Gå til innhold

Det som skjer, det skjer...

Shagya

Anbefalte innlegg

Nytt år, nye muligheter (Det utsagnet begynner å bli en gammel, oppbrukt klisjè, men det er jo sant nok, så kan man se hvor mange av nyttårsforsettene fra forrige nyttår man ikke greide å holde mer enn i 14 dager, som man kanskje klarer denne gang ?)

Årets første dag startet med potetgull med dip og en liten smak av Crispo-sjokolade til frokost.

Det var ihvertfall ikke en sunn start på året :ler:

Jeg har ikke feiret nyttårsaften på mange år (ingen spesiell grunn til det), og i år ble det stille og rolig hjemme med mann og dyr.

Dyrene brydde seg ikke om raketter og bråk, og vi hadde en bedre kyllingfilèt-middag med frityrstekt banan og is til dessert - vi spiste og vi spiste til vi nesten trilla etterpå.

Det skal bli spennende å se hva 2006 bringer.....GODT NYTT ÅR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets første arbeidsdag.

Jeg har ikke hatt fri i romjula, noe som gjør at det nok var mange andre som sleit mer enn meg med å karre meg på jobb i dag tidlig.

For min del er det positivt at jula er over, for det betyr mer å gjøre på jobb.

Hva er vel mer kjedelig enn å måtte sitte på jobb uten noe fornuftig å gjøre ?

Det er da man priser seg lykkelig over at man har internet, og kan surfe, så blir ikke tida så lang.

I dag skal jeg en tur på et kjøpesenter og bruke gavekortet jeg fikk til jul :)

Den ene gaven jeg skulle fått før jul, er nok kommet bort i posten, så det er visst en ny på vei ganske snart.

Kjedelig når pakkene forsvinner, men ikke så rart så mange gaver som sirkulerer i desember.

Jeg fikk meg Sanolux-lyslampe til jul, det er en slik lampe som skal erstatte dagslyset mange av oss har behov for midt på svarteste vinteren.

Om den virker enda er jeg ikke sikker på, men den kosta visst 2600,- så jeg håper ikke reklamen er falsk.

Veldig sterkt lys i den, selv om den visstnok skal være mildere enn endel av de andre, men den hadde fått bra kritikk ble jeg fortalt.

Fint å prøve, er absolutt verdt det om det virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke har fått med seg Narnia på kino enda, burde ta seg en tur....

Likte den, selv om Narnia nok aldri blir helt slik jeg husker den i hodet mitt fra da jeg var liten og heksa holdt på å skremme vettet av meg.

Heksa var litt annerledes, Lucy var annerledes, men andre detaljer kom jeg på igjen når jeg så de, som f.eks den gatelykta ute i skogen og pelskåpene i klesskapet.

2,5 times film pleier å kjede meg ca halvveis, men disse 2,5 timene gikk fort.

Syns kanskje 11 årsgrense var litt lavt, men det er vel ingen mellomting mellom 11 og 15 årsgrense, og 15 blir litt høyt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagsmøter...

Nå er det riktignok ikke fredag i dag, men likevel.

Det er en evig, kjedsommelig, pine.

Jeg er dessverre ikke interessert i å prate vær og vind med alle mine kolleger, og syns at fredagsmøter skal benyttes til formålet: Utveksle viktig informasjon.

Når man skal ha en avslutning for ei som skal slutte, kan man godt prate litt (f.eks om videre planer for den som skal slutte), men i over en time med bare pjatt, med folk som ber seg selv som bare er innleide vikarer, hvis kjeften går i et sett om alt og alle hun kjenner, alltid en story å dele, og jeg visste virkelig ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, og de fleste andre satt og glante i taket, tvinna tommeltotter og bare håpe på et klarsignal om at man nå kunne gå.

Men, NEIDA.

Skravel, skravle, skravle.

Fredagsmøtene har en stygg tendens til å bli kaffeslabberas, og det kjeder meg (og mange med meg) noe vannvittig.

Endret av Shagya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg skal ikke beskyldes for å være flink til å skrive i denne dagboken.

Det som er dumt med dagbok på nett, er at man må vokte seg vel for å bli for personlig, i tilfelle noen man skulle finne på å kjenne, skulle ramle over den.

Det er jo ikke alt man kan finne på å skrive i sin egen, hemmelige dagbok som nødvendigvis er så flatterende om andre.

Så da må jeg passe meg litt, da.

Ikke det at jeg har et voldsomt behov for å uffe og akke meg over all de håpløse menneskene jeg omgås ;)

Men, overfladisk pjatt blir fort litt kjedelig også da.

Men, været er jo ganske begredelig i dag, og det var faktisk vindstille og ikke så bitende kaldt som i går da jeg nesten blåste overende...

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...