AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #41 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, du må være forsiktig! Det er lett å bli avhengig når dere klare å kommunisere med hverandre. Mitt første ord var Merethe når jeg spurte hva hun het og jeg fant navnet i ett gamle testamentet når jeg googlet. Det var spennende og litt nifst i starten. Jeg har vært i kontakt med mange forskjellige etterpå, men så kom det inn hjelp! Etter det fikk jeg vite hvem jeg ikke må snakke med, de kaller seg våre våreste og vite hvem jeg må spør etter som er trygt å snakke med. Men når vi snakker nå så får jeg ordene kjapt og i blant får jeg hele setninger, men jeg vil være nøye og sikker så det ikke blir noen misforståelser eller feil. Du kan spør om det er noen i samme rom med deg, om du har noen du har mistet eller denne ånden du snakker med, så kan du be pendel peke i retning hvor. 😊 Hvis du ikke fikk et skikkelig ord, så start forfra. … men du klarte å motta et navn 🙂 Anonymkode: 24bd1...618 Våre våreste? Hvem er de? ❤️ Anonymkode: 5c4fd...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #42 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Våre våreste? Hvem er de? ❤️ Anonymkode: 5c4fd...521 Jeg spurte ikke, jeg tok kun imot beskjeden og lovet å ikke snakke med de. Jeg har tydeligvis vært i kontakt med de tidligere 😕 Jeg fant fort ut i blant jeg kom i kontakt med ånder som var frekke , ufine og stor i kjeften og jeg ble fyrt opp og ba de forsvinne. De ønsket jeg skulle være ydmyk! Hvis du blir bedt om å være ydmyk, så bryt! Jeg var ikke redd! Jeg gjorde som deg når jeg var ny og leste på forum ol, og jeg tok imot råd å lære med fader vår for å være mer beskyttet. Jeg la fra meg pendelen en stund, datteren min hørte på natten hun satt oppe noen rotet etter pendelen inne i stua. Jeg hadde lagt den oppi en potte oppå vitrineskapet. Jeg hadde noen engler i glass inni skapet som var pyntegjenstand og som man kunne henge på juletreet om ønskelig, disse 3 ble knust med jevne mellomrom. På julaften satte jeg på gudstjeneste messen fra Vatikanet i Roma som blir vist på tv hver jul og den ble spilt av i stua vår. Jeg gikk ofte og sa jeg ønsket det som var vondt vekk og jeg ønsket det som er lyst og godt velkommen. Jeg fortsatte sånn en stund, og kjørte på med lys, kjærlighet og ba fader vår. Jeg startet å se 11,111,1111 og jeg ble nysgjerrig og koblet meg på igjen. Jeg mottok beskjeder jeg var blitt hørt og jeg hadde fått hjelp, og jeg ble advart mot våre våreste. Vi har hånd avtrykk i taket hos oss, det var datteren min som oppdaget disse. Det er store hender og lange fingrer, det er tydelig noe som har vært opp under taket og kikket på meg når vi har hatt kontakt. Jeg føler meg mye mer erfaren og vet mye mer nå og jeg ser alt klarere når jeg har fått det på avstand. Alt gir mer mening! Se for deg et vakkert sted med masse hvitt lys, kjærlighet og be en bønn. Blir du tung i hode og kjenner du får vondt i hode og halsen snørret seg litt sammen, så er det en negativ energi, god energi føles lett og det kan kile og krible og du kan kjenne det i hodebunnen og i håret 🥰 Anonymkode: 24bd1...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #43 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 14.51): Jeg tror du har rett! Etter jeg startet med pendelen og fikk kontakt med åndsmakter, åndsfrender og de øverste så har jeg vært mye syk! Jeg har vært til utredning for pusten min, de fant ingenting på røntgen bildene av lungene. Jeg har ingen energi, jeg er alltid trøtt og jeg var hadde nylig kramper og beinet i håndleddene har forandret form/kuler og jeg verker i hele kroppen 24/7 og våkner om nettene av smerter i hode og verk i kroppen. Legene vet ikke hva som feiler meg. Armer og bein er kraftløse. Det kiler og kribler i håret mitt hele tiden, øresus /ringing i ørene, tåkete syn og optikerne klare ikke å finne korrekte linser til meg, jeg ser ikke klart! Før penduleringen og samtalene