AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Hei😊 Jeg er ferdig med min første strikkede genser. Jeg har nå masket sammen under ermene, men får allikevel litt medium store hull på hver side. Ikke store, men allikevel irriterende. Hvordan fikser jeg dette? Jeg prøvde å sy samnen litt med tråd, men det ble ikke fint. Noen som har tips til video el. lignende?   Anonymkode: 51082...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordensparadis Skrevet 24. april 2023 #2 Del Skrevet 24. april 2023 Når man masker sammen under ermene, noe jeg mener gir penest resultat, så får man alltid et hull å hver side. Jeg syr bare sammen med samme tråd som jeg bruker for å maske sammen. Det vises uansett ikke så godt, sjeldent man går rundt med armene over hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg pleier å plukke opp en maske ekstra på hver side når jeg skal maske sammen, da blir hullene mindre. Anonymkode: 62375...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå