Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aaargh, lagde meg en profil på turvenn for noen dager siden. 

Allerede fått tre brev fra brukere med identisk profiltekst som begynner med "jeg er en håpløs romantiker som tror på kraften til kjærlighet og forbindelse...". 

Brevene de sender er også identiske; "jeg kunne ikke unngå å legge merke til...." og "hva liker du å gjøre for moro skyld?"

Dette er scam. Jeg orker ikke! Virker som alle i hele verden har uærlige hensikter. Gir offisielt opp dating og erklærer meg herved singel for resten av livet. Puh, det var deilig. 

Nå, strikketøy og te og Netflix. 

Anonymkode: 188b4...ba2

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Okei, du får kose deg.

• Liker 1
Skrevet

Kjipt å være på datingmarkedet for tiden, det har jeg skjønt ut i fra utallige innlegg her på KG.

Håper "DEN RETTE" kontakter deg snart og at det ikke er scam, ts! 👍

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aaargh, lagde meg en profil på turvenn for noen dager siden. 

Allerede fått tre brev fra brukere med identisk profiltekst som begynner med "jeg er en håpløs romantiker som tror på kraften til kjærlighet og forbindelse...". 

Brevene de sender er også identiske; "jeg kunne ikke unngå å legge merke til...." og "hva liker du å gjøre for moro skyld?"

Dette er scam. Jeg orker ikke! Virker som alle i hele verden har uærlige hensikter. Gir offisielt opp dating og erklærer meg herved singel for resten av livet. Puh, det var deilig. 

Nå, strikketøy og te og Netflix. 

Lurt det, å ha et avslappet forhold til det. Dra på DNT hytter i påsken, og ellers,  der kan man sikkert treffe potensielle kjæresteemner🙃

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Okei, du får kose deg.

Gjett om! 🧘‍♀️🧶

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (7 minutter siden):

Kjipt å være på datingmarkedet for tiden, det har jeg skjønt ut i fra utallige innlegg her på KG.

Håper "DEN RETTE" kontakter deg snart og at det ikke er scam, ts! 👍

Takk for oppmuntring! Haha, ja tror "DEN RETTE" må oppsøke meg ja, for nå gidder jeg ikke å eksponere meg på plattformer som er skreddersydd for mannfolk og bakmenn med kjipe hensikter. Mon tro om jeg ville blitt imponert eller noe helt annet om en fyr bare kom og ringte på døra? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (9 minutter siden):

Lurt det, å ha et avslappet forhold til det. Dra på DNT hytter i påsken, og ellers,  der kan man sikkert treffe potensielle kjæresteemner🙃

Har barn og vi skal på hytta mi i påska. I huttiheita, så er nok ikke noen stor fare for å treffe noen der. Men jeg får ha på grønn lue i fjellet i det minste. 

Jeg tror ikke jeg kan komme på flere arenaer hvor jeg kan treffe potensielle kjæresteemner. Jeg er virkelig en sosial person, har gått språkkurs, reiser i friperioder på jobb og når barna er hos faren, er en del på tur eller trening (ute) alene, går ut for mat og/eller øl/vin med venner og kollegaer, drar på konserter og kulturtilbud osv. 

Kanskje jeg bare må innse at jeg har mistet min markedsverdi og nå er i kategorien eldgammel og uattraktiv 👵 😄

Jaja. Grønn lue, så får vi se. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har barn og vi skal på hytta mi i påska. I huttiheita, så er nok ikke noen stor fare for å treffe noen der. Men jeg får ha på grønn lue i fjellet i det minste. 

Jeg tror ikke jeg kan komme på flere arenaer hvor jeg kan treffe potensielle kjæresteemner. Jeg er virkelig en sosial person, har gått språkkurs, reiser i friperioder på jobb og når barna er hos faren, er en del på tur eller trening (ute) alene, går ut for mat og/eller øl/vin med venner og kollegaer, drar på konserter og kulturtilbud osv. 

Kanskje jeg bare må innse at jeg har mistet min markedsverdi og nå er i kategorien eldgammel og uattraktiv 👵 😄

Jaja. Grønn lue, så får vi se. 

Neida, aldri for sent.
Ta deg en tur på Biltema ellet Claes Ohlson i beste ‘’sendetid’’. Der blant hyllene av altmuligrart står han plutselig.😃

AnonymBruker
Skrevet

Turvenn.no er vel ikke en dating side 

Anonymkode: d5eae...7e4

• Liker 3
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt suspekt at brevene er like ord for ord uansett da...Kan jo ikke gå tur med en chatbot....

AnonymBruker
Skrevet

Turvenn er vel en app for folk som skal få seg turvenner og ikke bare kjæreste?

Anonymkode: 6bb0a...99e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida, man kan også søke etter kjæreste. Hadde det ikke vært for all scam der inne så hadde jeg anbefalt deg å prøve! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

På turvenn kan du både søke kun turvenner, reisefølge eller kjæreste. Sånn sett en fin app, og selv har jeg ikke opplevd noe useriøst eller masseproduserte meldinger der. Har møtt et par menn jeg har fått kontakt med der, men det har ikke blitt mer enn en date. Veldig fin for oss som er glad i friluftsliv.

TS: jeg forstår frustrasjonen din, har vært der flere ganger selv. Men ikke gi opp, plutselig dukker den rette opp på en eller annen plattform eller annen setting. Du må bare være i stand til å kjenne han igjen og skjønne at du skal gi han en sjanse. Jeg dro litt motvillig på en kaffedate, med en jeg ikke hadde noe tro på. Han var virkelig ikke helt min type, i utgangspunktet. Men et par uker senere var jeg stormforelsket.❤️ For når jeg ble kjent med han så var han virkelig akkurat det jeg lette etter.

Anonymkode: dd925...d57

• Liker 2
Skrevet

Kan man søke jaktvenner på denne turvenn siden også ?? 😀 

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (35 minutter siden):

Ja

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Du kan søke alle slags venner der, bortsett fra pulevenn.

Anonymkode: d9603...329

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 21.02):

Takk for oppmuntring! Haha, ja tror "DEN RETTE" må oppsøke meg ja, for nå gidder jeg ikke å eksponere meg på plattformer som er skreddersydd for mannfolk og bakmenn med kjipe hensikter. Mon tro om jeg ville blitt imponert eller noe helt annet om en fyr bare kom og ringte på døra? 

Ja, jeg er jo mann og singel. Så du kan jo bare gi meg adressen din så kommer jeg og banker på døra di. 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du kan søke alle slags venner der, bortsett fra pulevenn.

Anonymkode: d9603...329

Nei sånt griseri er jeg ikke intrissert i 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja

Takk takk ja da får jeg sjekke det ut 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Turvenn blir bare bedre og bedre... Hva er dette for slags useriøs side??

Screenshot_20230330_121535_Chrome.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...