Gå til innhold

Puler dere i andres seng?

Fremhevede innlegg

Gjest Lurven
Skrevet
Donald Duck skrev (2 timer siden):

Valgte falt på bestemor duck

Ja, hu er minst like god!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurven
Skrevet

Man bør jo skifte, selv om man ikke søler kroppsvæsker, ikke så gøy med andres rumpesvette i sengetøyet 

AnonymBruker
Skrevet

Eksen fikk nøkkelen til naboen i leiligheten over gangen. Så hun kunne vanne planter, ta inn post osv. Gjorde såklart det. 

Utover det hadde vi sex overalt innenfor den døra. 

Anonymkode: 3e78f...1de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvis dere er på besøk hos noen (overnatting) eller låner en hus eller en hytte, bruker dere da å pule i andre sine senger? 

Når det er noen man har et personlig forhold til, så synes jeg det blir litt feil å pule i sengen deres. Vi puler naturligvis når vi er på hotell, men det er jo helt upersonlig.

Det er jo kjipt å dra derfra  og etterlate seg flekker på laken og madrass.

Anonymkode: c3226...0e0

Nei, litt ekkelt. Jeg fingret vel en dame i foreldrene hennes seng i ungdommen. Puler jeg i andres hjem, foretrekker jeg hardt bakfra mot en vegg.

Anonymkode: 147aa...7fc

Skrevet

Ja🙈

Leste dette opp for mannen min og han svarte :

Spiller da ingen rolle hvor det er.

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Lurven said:

Man bør jo skifte, selv om man ikke søler kroppsvæsker, ikke så gøy med andres rumpesvette i sengetøyet 

Man skifter jo sengetøy når man legger seg i ny seng. Jeg ville aldri lagt meg til å sove i noens andre skitne dyne/laken/putetrekk... ei heller tilbydd noen gjester å gjøre det heller. Er ikke det 100% normalt?

Ellers ja, hvorfor ikke knulle når man er på besøk? Ta det litt rolig så man ikke plager andre, men ellers fritt fram. Har heller ikke noe i mot at våre gjester har seg litt. De får jo låne gjestesenga ... og gjestesenger får kjørt seg akkurat som hotellsenger. Du får ikke en uknulla seng på hotell for å si det sånn.
Prøver selvfølgelig å holde sølet til et minimum... men det gjør vi naturlig/ubevisst til vanlig ellers også. Begge liker at jeg kommer inni henne og det begrenser "oppvasken". Kan ha noe å tørke med.. eller som en annen her foreslo: kondom.

(Kondom er også praktisk til sex i skogen)

Anonymkode: 39dd7...565

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man skifter jo sengetøy når man legger seg i ny seng. Jeg ville aldri lagt meg til å sove i noens andre skitne dyne/laken/putetrekk... ei heller tilbydd noen gjester å gjøre det heller. Er ikke det 100% normalt?

Ellers ja, hvorfor ikke knulle når man er på besøk? Ta det litt rolig så man ikke plager andre, men ellers fritt fram. Har heller ikke noe i mot at våre gjester har seg litt. De får jo låne gjestesenga ... og gjestesenger får kjørt seg akkurat som hotellsenger. Du får ikke en uknulla seng på hotell for å si det sånn.
Prøver selvfølgelig å holde sølet til et minimum... men det gjør vi naturlig/ubevisst til vanlig ellers også. Begge liker at jeg kommer inni henne og det begrenser "oppvasken". Kan ha noe å tørke med.. eller som en annen her foreslo: kondom.

(Kondom er også praktisk til sex i skogen)

Kondom?! Hvilket par som er riktig navla bruker KONDOM når de skal knulle? Noe så skrekkelig turn off skal du lete lenge etter

Anonymkode: 078f8...21d

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk😊

Anonymkode: 3441d...c97

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kondom?! Hvilket par som er riktig navla bruker KONDOM når de skal knulle? Noe så skrekkelig turn off skal du lete lenge etter

Anonymkode: 078f8...21d

Jøss, det var voksent.
(Du vet hva et kondom er, sant?)

Skrevet

Altså. Man kan gjerne ha de beste intensjoner - men må man, så må man! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 21.09):

Hvis dere er på besøk hos noen (overnatting) eller låner en hus eller en hytte, bruker dere da å pule i andre sine senger? 

Når det er noen man har et personlig forhold til, så synes jeg det blir litt feil å pule i sengen deres. Vi puler naturligvis når vi er på hotell, men det er jo helt upersonlig.

Det er jo kjipt å dra derfra  og etterlate seg flekker på laken og madrass.

Anonymkode: c3226...0e0

Jepp!

Anonymkode: 76750...bc5

AnonymBruker
Skrevet

Puler alltid elskerinna i ektesenga hennes, bryr meg ikke om søl.

Anonymkode: 80280...2a8

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, da leier jeg heller hotelrom.. og så får vi jo en herlig frokost dagen etterpå🤭

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er like naturlig å ha sex i andres seng (ved lån av hytte etc) som å spise sølete mat ved frokostbordet jeg låner av dem eller drite på doen jeg låner av dem.

Er selvfølgelig uansett nøye med hygienen og passer på at det ikke er spor etter oss. At det fremstår slik som da vi ankom. Har sex i eget sengtøy og gjerne ekstra håndklær og kluter med.

Så og si alle par har sex jevnlig. Ikke bare hjemme. Det er noe alle vet, men verken trenger eller ønsker å snakke høyt om🙂

Anonymkode: 78620...b30

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ser ingen god grunn for å ikke gjøre det. Er ikke akkurat slik at de skal legge seg i samme sengetøy. Og vet man at dama blir veldig våt, så kan man bare legge ett par håndklær under, så slipper sengen bli våt. Det gjør vi ofte hjemme også, så vi slipper å sove på ett søkkvåt laken 

Har jeg et par på besøk, så går jeg egentlig ut ifra at de knuller i senga, og det er da bare hyggelig om de koser seg 

Anonymkode: faade...4a2

• Hjerte 1
Skrevet

Ja det skjer.

For eksempel om vi leier hytte i ferien, da koser vi oss, men passer på håndkle i sengen så det ikke blir noe søl, og sengetøyet må vi jo ha med så det vasker vi selv etterpå.

Men senga er jo ikke vår.. 

Det er den jo egentlig ikke om det skjer på et hotellrom heller..

AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent vi låner andres senger, men nei. 

Anonymkode: d4161...3f9

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvor mye tror dere andre griser dere under sex ?

Det er jo ikke bøttevis med sæd vi snakker om.

Har ofte hatt sex når jeg har bodd på Airbnb ol.

Evnt avslutte i dusjen om man er redd for søl

Anonymkode: 539d8...c4e

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 30.3.2023 den 1.08):

Nei, da leier jeg heller hotelrom.. og så får vi jo en herlig frokost dagen etterpå🤭

Her er det jo litt morsomt å tenke, hva er definisjonen på andres seng….

Hotellseng er jo ikke din seng 😂 altså «andres»

Er det sengen på gjesterommet til venner hvor du overnatter.
Eller er det sengen på den utleie hytta du har leid for en uke i ferien?
Ferielieligheten i syden til venner du som du fikk låne en uke..?

Så.. hvordan definerer dere egentlig «andres seng»?

Gjest Warrior
Skrevet

Ingen problem å ha sex i andres senger. Tar jo av sengetøyet etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...