med åndsmaktene var jeg sterk i armer og bein og veldig sjelden syk! De viser meg tallene 11,111 og 1111 hele tiden for å oppnå visuell kontakt. Jeg har prøvd å slutte med pendelen, men jeg kommer alltid tilbake. Jeg føler ikke det er onde energier, men jeg er utmattet. Jeg starter alltid å gjespe når vi setter i gang samtalen. Ikke tvil om jeg om åndelig oppvåkning.. men jeg føler meg syk! Anonymkode: 24bd1...618 Ofte så følger psykisk sykdom med fysisk sykdom. Dette er viktig at du tar opp med fastlegen din. Når man har vært syk en stund så kan en få noe som heter fatigue. En kan få kronisk tretthetssyndrom. Når det fysiske legeme over tid ikke er i orden så påvirke det svært ofte det psykiske legemet. Jeg tipper at det er fysisk sykdom som er ditt hovedproblem slik du beskriver det men du bør uansett for sikkerhetsskyld beskytte deg når du driver med det åndelige. Det er enkelt og du bestemmer rett og slett at det kun er det som er av det gode som får nå deg. Selv så ser jeg for meg en beskyttende boble som omringer meg og beskytter meg mot det som ikke skulle ønske meg godt. Anonymkode: fb8c3...0d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #44 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 12.17): Ja, du må være forsiktig! Det er lett å bli avhengig når dere klare å kommunisere med hverandre. Mitt første ord var Merethe når jeg spurte hva hun het og jeg fant navnet i ett gamle testamentet når jeg googlet. Det var spennende og litt nifst i starten. Jeg har vært i kontakt med mange forskjellige etterpå, men så kom det inn hjelp! Etter det fikk jeg vite hvem jeg ikke må snakke med, de kaller seg våre våreste og vite hvem jeg må spør etter som er trygt å snakke med. Men når vi snakker nå så får jeg ordene kjapt og i blant får jeg hele setninger, men jeg vil være nøye og sikker så det ikke blir noen misforståelser eller feil. Du kan spør om det er noen i samme rom med deg, om du har noen du har mistet eller denne ånden du snakker med, så kan du be pendel peke i retning hvor. 😊 Hvis du ikke fikk et skikkelig ord, så start forfra. … men du klarte å motta et navn 🙂 Anonymkode: 24bd1...618 Hei igjen😊 Kan jeg spørre deg om en ting? Jeg har bestilt en tarotstokk (har ikke fått den enda), men kjenner du til om det kan være like skummelt å legge tarotkort som det er å bruke pendelen? Jeg kan ingenting om tarot, men hadde lyst å prøve å lære. Hvordan kan man beskytte seg når man bruker tarotkort? Jeg spør dere andre her også, om dere vet noe om dette😊 Anonymkode: 866a6...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #45 Del Skrevet 23. april 2023 Har lyst å ta videre denne diskusjonen om åndelig oppvåkning. Dette er spørsmål til dere som kjenner til dette og kanskje er på god vei til åndelig oppvåkning selv. Denne gangen har jeg lyst å spørre om symptomer man kan oppleve i denne forbindelse, når kroppene våre oppgraderes ved å få tilsendt kraftige energier fra universet. Jeg har tidligere kommet over dette med symptomer på siden www.diamantlyset.no. Jeg har et hav av disse symptomene. I så stor grad at det ødelegger livet mitt, og det har det gjort i 20 år nå. Jeg skjønner at sjelen utvikler seg i størst grad når man går gjennom vanskelige tider, når man må finne styrken i seg selv, endre tankemønster osv, det er da vi ser hva som er viktig for oss, det er da vi utvikler empati, og det er da vi blir kjent med oss selv på sjelenivå. Jeg skjønner at sjelene våre her på jorden skal oppleve dualitet, alt av følelser, både positive og negative, og dette er en del av erfaringen vår som menneske på jorden. Men hva nå man står i store vanskeligheter i 20 år, og fortsatt ikke kjenner på at man står i det samme? Jeg snakker om sterke smerter i hele kroppen, i muskler og ledd som gjør det vanskelig å gå, mye migrene, ekstraslag på hjertet som ødelegge all hvile, utmattelse, susing i ører, tåkesyn, og ensomhet, angst og depresjoner pga alt dette. En lysende karriere i et fag jeg brenner for ble revet fra meg, kjærester og barn uteble, store sosiale kretser ble skrenket inn, hobbyer ble lagt på hylla.. Og selv om jeg fortsatt har masse styrke i meg selv, styrke nok til å gå ut i verden igjen og skape nye relasjoner og gjøre ting jeg har lyst til å glede av, så lystrer ikke kroppen pga sterke smerter, bevegelsesvansker og andre utmattende symptomer. Dette er ikke ment som et syte-innlegg, men jeg lurer helt oppriktig på at det er meningen jeg skal ha et sånt liv som dette resten av livet på jorden? Livet er jo en gave, sies det, men for meg føles dette som helvete på jord. Kan det virkelig tenkes at jeg skal lide gjennom hele mitt voksne liv, for å vokse som sjel? Men hvor er da den dualiteten blitt av? Hva tenker dere, dere som kan mye om temaet åndelig utvikling/oppvåkning? Er det noen av dere som leser dette som er klarsynt, og som kan se litt på livet mitt, og hvor jeg er i den åndelige oppvåkning? Ser dere den samme lidelsen i årene fremover, eller vil det lette og bli bedre? Vil jeg få oppleve lengre gode perioder igjen, både i min fysiske kropp og i et evt kjærlighetsforhold? Masse tanker en søndag ettermiddag❤️ Anonymkode: 866a6...0af 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #46 Del Skrevet 23. april 2023 - og fortsatt kjenner på at man står i det samme, skulle det stå😊 Anonymkode: 866a6...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #47 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Masse tanker en søndag ettermiddag❤️ Anonymkode: 866a6...0af ❤️ Har du verktøy for å heale dine traumer frå tidlegare liv? Anonymkode: 5c4fd...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #48 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): ❤️ Har du verktøy for å heale dine traumer frå tidlegare liv? Anonymkode: 5c4fd...521 Ikke egentlig, ikke annet enn at jeg kjenner på alt av følelser når de kommer, ønsker de velkommen, sånn at de kan passere. Har du noen gode råd til meg, kanskje? ❤️ Jeg har ikke noe miljø hvor jeg kan snakke om disse tingene, det jeg lærer, lærer jeg av kontoer jeg følger på sosiale medier, og forum osv. Skulle gjerne hatt noen jeg kan spørre om disse tingene😊 Anonymkode: 866a6...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #49 Del Skrevet 23. april 2023 - må forresten si at jeg ikke føler det fungerer helt det jeg gjør, det med å ønske alle følelser velkomne for at de skal slippes fri. For de samme vonde følelsene kommer igjen og igjen, så det virker ikke som de passeres og heales. Noe av det er nok traumer fra tidligere liv, andre følelser kan komme av nåværende situasjon som jeg fortalte om over her, men likevel være traumer fra tidligere liv? Anonymkode: 866a6...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #50 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke egentlig, ikke annet enn at jeg kjenner på alt av følelser når de kommer, ønsker de velkommen, sånn at de kan passere. Har du noen gode råd til meg, kanskje? ❤️ Jeg har ikke noe miljø hvor jeg kan snakke om disse tingene, det jeg lærer, lærer jeg av kontoer jeg følger på sosiale medier, og forum osv. Skulle gjerne hatt noen jeg kan spørre om disse tingene😊 Anonymkode: 866a6...0af Eg gjer tilgivelsespraksis for mine vondter, fysiske, mentale, spirituelle osv frå dette livet og alle andre liv. Eg følger master Sha og bruker denne: https://www.youtube.com/watch?v=YQQvgfJAZXI Kan du ikkje prøve denne nokre dagar. Viss den funker for deg, så kan vi PMe (Eg kan feks sjekke denne tråden på lørdag og høyre kva du synst?) Anonymkode: 5c4fd...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #51 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eg gjer tilgivelsespraksis for mine vondter, fysiske, mentale, spirituelle osv frå dette livet og alle andre liv. Eg følger master Sha og bruker denne: https://www.youtube.com/watch?v=YQQvgfJAZXI Kan du ikkje prøve denne nokre dagar. Viss den funker for deg, så kan vi PMe (Eg kan feks sjekke denne tråden på lørdag og høyre kva du synst?) Anonymkode: 5c4fd...521 Tusen takk for link og godt tips❤️ Jeg så litt på den nå, og det virker jo bra? Syns den virket litt uklar bare, usikker på om jeg forstod det helt. Skal man holde ene hånden på nedre del av magen hele tiden? Og først lykke øynene og si man er glad i de delene av kroppen som er problemet? Og be om tilgivelse til «the divine»? Og deretter tegne disse kalligrafi-tegnene i luften? Har du selv hatt mye fysiske symptomer og problemer i kroppen, som har blitt bedre av dette? Jeg tror så absolutt at disse smertene jeg har kan være noe gammelt grums som må frigjøres fra både tidlig i dette livet og i tidligere liv, kanskje dette er et sted å begynne? 😊 Tusen takk, jeg sjekker ut denne skikkelig i løpet av uken, og svarer her før lørdag. Hadde vært hyggelig med kontakt på PM😊❤️ Anonymkode: 866a6...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #52 Del Skrevet 26. april 2023 Kjære alle dere som.opplever disse tingene. Vær så snill og søk opp videoer om mennesker som har blitt fri fra new age. Du finner masse på f.eks youtube. Jeg kjenner mange som har vært dypt inne i new age of som nå advarer. Det er kjempeskummelt. Vær så snill ♥️ Anonymkode: d2ed1...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #53 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjære alle dere som.opplever disse tingene. Vær så snill og søk opp videoer om mennesker som har blitt fri fra new age. Du finner masse på f.eks youtube. Jeg kjenner mange som har vært dypt inne i new age of som nå advarer. Det er kjempeskummelt. Vær så snill ♥️ Anonymkode: d2ed1...7a2 Har du noen linker? Anonymkode: 24bd1...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #54 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 14.01): Har du noen linker? Anonymkode: 24bd1...618 Beklager jeg har ikke sett svaret ditt. Skal finne 😊 Anonymkode: d2ed1...7a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #55 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Beklager jeg har ikke sett svaret ditt. Skal finne 😊 Anonymkode: d2ed1...7a2 Flott 🥰 Anonymkode: 24bd1...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #56 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flott 🥰 Anonymkode: 24bd1...618 Jeg får ikke lagt inn linker. Men det er innmari mye på youtube. Jeg søkte på fri fra new age på norsk i stad og fant en veldig bra en som forklarte mye fra ei norsk jente som jeg ikke har hørt om før, men som også er en kjent bryter 😊 det varte 30 min, anbefaler å høre ♥️ Dette er farlige greier, djevelen viser seg som en lysets engel.. Anonymkode: d2ed1...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #57 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg får ikke lagt inn linker. Men det er innmari mye på youtube. Jeg søkte på fri fra new age på norsk i stad og fant en veldig bra en som forklarte mye fra ei norsk jente som jeg ikke har hørt om før, men som også er en kjent bryter 😊 det varte 30 min, anbefaler å høre ♥️ Dette er farlige greier, djevelen viser seg som en lysets engel.. Anonymkode: d2ed1...7a2 Nå har ikke jeg sett noe av dette, men jeg syns det du skriver her skaper mye frykt, i meg iallefall, må jeg innrømme. Jeg har fulgt mange anerkjente åndelige/spirituelle veiledere og klarsynte i mange år, på Facebook og Instagram, både norske og utenlandske, og de snakker om akkurat det samme alle sammen; den åndelige oppvåkning, at jorden er på vei opp i energinivå, og kroppene våre må derfor også oppgraderes, derfor merker mange diverse symptomer på dette. Men det er bare positivt det de forteller om, det er god energi i alt de deler. Jeg har vanskelig for å tro at alle disse tar feil? Men det er mulig du snakker om noe annet når du sier vi skal være forsiktige? Tenker du på at man ikke skal kontakte åndeverdenen? For det kan jeg skjønne man skal være forsiktig med❤️ Vil du forklare litt mer hva du mener? Jeg vet ikke om jeg tør å se disse YouTube-klippene du foreslår, jeg er redd for å bli paranoid, og ikke vite hva jeg skal tro på og hva jeg skal være redd for😔 Anonymkode: 866a6...