Gå til innhold

Å se partneren ha sex.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange her forteller om fantasien og ønsket om å se partneren ha sex med andre, men hvor mange har opplevd det ?

  • en av 100 - nei.
  • en av 1000 - tvilsomt.
  • en av 10 000 - kanskje.

Kommentar…

 

Anonymkode: a10ed...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meh ikke egentlig. Det gir meg ingenting. Men om min partner var veldig opptatt av det, så kunne jeg vurdert det for han sin skyld. 

Anonymkode: 5bafd...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Meh ikke egentlig. Det gir meg ingenting. Men om min partner var veldig opptatt av det, så kunne jeg vurdert det for han sin skyld. 

Anonymkode: 5bafd...d0e

Jeg tror mange damer tenker likt der. 

Anonymkode: a10ed...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett han, og han har sett meg.

Anonymkode: 0b33d...37c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett henne ha sex med en annen ❤️

Anonymkode: 93bde...6f4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri tenkt meg å se det, hadde det vært en gammel film som han ønsket at jeg skulle se på så kunne jeg sikkert vurdert det.

Anonymkode: 99b8a...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Mange her forteller om fantasien og ønsket om å se partneren ha sex med andre, men hvor mange har opplevd det ?

  • en av 100 - nei.
  • en av 1000 - tvilsomt.
  • en av 10 000 - kanskje.

Kommentar…

Anonymkode: a10ed...130

Leste en seksualvaneundersøkelse et sted at 13% av nordmenn har hatt trekant minst én gang, så tallet er nok langt høyere enn 1 av 100.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei, for oss holder det i massevis å vite at begge har hatt sex med andre før vi ble sammen. Heller ikke det er noe noen av oss tenner på. Vil jeg se partneren ha sex, vil jeg se at det er meg hun har sex med. I et speil eller noe. Vi driver ikke og filmer det heller.

Vi er høytidelig gift og lykkelig monogame og seksuelt eksklusive for hverandre. Noen får få lov til å være litt gammeldagse også. Vi kan ikke tenke oss stort bedre sex enn den vi allerede har. Og den har vi forholdsvis mye av.

 

Anonymkode: abd6a...894

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (18 minutter siden):

Leste en seksualvaneundersøkelse et sted at 13% av nordmenn har hatt trekant minst én gang, så tallet er nok langt høyere enn 1 av 100.

13 av 100 har deltatt i trekant. De tallene sier ingenting dette var med partner og én ekstra. I veldig mange tilfeller er det tre uavhengige parter. I tillegg, i de situasjonene hvor det er et par med en ekstra person så vil bare 2/3 se partneren sin ha sex med noen andre. Bare 1/3 ser partneren sim ha sex med noen av motsatt kjønn. Så hvis spørsmålet er hvor mange menn som har sett kvinnen sin med en annen mann og motsatt, vil tallet være under 4,5/100. Tatt i betraktning at mange av de som har trekant ikke er i et forhold faller tallene ytterligere 😊

Anonymkode: aeb36...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett min ha sex med en annen mann. Det var bedre i fantasien min enn i virkeligheten. Og frister ikke til gjentagelse for henne. 

Hun har sett meg med en annen kvinnr, det passet oss bedre og skal gjentas. Hun var mer deltagende enn jeg var da hun var med en annen, mulig det var forskjellen. 

Anonymkode: 2ec6d...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett kona eller tidligere partnere med en annen. Hadde klikka.

Anonymkode: 5f33a...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. 

Så en kompis pule søsteren min en gang. Ikke noe stas. 

Anonymkode: bc085...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner veldig på å se partner med en annen i fantasien, men hadde ikke gått så bra å realisere det siden jeg er ganske usikker og sjalu av meg.

Anonymkode: ef606...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope. Ikke fristende.
Men veldig fint å se henne ha sex med meg... magisk å se at pikken forsvinner inn i henne samtidig som jeg føler det.

Anonymkode: e6685...ea2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt biseksuell trekant, så begge har sett den andre ha sex med en annen.

Vi elsket det begge to, og skal gjenta det rett etter påske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sterkt ønske om å leve et slikt liv med en partner 🤗 

Jeg har møtt en del par som lever et slikt liv.

Viktig å ha et normalt forhold ellers også møter man andre kanskje 1 gang i mnd eller hver 2 mnd. Tror ikke det er så sunt for forholdet å treffe andre hver uke f.eks.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (4 minutter siden):

Jeg har et sterkt ønske om å leve et slikt liv med en partner 🤗 

Jeg har møtt en del par som lever et slikt liv.

Viktig å ha et normalt forhold ellers også møter man andre kanskje 1 gang i mnd eller hver 2 mnd. Tror ikke det er så sunt for forholdet å treffe andre hver uke f.eks.

Vi snakker mye om at vi ikke behøver å eie hverandre, og at vi holder gløden levende ved også å kikke utenfor oss selv.

Vi er ikke polyamorøse, men vi er skeptiske til monogami som en absolutt betingelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...