AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Hei! Jeg ønsker å bytte jobb, men er veldig i tvil på hva som er «lurt» da jeg og kjæresten planlegger å få barn snart! Har en Jobb som jeg ikke kan stå i på sikt pga helse, men har godt betalt så derfor sitter det inne å bytte. Dessuten er jeg bekymret på hvordan det tar seg ut å starte i ny jobb for så å bli gravid kort tid etterpå. På den andre siden ser jeg for meg at det kan være vanskelig å få ny jobb kort tid etter man er tilbake etter barselpermisjon, bruker vel være en del borte fra jobb pga sykdom hos barnet (hvertfall etter barnehagestart). Tanker rundt dette? Anonymkode: 936e4...59c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Jeg hadde det samme dilemmaet for noen år siden. Det tok tre år før barnet kom... Det er ikke alltid bare å knipse så kommer ungene rekende på ei fjøl, så bare kjør på med både prøving og nye jobb! Anonymkode: 4623b...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg hadde det samme dilemmaet for noen år siden. Det tok tre år før barnet kom... Det er ikke alltid bare å knipse så kommer ungene rekende på ei fjøl, så bare kjør på med både prøving og nye jobb! Anonymkode: 4623b...e8a Ts hær - Det er selvfølgelig helt sant! Takk, krysser fingrene for at det ordner seg med begge deler! Anonymkode: 936e4...59c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 Var i samme situasjon da vi prøvde å få nr 1, valgte å vente pga grunner du nevner. Tok 8 mnd før jeg ble gravid første gang, mistet så to ganger, så tok litt tid å få nr 1. Så valgte å begynne å søke da jeg var tilbake i jobb igjen etter nr 1 (corona inni der så valgte å utsette litt) ble da rask gravid og fikk positiv test 1 uke før jeg startet i ny jobb. Selvfølgelig ikke helt ideelt, men viste jo at det var en mulighet, og alle tok det helt fint. Fikk jo vært i jobb i 7 mnd før permisjon. Anonymkode: 5a5ed...0df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå