Gå til innhold

Spanking - smerte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal prøve ut spanking og har sett på ridepisk. Er ridepisk veldig vondt? Fra tidligere har vi bare erfaring med å gi ris med hånda, hvordan er ridepisk i forhold til det? Og hva med eventuelle merker?

Anonymkode: 3b07b...61b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skal ganske mye til for at det kommer merker.  Hvor vondt det gjør kommer ann på hvor hardt og hvor man treffer. Midt på skinka tåler man mye, lenger ned på lårene mye mindre. Det er bare å prøve seg frem. Vi har brukt den ganske hardt hvor jeg regnet med å få merker men fikk ikke det likevel. Siden ridepisken er flat skjærer den mindre inn i huden. 

Anonymkode: bc354...b6c

AnonymBruker
Skrevet

Merker kommer lett etter min erfaring, men jeg får også merker av håndflate. Så lenge du treffer med den myke skinntuppen på pisken er det ikke direkte vondt, da er hånd vondere. Men om du treffer med det harde tynne skaftet (som man ikke skal) så er det brennende vondt og kan være vondt å gå dagen etter. Sørg for å gjøre det riktig! Er du usikker så begynn med en flogger istedet for pisk! 

Anonymkode: ed193...67a

AnonymBruker
Skrevet

TS, her. Det høres greit ut. Får se an litt hva vi gjør da.

Anonymkode: 3b07b...61b

Skrevet

For meg, er ridepisk for smal og lett. Den gir en sviende smerte, noe jeg ikke liker.
Men om den som skal spankes, liker sviende smerte, er ridepisk ok :)

Husk å begynne forsiktig 😃

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...