Gå til innhold

Hotell nyc


Gjest Gjest_Linx_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linx_*

Jeg trenger litt hjelp til å finne et billig, men bra hotell i NYC. Har vært der flere ganger, men vært litt uheldig med hotellene... Er jo mye rart der!

Hva slags hotell kan du anbefale, som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bodde på Hotel Carter på Times Square. Luktet litt røyk på rommet, men bodde i en etasje høyt oppe, så det var ikke så bråkete som jeg fryktet. Ganske lav standard, men helt greit når man ikke skal være så mye på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Pennsylvania! Enormt hotell til billig penge...'

Ligger like ved Penn Station og Madison Square Garden!

Så du kan m.a.o ta flybuss til Penn Station og gå til hotellet, sparer en del på å ikke ta taxi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Pennsylvania! Enormt hotell til billig penge...'

Ligger like ved Penn Station og Madison Square Garden!

Så du kan m.a.o ta flybuss til Penn Station og gå til hotellet, sparer en del på å ikke ta taxi ;)

Skriver under på denne. Forholdsvis enkle rom, men perfekt beliggenhet! 5 minutters gange til Empire State Building, litt lenger til Times Square - midt i smørøyet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar. Er rommene på Pennsylvania rene og pene, med eget bad?

Rent og eget bad ja! Om de er PENE derimot, tja...Typisk amerikansk stil med stor seng da! Rommet vi hadde var veldig blomstrete og gammeldags, men rent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent og eget bad ja! Om de er PENE derimot, tja...Typisk amerikansk stil med stor seng da! Rommet vi hadde var veldig blomstrete og gammeldags, men rent :)

Jeg og sambo hadde LITEN seng. Vi er glad i hverandre, men det ble i trangeste laget :) og litt skubbing i løpet av natten. Måtte også bytte rom pga en h......s dusj på det første. Så jeg vil ikke skryte av rommene, men hotellet i seg selv og beliggenheten er topp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...