Gjest Vikarsykepleier Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Tidligere når man søkte på Google kunne man klikke på Nyheter som undergruppe, men nå finner jeg den ikke igjen. Noen som vet om den kanskje er lagt et finurlig sted? Eller noen som kan foreslå et godt sted å søke hvis det bare er i nyheter man ønsker å søke?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Den er der enda den? eller er det ikke den du mener? Så da må det feilsøkes: sitter du på mobil eller PC eller mac? Hvilken nettleser? er det utvidelser eller lignende installert i nettleseren? Hva skjer om du prøver å kjøre privat modus/Ikognito mode? Anonymkode: 113ee...c3b
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den er der enda den? eller er det ikke den du mener? Så da må det feilsøkes: sitter du på mobil eller PC eller mac? Hvilken nettleser? er det utvidelser eller lignende installert i nettleseren? Hva skjer om du prøver å kjøre privat modus/Ikognito mode? Anonymkode: 113ee...c3b Sånn ser det ut hos meg ... kan du ha en annen nettleser? Jeg ser dessuten at ditt er på engelsk, kan det ha noe å si, at du sitter i et annet land?
Million Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Jeg har "Nyheter" å klikke på i Google i alle fall. Bruker Chrome som nettleser.
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Million skrev (Akkurat nå): Jeg har "Nyheter" å klikke på i Google i alle fall. Bruker Chrome som nettleser. Så rart! Jeg bruker Firefox (men har også sjekket Safari). Men du har på norsk i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Skrevet 28. mars 2023 22 minutter siden, Vikarsykepleier said: Sånn ser det ut hos meg ... kan du ha en annen nettleser? Jeg ser dessuten at ditt er på engelsk, kan det ha noe å si, at du sitter i et annet land? Jeg sitter ikke i ett annet land. Jeg har bare installert nettleseren på engelsk fordi jeg foretrekker engelsk Så jeg siterer hva jeg skrev i mitt forrige innleggn: Så da må det feilsøkes: sitter du på mobil eller PC eller mac? Hvilken nettleser? er det utvidelser eller lignende installert i nettleseren? Hva skjer om du prøver å kjøre privat modus/Ikognito mode? Anonymkode: 113ee...c3b
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 28. mars 2023 #7 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sitter ikke i ett annet land. Jeg har bare installert nettleseren på engelsk fordi jeg foretrekker engelsk Så jeg siterer hva jeg skrev i mitt forrige innleggn: Så da må det feilsøkes: sitter du på mobil eller PC eller mac? Hvilken nettleser? er det utvidelser eller lignende installert i nettleseren? Hva skjer om du prøver å kjøre privat modus/Ikognito mode? Anonymkode: 113ee...c3b Takk, jeg prøver å feilsøke, det er tydelig her feilen ligger 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå