har du noen tanker om hvilken type kjole du ønsker deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal stille i det du selv føler for, uavhengig av om mannen din skal ha på jeans, eller om forloveren din ønsker at du skal pynte deg! ta det du føler deg vel og fin i :) 

Når det er sagt så har zalando noen knelange hvite kjoler som er fine og ikke blir så brudekjoleaktig. Noen kan kanskje pyntes litt mer opp med et belte samtidig som det fremhever figur 

https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-fryer-short-sleeve-dress-cocktailkjole-white-l4221c1jb-a11.html

https://www.zalando.no/only-onllondon-ruffle-dress-kjole-cloud-dancer-on321c37p-a11.html

https://www.zalando.no/kaffe-kanaya-dress-skjortekjole-chalk-ka321c0ly-a11.html 

 

Endret av scttlkk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (På 29.3.2023 den 14.45):

Gratulerer! Og du er definitivt ikke gammel og stygg! Det er imidlertid lettere å hjelpe deg å finne noe hvis vi vet ca. alder, kroppsfasong/størrelse og hva du liker :) Her er noen forslag til kjoler som jeg synes kan passe flere aldersgrupper og kroppsfasonger, og som fungerer som sommerkjoler senere - og den må kanskje ikke være helt hvit?

image.gif.e5eebb9fb44c8f3ba8b333b5e44bdfbe.gifLauren Ralph Lauren - LIGIANA SHORT SLEEVE DAY DRESS - Kjole - whitesel16084445_csandshell_v200210aop_10.webp?has_grey=0&has_webp=0&size=sourceproduct gallery imageimage.gif.e5eebb9fb44c8f3ba8b333b5e44bdfbe.gif

product gallery image

Jeg likte best den tredje kjolen:o) Og den kan fint være sommerkjole senere ja. jeg synes man godt kan pynte seg litt på bryllupsdagen, så får nå heller mannen gjøre som han vil. Til lykke med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere! 

Jeg aner jo ikke hva stil er egentlig, så pleier å kle meg nøytralt og sikkert litt grå mus. Men vil jo gjerne være litt fin når jeg gifter meg, selv om jeg hadde tenkt å late som at jeg ikke hadde det behovet. Vi skal ikke ha noen fest. 

Jeg er 162 høy og relativt slank. Små pupper og korte bein. Going on forty. Lurte litt på denne kjolen: https://www.zalando.no/mbym-ballkjole-sugar-mb121c0fi-a11.html Men blir ikke enig med meg selv om jeg vil ha den fordi den er plain og ikke viser kroppen min, eller om jeg faktisk syntes den var fin. Hva synes dere? 

Likte godt kjolen på det første bildet til @Roci, og også den Ralph lauren-kjolen som @scttlkk la ut. Den var veldig fin! Men den føler jeg signaliserer det jeg ikke ønsker: At jeg tror jeg er noe. 

Beklager seint svar, vi har hatt spysjuke i hus, og jeg har brukt mye tid på å skifte sengetøy, tømme spybøtter og dusje unger. 

Anonymkode: bae9d...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...