Gå til innhold

Sex på morgenen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere det?

Jeg har vært i et 20 år langt forhold hvor det aldri var en ting. Jeg hadde ikke behov og mannen min ytret heller aldri behov. (Det betyr ikke at han ikke hadde behovet, men det er en annen diskusjon)

 

Nå, to år inn i et nytt forhold, har vi sex nesten hver morgen og har hatt det siden vi ble sammen. Jeg elsker det! Jeg har ikke behov for å få orgasme på morgenen, rr godt fornøyd med å høre og se mannen komme, men har blitt avhengig av den intense nærheten i halvsøvne den lille stunden gir. Ante ikke hvor deilig det kunne være. 

Anonymkode: c3d60...336

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morgensex er veldig digg og kos ja, så lenge han har pusset tenner først. Jeg sniker meg opp en halvtime før å pusser mine før jeg legger meg igjen. 

Anonymkode: 99d35...7e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Morgensex er veldig digg og kos ja, så lenge han har pusset tenner først. Jeg sniker meg opp en halvtime før å pusser mine før jeg legger meg igjen. 

Anonymkode: 99d35...7e2

Har dere bare en kjappis da, og kommer du også? Jeg trenger uheldigvis litt mer tid på å komme, og det er det ikke rom for på morgenen.

Vi har alltid, uten unntak, haha, sex i skje på morgenen, hvor han kommer inn i meg bakfra, så ånden er ikke noe problem😂

Anonymkode: c3d60...336

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgensex er herlig! Det er noe helt eget.  Vi har morgensex alle morgener vi våkner før barna. Før vi fikk barn var det ofte morgensex før studier/jobb.

Vi unngår å puste for mye på hverandre eneste, men noen ganger bryr vi oss ikke om det heller. Å stå opp for å pusse tennene først fjerner litt av det magiske med morgensex. Elsker å våkne våt med kuken hans mellom beina 🤤

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig, men jeg vil også komme, og gjør det. 

Anonymkode: b8fc6...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke et morgebmenneske når det kommer til sex, bruker noen timer fra jeg våkner til kroppen føles klar. 

Nå har jeg i utgangspunktet vanskelig for å komme med andre, men selv når jeg gir meg selv orgasme på morgenen er de så svake at det ikke er verdt bryet, da jeg verken blir ordebtlig tent eller får nevneverdige orgasmer. 

En av partnerne mine er dog veldig glad i morgensex, og det hender vi har morgensex, men ikke noe jeg kunne hatt regelmessig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har oftest sex om morningen. I skje mens han kommer inn bakfra. Elsker å våkne til at han kommer inni meg. Blir sinnsykt kåt av morgensex faktisk. 

Anonymkode: 21ff0...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei å bli staket opp tidlig på morningen med drageånde og full blære ligger ikke for meg. Jeg er ikke utpreget morgen menneske i utgangspunktet, og sex om morningen er litt turn off for min del. 

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgensex er digg. En veldig fin måte å starte dagen på. Jeg får en sånn glad følelse i kroppen som varer til langt utpå dagen. Morgenånde bryr jeg meg ikke så mye om, men det finnes jo stillinger som gjør at det ikke er noe problem; skje, misjonær hvor han er litt høyere opp på henne sånn at man kan klemme hverandre framfor kyssing.

Dessverre har vi små barn som våkner før sola, så det blir liten sjanse for slikt nå... og de kommer alltid inn til oss i løpet av natta eller på morgen. Men de blir vel eldre etterhvert.

Anonymkode: 258ff...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har dere det?

Jeg har vært i et 20 år langt forhold hvor det aldri var en ting. 

Anonymkode: c3d60...336

Nei.

Samme her. Vært sammen i akkurat 20 år. Kan på stående fot ikke huske at vi har hatt sex på morningen. Det frister ingen av oss.

Anonymkode: d9e8f...196

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den beste sexen på helgemorgener. Bare da det gjerne blir ekstraomganger...  Kona er mye mer på når hun er uthvilt. Vi kan gjerne holde på i 2-3 timer med variert kos før vi setter strek. Ofte både lørdag og søndag, resten av uka blir det bare aktuelt på kveldstid - vi er ikke så gode på kjappiser. Sex er det eneste jeg heller starter dagen med enn kaffe! 

Anonymkode: cf084...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, når som helst på døgnet - ja takk!

Anonymkode: 8ca4e...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger morgensex! Er utpreget B-menneske, men kan gjerne våkne litt tidligere for å ha sex. 
I helgene har vi gjerne sex, slumrer litt og har ny runde med sex før vi står opp. Bryr oss ikke så mye om morgenånde, så koser oss i alle mulige stillinger. 
Men den beste morgensexen er den som skjer i halvsøvne, bakfra og uten verbal kommunikasjon.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har dere bare en kjappis da, og kommer du også? Jeg trenger uheldigvis litt mer tid på å komme, og det er det ikke rom for på morgenen.

Vi har alltid, uten unntak, haha, sex i skje på morgenen, hvor han kommer inn i meg bakfra, så ånden er ikke noe problem😂

Anonymkode: c3d60...336

Jeg kommer også ja, har aldri sex hvor jeg ikke kommer. Setter av minst 20-30 min :)Begynner i skje og slutter med misjonær eller liggende doggy som regel. 

Anonymkode: 99d35...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater morgensex, det frister like lite for oss begge heldigvis

Anonymkode: 32d56...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morgensex er sååå digg. Aldri mulighet i hverdagen men ekstra digg på helg eller i ferier 🤩

Anonymkode: f3d61...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har ofte morgensex. Deilig å starte dagen sånn. Blir som regel litt runking/fingring først hvor vi avslutter med samleie i skje, eller en eller annen liggende stilling 😅 morgenen er ikke tida for de mest akrobatiske øvelsene for vår del 😅

Anonymkode: a756a...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker morgensex! Fantastisk måte å våkne på, og starte dagen - deilig å gå på jobb fylt 💦

Anonymkode: e9447...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...