Gå til innhold

Sex på morgenen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Blåjojo skrev (På 29.3.2023 den 0.55):

Digger morgensex! Er utpreget B-menneske, men kan gjerne våkne litt tidligere for å ha sex. 
I helgene har vi gjerne sex, slumrer litt og har ny runde med sex før vi står opp. Bryr oss ikke så mye om morgenånde, så koser oss i alle mulige stillinger. 
Men den beste morgensexen er den som skjer i halvsøvne, bakfra og uten verbal kommunikasjon.

Akkurat sånn. I halvsøvne, bakdra og uten prat.

Anonymkode: c3d60...336

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DreamWorks

Bruker å ville ha litt tid til å få opp øynene godt. Men i dag våknet jeg helt klar fra første sekund. Det hele kommer nok ann på hva som skjer dagen før for meg. 

For mange kvinner er det også bedre med sex når blæra er litt full, så det kan også gjøre det godt for noen om morgenen før man har stått opp. 

Endret av DreamWorks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 18.03):

Har dere det?

Jeg har vært i et 20 år langt forhold hvor det aldri var en ting. Jeg hadde ikke behov og mannen min ytret heller aldri behov. (Det betyr ikke at han ikke hadde behovet, men det er en annen diskusjon)

Nå, to år inn i et nytt forhold, har vi sex nesten hver morgen og har hatt det siden vi ble sammen. Jeg elsker det! Jeg har ikke behov for å få orgasme på morgenen, rr godt fornøyd med å høre og se mannen komme, men har blitt avhengig av den intense nærheten i halvsøvne den lille stunden gir. Ante ikke hvor deilig det kunne være. 

Samme her. Hadde sjelden morgensex med eksen. Og hvis hvis vi haddd det kysset vi aldri. 

Han jeg har nå har jeg det alltid med. Vi kysser masse, og morgenånden forsvinner kjapt når munnen aktiveres igjen etter natten😂 Så jeg syns bare det er fantastisk. Jeg pleier heller ikke å komme på morgenen. Noen ganger, men absolutt ikke noe must.

Anonymkode: 852a5...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Akkurat sånn. I halvsøvne, bakdra og uten prat.

Ja, det liker jeg også :) Våkner ganske ofte kåt og er glad i å bli vekket av sex, men ja, det er jo litt det med morgenånde og den slags, men det går an pule uten å kline. Har man vann på nattbordet så hjelper jo det noe mot morgenånde, eller man kan stå opp for å pusse tenner og tisse (og ta en kattevask), og så krype tilbake under dyna. Om man har lange morgener i helgene i all fall. 

Anonymkode: ed924...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svett mus, kukost, mårra ånde, tissetrengt. Ellers takk.

Anonymkode: d9e8f...196

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kunne ha det i helgene, før vi fikk barn. I ukedagene var vi for slitne, og startet på jobb for tidlig. Men nå som vi har barn, er det rimelig uaktuelt. 🤣

Anonymkode: 959af...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker det, men misliker når jeg skal på jobb, uansett dusj osv etterpå så føler jeg at jeg ikke blir helt ren, plutselig kommer det ut litt sædrester osv 🙈🙈

Anonymkode: e6e7d...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker det, men misliker når jeg skal på jobb, uansett dusj osv etterpå så føler jeg at jeg ikke blir helt ren, plutselig kommer det ut litt sædrester osv 🙈🙈

Bare koselig det. Bruk truseinnlegg😊

Anonymkode: 852a5...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DreamWorks
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tok med meg noen ord jeg fikk her en dag: Livslyst er lov i alle jobber. En nødvendig i noen

Endret av DreamWorks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Svett mus, kukost, mårra ånde, tissetrengt. Ellers takk.

Anonymkode: d9e8f...196

Hmm… her har aldri mannen hatt kukost på morgenen, og jeg vekker ham ofte med å suge ham, så burde ha merket det. Ved å vaske seg daglig slipper man kukost (med mindre man vasker med såpe, har sopp etc.). Og nei, han er ikke omskjært. 
Musa er heller ikke svett da jeg ligger naken 🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er fridag og ikke noe stress, så synes jeg morgensexen kan være bedre enn klassikeren på kvelden. Det er som du sier, når man er litt sånn salig i kroppen, og kanskje litt mer sensitiv og blir omringet av typens trygghet på morran, så føles det helt annerledes. Jeg digger det!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker morgensex som gjerne flyter over i formiddagssex.

Jeg er oftest og mest kåt på morgenen. Heldigvis elsker partner å bli vekket sakte av kåte meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Jeg er ikke så glad i morgensex. Har det innimellom fordi mannen min liker det, og da nyte jeg det etterhvert som kroppen våkner til. Men jeg vil helst ha sex litt utpå dagen/kvelden. Og det er ikke aktuelt for meg å gjøre som deg, ts, dvs ha masse sex uten å få orgasme. 

Anonymkode: 414e9...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Begge barna våre er unnfanget etter morgensex 😄 Så nå gleder vi oss til de blir så store at de greier seg selv en liten halvtime om morgenen, da blir det nok oftere sex på morgenen i helgene igjen 👌 Vi er a-mennesker begge to. 

Anonymkode: bf953...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (På 30.3.2023 den 20.25):

Hmm… her har aldri mannen hatt kukost på morgenen, og jeg vekker ham ofte med å suge ham, så burde ha merket det. Ved å vaske seg daglig slipper man kukost (med mindre man vasker med såpe, har sopp etc.). Og nei, han er ikke omskjært. 
Musa er heller ikke svett da jeg ligger naken 🙃

Lurer på hva folk hadde sagt om det var en mann som sa at «jeg vekker henne ofte ved å stikke penis inni henne» 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Besserwisser skrev (5 timer siden):

Lurer på hva folk hadde sagt om det var en mann som sa at «jeg vekker henne ofte ved å stikke penis inni henne» 🤷🏼‍♀️

Det tror jeg ikke så mange ville ha reagert på? Mange her inne som har avtale om at det er en deilig måte å bli vekt på, utifra det jeg har lest i andre tråder.. Jeg synes det er superdeilig å bli vekt av å kjenne mannen min komme smygende inn i meg bakfra😊

Anonymkode: fa012...428

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Besserwisser skrev (5 timer siden):

Skulle ikke det være greit liksom???

Anonymkode: 9dec4...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (6 timer siden):

Våkner til stadighet med mannen mellom beina 🎉 være seg hode eller pikk

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er alt for trøtt på kvelden, så ja til morgensex🥰

I dag tidlig, for eksempel. Våknet av ei hånd som legges tungt på skambeinet med en finger på klitten. Er fortsatt i en drøm, men den går fort over i en litt heftig glødende lyst. Kroppen uthvilt og opplagt. Bare deilig🤩 

Kaffe og KG på senga etterpå, her og nå👍

Anonymkode: 49897...7c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde blitt forbanna så det sang etter om jeg hadde våknet med mannen sin penis inni meg så dette er individuelt. Helt greit at en snakker om det og finner ut at begge er komfortabel med dette, men det er nok mange som absolutt ikke liker det og.

Anonymkode: 32d56...4cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...