Gå til innhold

"Arbeidsklær" til dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regner med det er noen damer her som pusser opp eller gjør mye annet praktisk i huset, eventuelt har håndverkerjobb, så da lurer jeg på om noen av dere har tips til arbeidsklær som er verdt å sjekke ut? Særlig er jeg på jakt etter bukse. Gjerne med mange lommer/festepunkter slik at jeg kan ha diverse basisutstyr festet til buksa når jeg holder på med snekkerarbeid o.l. hjemme.

Finnes det arbeidsbukser til dame som er høy i livet? Føler bukser som går litt lenger opp sitter bedre på, og gir null risiko for å vise truse/sprekk 😅 Herrebukser er kanskje høyere i livet generelt, men når jeg har kraftige lår og smal midje tror jeg ikke det blir noen bra passform med herrebukser... og mange damearbeidsbukser ser ut til å være ganske lave, i alle fall på bilder på internett.

Har tidligere bare brukt treningsbukser eller joggebukser, det er behagelig, men nå ønsker jeg noe litt mer robust og, altså, med flere lommer/festepunkter for utstyr.

Anonymkode: 963a0...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåkläder har egen damekolleksjon. 

Anonymkode: 29169...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flor eller Traktorpikene 

Anonymkode: 3933f...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bukse fra traktorpikene sa jeg var gravid og ble forelsket i merket! De har bukser for kvinner som inne er gravide også, så jeg ville forsøkt de 😃

Anonymkode: 5df9b...6b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker Blåkleder på jobben, jeg foretrekker de med hengelommer. Har flere forskjellige modeller, foretrekker de uten mesh i knehasene, men jeg er mye ute på jobb. 

Anonymkode: e4370...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra Jula som fungerer veldig bra.

Anonymkode: a901b...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale noen med kneputer, hvis du finner det. 

Anonymkode: 8df24...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd noen arbeidsbukser fra Jula, og passformen på damebuksene var totalt flopp for min kropp. Sinnsykt vid i midjen, buksene sto rett ut bak når de passet i lårene (som nevnt har jeg relativt kraftige lår/smal midje). Belte kan hjelpe mye, men her var det ikke håp altså. Prøvde en herrebukse som faktisk hadde bedre fit, men den blir noen centimeter for lang..

Av denne grunnen frister det lite å bestille en proff bukse til 1500-2500 kroner på Internett uten å prøve først...

Noen som sliter med det samme, som har tips til en konkret modell som faktisk funker? 

Ts

Anonymkode: 963a0...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...