AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Heiđ Jeg er ferdig med min fĂžrste strikkede genser. Jeg har nĂ„ masket sammen under ermene, men fĂ„r allikevel litt medium store hull pĂ„ hver side. Ikke store, men allikevel irriterende. Hvordan fikser jeg dette? Jeg prĂžvde Ă„ sy samnen litt med trĂ„d, men det ble ikke fint. Noen som har tips til video el. lignende?   Anonymkode: 51082...881 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Nordensparadis Skrevet 24. april 2023 #2 Del Skrevet 24. april 2023 NĂ„r man masker sammen under ermene, noe jeg mener gir penest resultat, sĂ„ fĂ„r man alltid et hull Ă„ hver side. Jeg syr bare sammen med samme trĂ„d som jeg bruker for Ă„ maske sammen. Det vises uansett ikke sĂ„ godt, sjeldent man gĂ„r rundt med armene over hodet. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg pleier Ă„ plukke opp en maske ekstra pĂ„ hver side nĂ„r jeg skal maske sammen, da blir hullene mindre. Anonymkode: 62375...0e2 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