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #58 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 15.00): Jeg har opplevd åndelig oppvåkning lenge nå. Det ringer i ørene mine og, kribler og kiler i håret , svimmel, uklart syn (optiker klare ikke å hjelpe meg lenger..) Jeg tar lett til tårer. Våkner ofte på nettene. Maten smaker annerledes. Endret syn på mennesker og verden etc. men jeg er mer trøtt og utmattet. Ser talllene 11,111,1111 overalt og fått vite jeg er en åndsarving av de øverst. Anonymkode: 24bd1...618 Hva mener du med åndsarving av de øverst? Anonymkode: 43db9...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #59 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har ikke jeg sett noe av dette, men jeg syns det du skriver her skaper mye frykt, i meg iallefall, må jeg innrømme. Jeg har fulgt mange anerkjente åndelige/spirituelle veiledere og klarsynte i mange år, på Facebook og Instagram, både norske og utenlandske, og de snakker om akkurat det samme alle sammen; den åndelige oppvåkning, at jorden er på vei opp i energinivå, og kroppene våre må derfor også oppgraderes, derfor merker mange diverse symptomer på dette. Men det er bare positivt det de forteller om, det er god energi i alt de deler. Jeg har vanskelig for å tro at alle disse tar feil? Men det er mulig du snakker om noe annet når du sier vi skal være forsiktige? Tenker du på at man ikke skal kontakte åndeverdenen? For det kan jeg skjønne man skal være forsiktig med❤️ Vil du forklare litt mer hva du mener? Jeg vet ikke om jeg tør å se disse YouTube-klippene du foreslår, jeg er redd for å bli paranoid, og ikke vite hva jeg skal tro på og hva jeg skal være redd for😔 Anonymkode: 866a6...0af Det er virkelig ikke meningen å skape frykt. Men ja, det er skummelt å søke inn i den åndelige verden. YouTube klippene jeg snakker om er ikke skumle i det hele tatt, det er bare mennesker som har blitt fri som forteller om hvor godt det er. Noen har f.eks vært dypt inne i yoga og har brukt mantraer som de nå ser påkalte ånder. New age virker så lyst og vakkert og fint, med en gang, men er det vakkert og fint å være syk i kroppen år etter år for at man skal oppnå en oppvåkning? Jeg har ikke vært inne i new age selv, det er derfor jeg foreslår å høre på noen som har det. Gjerne på norsk. Anonymkode: d2ed1...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #60 Del Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå har ikke jeg sett noe av dette, men jeg syns det du skriver her skaper mye frykt, i meg iallefall, må jeg innrømme. Jeg har fulgt mange anerkjente åndelige/spirituelle veiledere og klarsynte i mange år, på Facebook og Instagram, både norske og utenlandske, og de snakker om akkurat det samme alle sammen; den åndelige oppvåkning, at jorden er på vei opp i energinivå, og kroppene våre må derfor også oppgraderes, derfor merker mange diverse symptomer på dette. Men det er bare positivt det de forteller om, det er god energi i alt de deler. Jeg har vanskelig for å tro at alle disse tar feil? Men det er mulig du snakker om noe annet når du sier vi skal være forsiktige? Tenker du på at man ikke skal kontakte åndeverdenen? For det kan jeg skjønne man skal være forsiktig med❤️ Vil du forklare litt mer hva du mener? Jeg vet ikke om jeg tør å se disse YouTube-klippene du foreslår, jeg er redd for å bli paranoid, og ikke vite hva jeg skal tro på og hva jeg skal være redd for😔 Anonymkode: 866a6...0af Og ikke frykt, du har ikke gjort noe du ikke kan bli fri fra ♥️ hvis du vil kan jeg fortelle mer fra mitt kristne ståsted, men jeg vil ikke kuppe tråden med min tro, men jeg ønsket å advare for jeg vet det kan være skummelt å søke i det alternative og det høres ikke godt ut å gå med alle disse symptomene år etter år. Anonymkode: d2ed1...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå