Gå til innhold

Hva mener du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva jeg skal si, gjøre eller føle. Jeg og mannen hadde sex i går kveld. Han prøver flere ganger å hinte frem til analsex, noe jeg ved flere anledninger under sex sier nei til og at han skal holde seg unna mitt rompehull. Jeg starter etter en stund med vibratoren også sier han at nå er jeg skikkelig kåt. Ja jeg var det. Så stryker han fingeren igjen over anus og jeg sier klart og tydelig nei med etterfulgt av navnet hannes. Men helt ut av det blå så penetrerer han anus og jeg får sinnsyke sterke smerter og begynner å gråte med en gang, mye pga hemoroider etter fire barnefødsler. Jeg mistet helt følelsen for å ha sex med mannen min igjen og føler meg faktisk voldtatt. Noe jeg ble som 15åring. 

Jeg er helt knust.... 

Anonymkode: 2d68a...291

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Hva mener du" er overskriften, men ingen spørsmål i teksten. Ønsker også å minne om at overskriften skal ha en beskrivende tekst, og det er ikke den her, så du risikerer at tråden blir stengt. 

Det er vel klart og tydelig at mannen din har tråkket GROVT over en grense. Og dette må du snakke dypt om. 

Anonymkode: 32358...a2d

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 2011b...be7

7år

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Aner ikke hva jeg skal si, gjøre eller føle. Jeg og mannen hadde sex i går kveld. Han prøver flere ganger å hinte frem til analsex, noe jeg ved flere anledninger under sex sier nei til og at han skal holde seg unna mitt rompehull. Jeg starter etter en stund med vibratoren også sier han at nå er jeg skikkelig kåt. Ja jeg var det. Så stryker han fingeren igjen over anus og jeg sier klart og tydelig nei med etterfulgt av navnet hannes. Men helt ut av det blå så penetrerer han anus og jeg får sinnsyke sterke smerter og begynner å gråte med en gang, mye pga hemoroider etter fire barnefødsler. Jeg mistet helt følelsen for å ha sex med mannen min igjen og føler meg faktisk voldtatt. Noe jeg ble som 15åring. 

Jeg er helt knust.... 

Er dette en spøk?

Hvilken frisk mann gjør sånt ut av det blå?Jeg hadde sparka han rett i kjeften om han våget å trosse mitt «NEI». 

Det var en veldig lik tråd her, for ikke så lenge siden btw….🙄

Så enten er det vanlig med sånne rass-menn eller så er du sykelig opptatt av analer.

Endret av MacadamiaNut
Skriveleif
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt knust.... 

Hva jeg mener? Du har helt klart blitt voldtatt 😮 Du burde anmelde han og komme deg raskt bort fra han før han gjør det igjebn

Anonymkode: 21de4...d6d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at du er knust kjære deg.. Du ble voldtatt av en du trodde du kunne stole på og en du trodde respekterte og elsket deg. Anbefaler at du ringer Volds og overgrepslinjen for deg som opplever vold eller overgrep i nære relasjoner. For meg har det hjulpet masse å snakke med de❤️ Det er godt å snakke med noen om det som forstår og ser alvoret i det, og om du ønsker hjelp til å komme deg ut av forholdet og anmelde så hjelper de deg med det! 

Anonymkode: caa70...a92

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 2011b...be7

Hvor lenge de har vært sammen har da ingenting å si! Overgrep skjer i både nye og gamle relasjoner og det er overgrepet som skal ha fokus her, ikke hvor lenge de har vært sammen. 

MacadamiaNut skrev (2 timer siden):

Er dette en spøk?

Hvilken frisk mann gjør sånt ut av det blå?Jeg hadde sparka han rett i kjeften om han våget å trosse mitt «NEI». 

Det var en veldig lik tråd her, for ikke så lenge siden btw….🙄

Så enten er det vanlig med sånne rass-menn eller så er du sykelig opptatt av analer.

Ufølsomt og leit av deg å spørre om det er en spøk. Ja, overgrep i nære relasjoner er desverre ikke uvanlig, og jeg tror en god del inkl meg selv har opplevd at menn tar seg til rette i feil hull og håper at man ikke skal si noe, også sier de bare sorry når man reagerer mot det. Å kalle ts sykelig opptatt av analer og mistro henne når hun forteller om et traumatisk overgrep fra den hun trodde hun kunne stole på, er grunnen til at de første som utsettes for overgrep aldri tør å si det til noen. Skyldbeleggelsen, skammen og mistroen mot voldtektsofre bidrar til voldtektskulturen så jeg håper du lærer deg fremover at dette er helt feil måte å respondere på når noen forteller om en voldtekt. 

Anonymkode: caa70...a92

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er eksakt samme innlegg som ble lagt ut for en liten stund tilbake, så tenker det ikke er mer svar verdt enn det.. 

Anonymkode: 012f8...d20

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg....Dette er jo helt klart et overgrep😪Hvis min mann hadde gjort noe slikt graverende, hadde jeg aldri greid å stole på han igjen, og ja, jeg hadde nok forlatt han..

Ønsker du ikke det, må du ta en alvorlig prat med han, å forklare at dette faktisk ER et overgrep, også noe han kan anmeldes for...Han viste tydelig nå at han ikke respekterer deg....Dette tror jeg blir vanskelig og komme over🥺

Sender deg en stor klem❤️

Anonymkode: 82076...4bc

• Nyttig 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...