Gå til innhold

Finnes det spray til dusjvegger???

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (5 timer siden):

Det tar jeg på en slump. Begynner med litt, og tar mer oppi om ikke virker tilstrekkelig. 

Kan jeg ta 50/50?

Anonymkode: d2f81...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg ta 50/50?

Jeg har mer vann enn det, men prøv deg frem. Såpass billig løsning at det gjør ikke noe å ta litt for mye i først, og det er bare å ta mer vann eller wc rens i etterhvert om det blir for sterkt/svakt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Den til klær?

Jepp

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 4.55):

Hei.

Er lei av å bruke svamp til dusjveggene. Stå der å skrubbe og alt det der... Lurer på om det finnes en type spray som virkelig tar bort alt av skitt og smuss fra dusjveggene og gulvet? At man bare sprayer og la det virke litt og så skylle av? Hadde vært  deilig å slippe å bruke svamp🥲

Men du har brukt «magic svamp»? Den sliper riktignok glasset om du bruker den ofte men ohmy alt går bort asap. Ellers spray på med eddik/utblandet, alt av kalk går bort da 👌

Anonymkode: dff20...919

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (På 29.3.2023 den 13.30):

Jeg bruker denne fra Europris. Blander den ut i vann på en sprayflaske, sprayer på, og skyller av etter 5- 10 minutter. Den tar også misfarging av fuger. 

Bare vær obs på at den er sterk, og blekende, så pass på klær og å ikke puste inn. Dette er en god og billig løsning, og kalles vidundermiddelet hos oss. Tar omtrent alt av flekker på alt mulig, fra benkeplate til fuger. Er noe umulig å få bort er det bare å hente vidundermiddelet. Oppdaget nylig at den til og med tar superlim om man har fått det på fingrene. Helt fantastisk, men jeg har også ødelagt minst tre plagg ved å få litt på klærne, så det må man være obs på. 

Screenshot_20230329_132129_Samsung Internet.jpg

Hei brukte den i går. Sprayet den godt og lot den sitte på 15 min. Men etter å skylt av så jeg fortsatt litt såperester igjen .(har svart dusj) 

Pleier du å skrubbe også  litt med en svamp/børste før du skyller av? 

Du skrev at den kan ødelegge klær. Jeg fikk noen dråper på baderomsmatte men det gikk fint. Den ble ikke ødelagt. Lurer på om jeg blandet vann og dorens på riktig måte?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei brukte den i går. Sprayet den godt og lot den sitte på 15 min. Men etter å skylt av så jeg fortsatt litt såperester igjen .(har svart dusj) 

Pleier du å skrubbe også  litt med en svamp/børste før du skyller av? 

Du skrev at den kan ødelegge klær. Jeg fikk noen dråper på baderomsmatte men det gikk fint. Den ble ikke ødelagt. Lurer på om jeg blandet vann og dorens på riktig måte?

Ts

Ja jeg vasker om det er nødvendig noen steder, og bruker også så sterk blanding at det lager flekker på klær. Tester ikke det altså, helst ikke, men når jeg har fått det på klær har det laget flekk. 

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (På 29.3.2023 den 13.30):

Jeg bruker denne fra Europris. Blander den ut i vann på en sprayflaske, sprayer på, og skyller av etter 5- 10 minutter. Den tar også misfarging av fuger. 

Bare vær obs på at den er sterk, og blekende, så pass på klær og å ikke puste inn. Dette er en god og billig løsning, og kalles vidundermiddelet hos oss. Tar omtrent alt av flekker på alt mulig, fra benkeplate til fuger. Er noe umulig å få bort er det bare å hente vidundermiddelet. Oppdaget nylig at den til og med tar superlim om man har fått det på fingrene. Helt fantastisk, men jeg har også ødelagt minst tre plagg ved å få litt på klærne, så det må man være obs på. 

Screenshot_20230329_132129_Samsung Internet.jpg

Jeg bruker også denne i dusjen, i vasken på kjøkkenet og badet. Billig og veldig effektivt. Bruker oppvaskkost i dusjen. 

Anonymkode: b0c0a...18f

AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...