AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Vi skal bygge et kombinert vaskerom og gjestetoalett, med skyvedører i mellom. Trenger derfor en utslagsvask som også ser fin ut og som gjester kan bruke. Tips? ønsker ikke sånn her type vasker https://www.google.com/search?q=utslagsvask&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj22enlwP_9AhXOiYsKHccrAnkQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1440&bih=747&dpr=1 Anonymkode: 0cc5c...673 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Del Skrevet 29. mars 2023 Hva med en såkalt "barn sink"? (aner ikke hva det heter på norsk, men du ser eksempler om du googler) Anonymkode: 73503...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 29. mars 2023 #3 Del Skrevet 29. mars 2023 Alle vasker kan vel brukes som utslagsvask. Lenken din viser helt helt hav av ulike vasker, så det er vanskelig skjønne hva du ikke vil ha. Er det i stål eller sink du ikke vil ha? ikke vegghengt uten benk? Ikke med plate bak? Ikke med kran som er på veggen i stedet for vasken? Ikke en som like gjerne kunne vært en kjøkkenvask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Del Skrevet 29. mars 2023 «Farmhouse sink», eller slik keramikkvask (som bl.a. finnes på Ikea) har jeg sett blir brukt i mange fine vaskeromsløsninger: Anonymkode: f6b86...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «Farmhouse sink», eller slik keramikkvask (som bl.a. finnes på Ikea) har jeg sett blir brukt i mange fine vaskeromsløsninger: Anonymkode: f6b86...67e Var slik jeg også tenkte på De kommer også i bredere og ikke så dype varianter, og er da bedre egnet til handvask. Ulempen om vasken blir for dyp er at vannet gjerne spruter på gjester i pent tøy. Anonymkode: 73503...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 29. mars 2023 #6 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg synes slik er praktisk på vaskerom. Nedfelt i benkeplate. Da kan man ha benkeplate over vaskemaskin, og vasken i benkeplata. Ser ut som en helt vanlig vask. Og så kan man velge om man ønsker/trenger 45cm/60cm eller bredere. Stål er også veldig praktisk å rengjøre, det tåler litt av hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #7 Del Skrevet 29. mars 2023 Hva med en vanlig kjøkkenvask? https://www.elkjop.no/product/epoq-kjokken-og-vaskerom/kjokken-og-vaskeromsprodukter/blandebatterier-og-vasker/kjokkenvask-oppvaskkum/blanco-dalago-5-kjokkenvask-antrasitt/E11100061972 https://nibu.no/produkt/blancopanor-60-pors/ De kommer jo i mange varianter på størrelse, form og farge. Felles er jo at de er nedfelt. Anonymkode: 82d62...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #8 Del Skrevet 29. mars 2023 Hva skal du bruke utslagsvasken til? Anonymkode: dc6e7...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #9 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva med en såkalt "barn sink"? (aner ikke hva det heter på norsk, men du ser eksempler om du googler) Anonymkode: 73503...24f AnonymBruker skrev (10 timer siden): «Farmhouse sink», eller slik keramikkvask (som bl.a. finnes på Ikea) har jeg sett blir brukt i mange fine vaskeromsløsninger: Anonymkode: f6b86...67e Jeg liker godt hvordan de ser ut, ser bare for meg at det er ett sandkorn og så er det stygge riper nedi? ts Anonymkode: a7063...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #10 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva skal du bruke utslagsvasken til? Anonymkode: dc6e7...7f0 Skitne gummistøvler, vått regntøy, helle ut vaskebøtta etc. i tillegg til at vi ønsker at den stilmessig også fungerer til vanlig håndvask på gjestetoalett. ts Anonymkode: a7063...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå