AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Hei. Er lei av å bruke svamp til dusjveggene. Stå der å skrubbe og alt det der... Lurer på om det finnes en type spray som virkelig tar bort alt av skitt og smuss fra dusjveggene og gulvet? At man bare sprayer og la det virke litt og så skylle av? Hadde vært deilig å slippe å bruke svamp🥲 Anonymkode: d2f81...c5a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Nja. Det finnes nok, men da bør en kanskje ha gassmaske og hansker. Proffmarkedet har vaskemidler vanlige mennesker ikke får kjøpt Anonymkode: 2ad11...64c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 Å bruke spraymidler er veldig skadelig for lunger. Har du barn øker er det som å røyke innendørs Anonymkode: 33c25...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 Trikset er å la middel få sin virketid, da slipper du å skure. Anonymkode: 831ec...c58
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Å bruke spraymidler er veldig skadelig for lunger. Har du barn øker er det som å røyke innendørs Anonymkode: 33c25...fcc Å herregud Anonymkode: 967c0...cf1 3
newman01 Skrevet 29. mars 2023 #6 Skrevet 29. mars 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Er lei av å bruke svamp til dusjveggene. Stå der å skrubbe og alt det der... Lurer på om det finnes en type spray som virkelig tar bort alt av skitt og smuss fra dusjveggene og gulvet? At man bare sprayer og la det virke litt og så skylle av? Hadde vært deilig å slippe å bruke svamp🥲 Anonymkode: d2f81...c5a Blir det så møkkete at du må skrubbe? Har du brukt grov skrubb som har laget mikroriper i fliser/veggplater? Jeg sprayer på Jif Baderom (eller Klar baderom) og bare stryker over med en myk svamp så er alt møkka borte. Ingen skrubbing involvert
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #7 Skrevet 29. mars 2023 newman01 skrev (2 timer siden): Blir det så møkkete at du må skrubbe? Har du brukt grov skrubb som har laget mikroriper i fliser/veggplater? Jeg sprayer på Jif Baderom (eller Klar baderom) og bare stryker over med en myk svamp så er alt møkka borte. Ingen skrubbing involvert Jeg bruker sånn vanlig svamp som jeg kjøper på europris. Det er en pakke med 10 svamp oppi til 10/15 kr. Hvor ofte gjør du dette? Jeg vasket i går etter ca 2 mnd. Vi er 2 personer som dusjer daglig. Må du stå på noe (stol/krakk) for å rekke opp? Tar du taket også? Ts Anonymkode: d2f81...c5a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #8 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bruker sånn vanlig svamp som jeg kjøper på europris. Det er en pakke med 10 svamp oppi til 10/15 kr. Hvor ofte gjør du dette? Jeg vasket i går etter ca 2 mnd. Vi er 2 personer som dusjer daglig. Må du stå på noe (stol/krakk) for å rekke opp? Tar du taket også? Ts Anonymkode: d2f81...c5a Du vasker dusjen hver 2. måned? Anonymkode: 7e8f0...44d 2
newman01 Skrevet 29. mars 2023 #9 Skrevet 29. mars 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bruker sånn vanlig svamp som jeg kjøper på europris. Det er en pakke med 10 svamp oppi til 10/15 kr. Hvor ofte gjør du dette? Jeg vasket i går etter ca 2 mnd. Vi er 2 personer som dusjer daglig. Må du stå på noe (stol/krakk) for å rekke opp? Tar du taket også? Ts Anonymkode: d2f81...c5a Tulletråd? Vaske dusjen annenhver måned? Badet vårt vaskes sånn omtrentlig hver uke. Krakk? Tak? Hva er det du gjør i den dusjen? Taket skal da ikke bli vått når man dusjer
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #10 Skrevet 29. mars 2023 Jeg drar over med en svamp, men skrubber ikke. Nederst så bruker jeg en oppvaskbørste, for den kommer lettere til mellom skinnene på døra. Dusjkabinett er noe dritt å vaske. Dråper synes med en gang og det blir støvete utenpå mot veggen. Å dra det ut skjer ikke særlig ofte for min del. Anonymkode: 0dc7d...375
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #11 Skrevet 29. mars 2023 Jeg bruker Jif baderomsspray, lar virke noen minutter og skyller av med dusjhodet Anonymkode: 0e7a7...2c4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #12 Skrevet 29. mars 2023 Bruker blanding av edikk og zalo på dusjdører. Veldig effektivt Anonymkode: b7cca...90d 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #13 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg bruker sånn vanlig svamp som jeg kjøper på europris. Det er en pakke med 10 svamp oppi til 10/15 kr. Hvor ofte gjør du dette? Jeg vasket i går etter ca 2 mnd. Vi er 2 personer som dusjer daglig. Må du stå på noe (stol/krakk) for å rekke opp? Tar du taket også? Ts Anonymkode: d2f81...c5a To mnd?! Pleier vaske dusjveggene når hårkuren virker jeg. Flere dager i uka. Skal jo være rent. Anonymkode: 926b6...c21
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #14 Skrevet 29. mars 2023 Så mange nå sverger til sånn pink stuff, spray. Vi får nye dusjvegg snart, tenker å prøve det. Samt en sånn nal, som henger fast i dusjen. Dra over hver dag. https://www.megaflis.no/bad/baderomstilbehor/wenko-mola-baderomsnal-sort?gclid=Cj0KCQjww4-hBhCtARIsAC9gR3YnH88QZWZLXr4Jv68ojrG6tX5aty416ysu_PAvNsLN9IEV_ylw_ywaAsBcEALw_wcB https://lyko.com/no/the-pink-stuff/the-pink-stuff-the-miracle-bathroom-foam-cleaner-750ml?gclid=Cj0KCQjww4-hBhCtARIsAC9gR3YrvLyd-FS93qx6y-NjRu2VC0ua6JVhtjdEHvSgBnj2QJvdVYp3T6MaAjjyEALw_wcB Anonymkode: 001ab...c24
Trolltunge Skrevet 29. mars 2023 #15 Skrevet 29. mars 2023 Jeg bruker denne fra Europris. Blander den ut i vann på en sprayflaske, sprayer på, og skyller av etter 5- 10 minutter. Den tar også misfarging av fuger. Bare vær obs på at den er sterk, og blekende, så pass på klær og å ikke puste inn. Dette er en god og billig løsning, og kalles vidundermiddelet hos oss. Tar omtrent alt av flekker på alt mulig, fra benkeplate til fuger. Er noe umulig å få bort er det bare å hente vidundermiddelet. Oppdaget nylig at den til og med tar superlim om man har fått det på fingrene. Helt fantastisk, men jeg har også ødelagt minst tre plagg ved å få litt på klærne, så det må man være obs på. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #17 Skrevet 29. mars 2023 Trolltunge skrev (1 time siden): Jeg bruker denne fra Europris. Blander den ut i vann på en sprayflaske, sprayer på, og skyller av etter 5- 10 minutter. Den tar også misfarging av fuger. Bare vær obs på at den er sterk, og blekende, så pass på klær og å ikke puste inn. Dette er en god og billig løsning, og kalles vidundermiddelet hos oss. Tar omtrent alt av flekker på alt mulig, fra benkeplate til fuger. Er noe umulig å få bort er det bare å hente vidundermiddelet. Oppdaget nylig at den til og med tar superlim om man har fått det på fingrene. Helt fantastisk, men jeg har også ødelagt minst tre plagg ved å få litt på klærne, så det må man være obs på. Hvor mye vann skal man ta og hvor mye av denne wc rensen? Anonymkode: d2f81...c5a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #18 Skrevet 29. mars 2023 Kaneel skrev (58 minutter siden): Vanish spray la virke i 5 -15 min Den til klær? Anonymkode: d2f81...c5a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #19 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker blanding av edikk og zalo på dusjdører. Veldig effektivt Anonymkode: b7cca...90d Hvor mye av eddik og hvor mye av zalo skal man ta?? Anonymkode: d2f81...c5a
Trolltunge Skrevet 29. mars 2023 #20 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor mye vann skal man ta og hvor mye av denne wc rensen? Anonymkode: d2f81...c5a Det tar jeg på en slump. Begynner med litt, og tar mer oppi om ikke virker tilstrekkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå