Gå til innhold

Lar du hunden din

Gjest Gjest_Kristine_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, ville aldri latt Emma være alene på nyttårsaften selv om jeg vet at hun ikke blir redd. Man vet jo aldri. De to nyttårsaftene hun har opplevd, har hun vært sammen med mamma på hytta på fjellet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Vi drar ikke på fest med ham men har han med dit vi skal. De 4 årene vi har hatt han har vi vært alene en gang og hos svigerfamilien 3 ganger. Der er det ingen alkohol, men en koselig familiemiddag. Fungerer utmerket. Bikkja er ikke redd raketter så jeg har pleid å ha han med ut, for han friker mer ut for å være alene på fremmed sted enn å være ute sammen med oss på nyttårsaften. Så lenge svigermor har kromkaker glemmer han absolutt alt annet :) Åh, så søt vovve jeg har!

Skrevet

hunden er snart 2 år....første året var den alene hjemme(svigermor skulle se til den osv..)det gikk ikke bra den var kjemeredd! vi hadde kjøpt rakett cd og prøvd før dagen men da gikk det bra... dette året(eller blir jo i fjor da ;) ) nekta jeg å la den være hjemme..sambo hadde ikke noe lyst å ta den med siden vi begge er unge jeg 18 og han 23 skulle vi på fest hos venner...tok med hunden og det gikk fint satt i senga til venninna mi og kosa med den når rakettene gikk:) ikke noe problem... ;)

MEN det som er irriterende...tror alle hunde eiere irriterer seg over det er alle rakettene før og etter nyttårsaften! herrlighet hva er poenget! tenk alle hundene som er redde da! vi er på skolen og det er raketter hjemme...stakkar nusket mitt.. :sur:;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...