Gå til innhold

Sex på morgenen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ofte mindre sensitiv på morgenen, så bruker enten lang tid, eller klarer ikke komme, og på morgenen foretrekker jeg en kjappis, så blir ikke veldig ofte, dama trenger litt tid på å våkne Jon også, så vi er like der ihvertfall 

Anonymkode: bab5c...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ofte mindre sensitiv på morgenen, så bruker enten lang tid, eller klarer ikke komme, og på morgenen foretrekker jeg en kjappis, så blir ikke veldig ofte, dama trenger litt tid på å våkne Jon også, så vi er like der ihvertfall 

Skulle selvfølgelig stå at hun bruker litt tid på å våkne hun også 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (På 28.3.2023 den 19.02):

Nei å bli staket opp tidlig på morningen med drageånde og full blære ligger ikke for meg. Jeg er ikke utpreget morgen menneske i utgangspunktet, og sex om morningen er litt turn off for min del. 

Med slik ordbruk vil nok kåtheten avta fort hos de fleste.

Anonymkode: a3c2b...019

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Med slik ordbruk vil nok kåtheten avta fort hos de fleste.

Anonymkode: a3c2b...019

Vel, nå har jeg aldri gitt et eneste svar her på seksualitetsforumet i løpet av mine 11 år som kg bruker med den hensikt at andre folk skal bli kåt heller da...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde blitt forbanna så det sang etter om jeg hadde våknet med mannen sin penis inni meg så dette er individuelt. Helt greit at en snakker om det og finner ut at begge er komfortabel med dette, men det er nok mange som absolutt ikke liker det og.

Anonymkode: 32d56...4cd

Det mener jeg også. For all del - jeg hadde digga det. I et etabler forhold/relasjon hvor det fant seg naturlig. Og at vi hadde snakket om det på forhånd. Men jeg tror at flere tenker som deg også, at man våkner av at noen har sex med deg. Så er det jo forskjell på om det er/har vært en one night stand, hvor du våkner om morgenen at han har sex med deg, og om man er ektepar. Mitt poeng var at jeg mener reaksjoner på slike utsagn i langt større grad vil være krassere dersom man reverserte rollene her.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skulle ikke det være greit liksom???

Anonymkode: 9dec4...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hater det. Kroppen min funker ikke før jeg har stått opp og rørt på meg. Samboeren min er sykt ego i senga, spesielt om morgenen, og jeg gidder ikke være tømmestasjon. 

Anonymkode: b802f...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Jeg føler meg lurt som er i et forhold hvor vi bare har litt dårlig sex 1 gang i mnd.

Anonymkode: 87466...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 17.39):

Svett mus, kukost, mårra ånde, tissetrengt. Ellers takk.

Anonymkode: d9e8f...196

Virker som om hygienen hos dere er så som så kanskje?

Anonymkode: fa012...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 18.03):

Har dere det?

Jeg har vært i et 20 år langt forhold hvor det aldri var en ting. Jeg hadde ikke behov og mannen min ytret heller aldri behov. (Det betyr ikke at han ikke hadde behovet, men det er en annen diskusjon)

Nå, to år inn i et nytt forhold, har vi sex nesten hver morgen og har hatt det siden vi ble sammen. Jeg elsker det! Jeg har ikke behov for å få orgasme på morgenen, rr godt fornøyd med å høre og se mannen komme, men har blitt avhengig av den intense nærheten i halvsøvne den lille stunden gir. Ante ikke hvor deilig det kunne være. 

Anonymkode: c3d60...336

oftere før. kan få litt hodepine før 10

Anonymkode: bc886...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 18.06):

Morgensex er veldig digg og kos ja, så lenge han har pusset tenner først. Jeg sniker meg opp en halvtime før å pusser mine før jeg legger meg igjen. 

Anonymkode: 99d35...7e2

Pusse tennene er ikke viktig da begge har morgenånde. Vi kliner likevel😅

Anonymkode: edf9a...22c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bli 40+ før jeg skjønte hva «sugar in the morning» betyr😂

Anonymkode: 60989...69e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...