Gå til innhold

Finnes det spray til dusjvegger???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er lei av å bruke svamp til dusjveggene. Stå der å skrubbe og alt det der... Lurer på om det finnes en type spray som virkelig tar bort alt av skitt og smuss fra dusjveggene og gulvet? At man bare sprayer og la det virke litt og så skylle av? Hadde vært  deilig å slippe å bruke svamp🥲

Anonymkode: d2f81...c5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Det finnes nok, men da bør en kanskje ha gassmaske og hansker. Proffmarkedet har vaskemidler vanlige mennesker ikke får kjøpt

Anonymkode: 2ad11...64c

AnonymBruker
Skrevet

Å bruke spraymidler er veldig skadelig for lunger. Har du barn øker er det som å røyke innendørs 

Anonymkode: 33c25...fcc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trikset er å la middel få sin virketid, da slipper du å skure. 

Anonymkode: 831ec...c58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Å bruke spraymidler er veldig skadelig for lunger. Har du barn øker er det som å røyke innendørs 

Anonymkode: 33c25...fcc

Å herregud

Anonymkode: 967c0...cf1

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei.

Er lei av å bruke svamp til dusjveggene. Stå der å skrubbe og alt det der... Lurer på om det finnes en type spray som virkelig tar bort alt av skitt og smuss fra dusjveggene og gulvet? At man bare sprayer og la det virke litt og så skylle av? Hadde vært  deilig å slippe å bruke svamp🥲

Blir det så møkkete at du må skrubbe? Har du brukt grov skrubb som har laget mikroriper i fliser/veggplater? Jeg sprayer på Jif Baderom (eller Klar baderom) og bare stryker over med en myk svamp så er alt møkka borte. Ingen skrubbing involvert

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (2 timer siden):

Blir det så møkkete at du må skrubbe? Har du brukt grov skrubb som har laget mikroriper i fliser/veggplater? Jeg sprayer på Jif Baderom (eller Klar baderom) og bare stryker over med en myk svamp så er alt møkka borte. Ingen skrubbing involvert

Jeg bruker sånn vanlig svamp som jeg kjøper på europris. Det er en pakke med 10 svamp oppi til 10/15 kr.

Hvor ofte gjør du dette? Jeg vasket i går etter ca 2 mnd. Vi er 2 personer som dusjer daglig. 

Må du stå på noe (stol/krakk) for å rekke opp? Tar du taket også?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bruker sånn vanlig svamp som jeg kjøper på europris. Det er en pakke med 10 svamp oppi til 10/15 kr.

Hvor ofte gjør du dette? Jeg vasket i går etter ca 2 mnd. Vi er 2 personer som dusjer daglig. 

Ts

Du vasker dusjen hver 2. måned?

Anonymkode: 7e8f0...44d

• Nyttig 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Tulletråd? Vaske dusjen annenhver måned? Badet vårt vaskes sånn omtrentlig hver uke. 

Krakk? Tak? Hva er det du gjør i den dusjen? Taket skal da ikke bli vått når man dusjer

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar over med en svamp, men skrubber ikke. Nederst så bruker jeg en oppvaskbørste, for den kommer lettere til mellom skinnene på døra. Dusjkabinett er noe dritt å vaske. Dråper synes med en gang og det blir støvete utenpå mot veggen. Å dra det ut skjer ikke særlig ofte for min del.

Anonymkode: 0dc7d...375

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Jif baderomsspray, lar virke noen minutter og skyller av med dusjhodet

Anonymkode: 0e7a7...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Bruker blanding av edikk og zalo på dusjdører. Veldig effektivt 

Anonymkode: b7cca...90d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ts

To mnd?!

Pleier vaske dusjveggene når hårkuren virker jeg. Flere dager i uka.

Skal jo være rent.

Anonymkode: 926b6...c21

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker denne fra Europris. Blander den ut i vann på en sprayflaske, sprayer på, og skyller av etter 5- 10 minutter. Den tar også misfarging av fuger. 

Bare vær obs på at den er sterk, og blekende, så pass på klær og å ikke puste inn. Dette er en god og billig løsning, og kalles vidundermiddelet hos oss. Tar omtrent alt av flekker på alt mulig, fra benkeplate til fuger. Er noe umulig å få bort er det bare å hente vidundermiddelet. Oppdaget nylig at den til og med tar superlim om man har fått det på fingrene. Helt fantastisk, men jeg har også ødelagt minst tre plagg ved å få litt på klærne, så det må man være obs på. 

Screenshot_20230329_132129_Samsung Internet.jpg

• Nyttig 3
Skrevet

Vanish spray la virke i 5 -15 min

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Jeg bruker denne fra Europris. Blander den ut i vann på en sprayflaske, sprayer på, og skyller av etter 5- 10 minutter. Den tar også misfarging av fuger. 

Bare vær obs på at den er sterk, og blekende, så pass på klær og å ikke puste inn. Dette er en god og billig løsning, og kalles vidundermiddelet hos oss. Tar omtrent alt av flekker på alt mulig, fra benkeplate til fuger. Er noe umulig å få bort er det bare å hente vidundermiddelet. Oppdaget nylig at den til og med tar superlim om man har fått det på fingrene. Helt fantastisk, men jeg har også ødelagt minst tre plagg ved å få litt på klærne, så det må man være obs på. 

Screenshot_20230329_132129_Samsung Internet.jpg

Hvor mye vann skal man ta og hvor mye av denne wc rensen?

AnonymBruker
Skrevet
Kaneel skrev (58 minutter siden):

Vanish spray la virke i 5 -15 min

Den til klær?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker blanding av edikk og zalo på dusjdører. Veldig effektivt 

Anonymkode: b7cca...90d

Hvor mye av eddik og hvor mye av zalo skal man ta??

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor mye vann skal man ta og hvor mye av denne wc rensen?

Det tar jeg på en slump. Begynner med litt, og tar mer oppi om ikke virker tilstrekkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...