AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Tok navlepiercingen min for over 1 år siden, men den er enda rød. Vært litt i perioder, men nå har den vørt rød og vond veldig lenge. Hjelper ikke å rense. Har i tillegg bytte til tian smykke, for en liten stund siden. Hva skal jeg gjøre? Legger ved bilde Anonymkode: 1de14...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Del Skrevet 28. mars 2023 Du må rense med klorhexidin og etterpå smøre med bacimycin en ukes tid Anonymkode: f7e34...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må rense med klorhexidin og etterpå smøre med bacimycin en ukes tid Anonymkode: f7e34...39c Kan det bli bra uten at jeg må ta den ut? Anonymkode: 1de14...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan det bli bra uten at jeg må ta den ut? Anonymkode: 1de14...aa6 Du burde ikke ta den ut. Hvis det er infeksjon inni vil det kapsles igjen hvis du tar den ut. Piercingen hjelper med å få ut væske. Bruk en q tip til å vaske med klorhexidin eller NaCl også smører du med bacimycin 2-3 ganger daglig i en uke Anonymkode: f7e34...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Del Skrevet 28. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du må rense med klorhexidin og etterpå smøre med bacimycin en ukes tid Anonymkode: f7e34...39c Just now, AnonymBruker said: Kan det bli bra uten at jeg må ta den ut? Anonymkode: 1de14...aa6 https://safaribodyart.no/informasjon-om-etterbehandling.html#:~:text=Rens piercingen hver morgen og,puss fra piercingen og smykket.. "NB! IKKE bruk klorhexidin eller pyrisept!" Den ser jævlig betent ut, TS. Anonymkode: 7a8f4...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): https://safaribodyart.no/informasjon-om-etterbehandling.html#:~:text=Rens piercingen hver morgen og,puss fra piercingen og smykket.. "NB! IKKE bruk klorhexidin eller pyrisept!" Den ser jævlig betent ut, TS. Anonymkode: 7a8f4...896 Det er ikke noe farlig å bruke klorhexidin 1mg/ml til rens av sår. Det gjøres daglig på sykehus og går like fint som NaCl Anonymkode: f7e34...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #7 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://safaribodyart.no/informasjon-om-etterbehandling.html#:~:text=Rens piercingen hver morgen og,puss fra piercingen og smykket.. "NB! IKKE bruk klorhexidin eller pyrisept!" Den ser jævlig betent ut, TS. Anonymkode: 7a8f4...896 Og den infoen der er ment for nye piercinger for at folk ikke skal bruke klorhexidin over en lengre periode. TS har behov for en ukes rens med klorhexidin nå Anonymkode: f7e34...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. mars 2023 #8 Del Skrevet 28. mars 2023 Gjør som beskrevet over her, RENS. Dersom du ikke har pyrisept eller klorhexidin, kan du koke opp vann med salt. Kjøle ned vannet, og rense med det. Det ser betent ut,ja..går buksekanten rett på piercingen, så ville jeg dratt den ned så ikke den gnager rett på. Lykke til🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #9 Del Skrevet 28. mars 2023 Hvorfor er den ikke i navlen? En navlepiercing skal jo være i navlen? Den der er jo i magen. Snodig plassering. Jeg ville latt den gro, og tatt en ny på riktig sted. Anonymkode: f9933...44d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #10 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok navlepiercingen min for over 1 år siden, men den er enda rød. Vært litt i perioder, men nå har den vørt rød og vond veldig lenge. Hjelper ikke å rense. Har i tillegg bytte til tian smykke, for en liten stund siden. Hva skal jeg gjøre? Legger ved bilde Anonymkode: 1de14...aa6 Rar plassering på navlepiercing. Har noen du kjenner tatt den på deg? Anonymkode: 70a98...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #11 Del Skrevet 28. mars 2023 Her skal den egentlig sitte skjønner du, min har vært i 6 mnd og er helt fin. Anonymkode: 70a98...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroliine Skrevet 28. mars 2023 #12 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er den ikke i navlen? En navlepiercing skal jo være i navlen? Den der er jo i magen. Snodig plassering. Jeg ville latt den gro, og tatt en ny på riktig sted. Anonymkode: f9933...44d Oi. Tenkte ikke over før du skrev det, men tenker da det samme som deg- la den gro å ta i navlen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #13 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor er den ikke i navlen? En navlepiercing skal jo være i navlen? Den der er jo i magen. Snodig plassering. Jeg ville latt den gro, og tatt en ny på riktig sted. Anonymkode: f9933...44d La jeg ikke merke til en gang Anonymkode: f7e34...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #14 Del Skrevet 28. mars 2023 Den piercingen virker å være amatørmessig laget, feil plassert og såret er infisert ennå. Virker som du fikk noen standhaftige bakterier på kjøpet. Var jeg deg, ville jeg tatt den helt ut og renset såret slik legen foreskriver. La det gro, om det nå er mulig etter ett år. Så kan du ev vurdere senere å ta en ny piercing på rett sted, i navlen, og ikke over navlen i magen. Da tar du den på et respektabelt og velrennomert piercingstudio. Den du har virker som sagt temmelig amatørmessig. Anonymkode: c0058...efe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #15 Del Skrevet 28. mars 2023 Hvor i all verden har du tatt den der? Anonymkode: 41ff0...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #16 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den piercingen virker å være amatørmessig laget, feil plassert og såret er infisert ennå. Virker som du fikk noen standhaftige bakterier på kjøpet. Var jeg deg, ville jeg tatt den helt ut og renset såret slik legen foreskriver. La det gro, om det nå er mulig etter ett år. Så kan du ev vurdere senere å ta en ny piercing på rett sted, i navlen, og ikke over navlen i magen. Da tar du den på et respektabelt og velrennomert piercingstudio. Den du har virker som sagt temmelig amatørmessig. Anonymkode: c0058...efe Ja, har reagert på det selv. Men tror du den vil gro siden det er såpass lenge siden? Blir jo rart med to hull, om jeg skal la det gro og ta en ny? Anonymkode: 1de14...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #17 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rar plassering på navlepiercing. Har noen du kjenner tatt den på deg? Anonymkode: 70a98...c71 Ja. Den er tatt med «pistol» som brukes i frisørsalonger. Anonymkode: 1de14...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #18 Del Skrevet 28. mars 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Den er tatt med «pistol» som brukes i frisørsalonger. Anonymkode: 1de14...aa6 Hva i all verden.... Da kan du vel egentlig skylde på deg selv. Anonymkode: 7a8f4...896 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #19 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva i all verden.... Da kan du vel egentlig skylde på deg selv. Anonymkode: 7a8f4...896 Unnskyld meg? Jeg spurte hva jeg skulle gjøre. Ikke om meningen din om alt mulig annet. Anonymkode: 1de14...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 28. mars 2023 #20 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg ville ha forsøkt å rydde opp i "rotet" og heller tatt en ny når det var klart. Hva med å stikke innom en piercing kyndig å spørre hvordan og om det kan ordnes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå