Gå til innhold

Puler dere i andres seng?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er på besøk hos noen (overnatting) eller låner en hus eller en hytte, bruker dere da å pule i andre sine senger? 

Når det er noen man har et personlig forhold til, så synes jeg det blir litt feil å pule i sengen deres. Vi puler naturligvis når vi er på hotell, men det er jo helt upersonlig.

Det er jo kjipt å dra derfra  og etterlate seg flekker på laken og madrass.

Anonymkode: c3226...0e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør vi. Det gjør andre i våre senger også, når de overnatter/låner av oss. Ser ikke problemet. 

Anonymkode: a0bc0...9eb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. Ikke minst i deres ekteseng, når jeg gir kona en skikkelig omgang mens mannen hennes ikke er hjemme, men vet om det. 😇

Anonymkode: 170b4...a6b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ekkelt og respektløst. Hadde følt meg skitten 

Anonymkode: 8bcee...4d9

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å ha samleie i andres senger, så lenge det er gjort på en renslig måte. Jeg ville ikke ha hatt noe imot om noen gjorde det i min seng, så lenge de tok hensyn til den og vasket sengetøyet etterpå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke lyve å si at det ikke har skjedd, nei...

Om du etterlater deg masse flekker på laken, dynetrekk og madrass (?!?) bør du jo gjøre noe med det, kanskje legge et håndkle på senga først e.l.
Men du vasker vel også sengetøyet om du f.eks. har lånt et hus eller hytte av noen?

Anonymkode: 567a3...866

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt og respektløst når andre folk puler i senga mi.

Anonymkode: d947c...38f

• Nyttig 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvsagt. Ikke minst i deres ekteseng, når jeg gir kona en skikkelig omgang mens mannen hennes ikke er hjemme, men vet om det. 😇

Anonymkode: 170b4...a6b

Har alltid funnet det ekstra frekt når min kvinne har invitert elskere hjem og latt dem knulle henne i vår seng. Av og til har hun latt meg vite hvem som har vært der, av og til bare at det er noen vi kjenner uten å avsløre hvem.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja såklart. Men legger såklart håndkle under slik at det ikke blir søl.

Man låner ikke ut hovedsengen sin til andre om man ikke vil de skal kunne ha sex i den.

eg har gjesterom, kun de som blir brukt av gjester, hadde aldri latt noen andre sove i sengen jeg sover i uansett - men gjør man det må man regne med at folk puler.

Anonymkode: 4c1e3...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det pleier vi ofte, men han spruter aldri ut i sengetøyet. (Det gjør han aldri hjemme heller)

Anonymkode: 443af...061

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det syns jeg er en ekkel tanke. Det blir ikke bare flekker i sengetøyet, men også på madrassen. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det pleier vi ofte, men han spruter aldri ut i sengetøyet. (Det gjør han aldri hjemme heller)

Anonymkode: 443af...061

Det blir da flekker likevel? Det er fort gjort at det renner ut sæd fra dama eller blir noe søl uansett. Veldig ekkelt med andres sædflekker på min madrass..

Anonymkode: 1cd9b...a86

• Nyttig 1
Skrevet

Grispulte i senga til foreldra mine da jeg var 16? Så vil si ja, det forekommer😂

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker andres sofa eller kjøkkenbord, men kan ta til takke med andres seng også ja.

Anonymkode: 4b1a6...7fd

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en bikkje og finner ekstra nytelse i å skvette litt her og der for å legge igjen spor av meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det syns jeg er en ekkel tanke. Det blir ikke bare flekker i sengetøyet, men også på madrassen. 

Det blir da flekker likevel? Det er fort gjort at det renner ut sæd fra dama eller blir noe søl uansett. Veldig ekkelt med andres sædflekker på min madrass..

Anonymkode: 1cd9b...a86

Jeg kan holde sæden inne selv om jeg er oppe og går, spesielt hvis han kommer dypt inni meg. Strammer bare bekkenbunnen. Så akkurat dét kan man unngå. Eller så kan man jo svelge, da er det problemet løst 😄

Men sørg for å ha et håndkle under da eller bytt på senga etterpå. Er ikke verre enn det. For altså, er vi på besøk hos noen en uke (eller ei helg for den saks skyld), så lever vi ikke i sølibat. Om ikke annet er vi kåtere når vi er bortreist 🙃

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: a7e72...98e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men da bruker vi kondom.

Anonymkode: 0efd7...63d

AnonymBruker
Skrevet

Burde ikke du vært på ungdomsskolen idag ts? 

Anonymkode: 892b2...886

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Lurven
Skrevet
Donald Duck skrev (7 timer siden):

Grispulte i senga til foreldra mine da jeg var 16? Så vil si ja, det forekommer😂

Var det med Dolly?

Skrevet
Lurven skrev (3 timer siden):

Var det med Dolly?

Valgte falt på bestemor duck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...