Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det tror jeg nok de aller fleste av oss gjør..

Jeg gjør det,mannen min,ungene..

Vet faktisk ikke om noen som ikke sikler i søvne,jeg🫣🙄

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjerp deg. 

Anonymkode: 0fe63...c5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Takk du er den eneste som faktisk har svart seriøst her. Det går an å bruke håndkle men det vil krølle seg og jeg liker å ligge tett inntil kroppen hans så det er litt upraktisk. Håndkleet må brettes flere ganger for så mye han sikler vil gå tvers gjennom et lag med et lite håndkle eller klut, et stort badehåndkle under hodet tror jeg er litt ubehagelig 😛

Anonymkode: 601a7...de7

Jøss, vil du ligge unntil en som du syns er så ekkel? 

Anonymkode: 14566...edd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow prøver du å true meg eller hvem tror du at du er? 

True? Hvor i mitt innlegg står det noe som kan tolkes som en trussel? 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare du som synes det er ekkelt? Eller er han du holder på med også interessert i å gjøre noe med det?

For teip over munnen er det eneste jeg kommer på som "kan løse det". Er mange som teiper munnen når de sover, men det er ikke på grunn av sikkel. 

Anonymkode: 72810...d47

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han jeg holder på med sikler når han sover. Ikke litt men en stor dam og jeg er redd det ødelegger madrass og puta. Er det noe man kan gjøre for å stoppe å sikle? Har bedt han sove med munnen lukket men han åpner den.. Er ganske turnoff itillegg til uhygiensk 

Madrassbeskytter? Puta kan vel vaskes. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han jeg holder på med sikler når han sover. Ikke litt men en stor dam og jeg er redd det ødelegger madrass og puta. Er det noe man kan gjøre for å stoppe å sikle? Har bedt han sove med munnen lukket men han åpner den.. Er ganske turnoff itillegg til uhygiensk 

Du gjør 100% sikkert noe i søvne du også blant annet promper og de stinker.

Jeg er en som sikler når jeg sover, ikke store mengder. Jeg er knusk tørr i munne da jeg våkner. Puta er heller ikke våt når jeg våkner. Jeg har kjøpt ett trekk jeg har på puta før jeg tar på putetrekk. Uansett så koster ikke puter så mye, så jeg bytter det annethvert år.

Anonymkode: 5fac0...ea3

Skrevet

Hva med å ta en plastik pose rundt puta, og putetrekket over der?

AnonymBruker
Skrevet

Legg et tisselaken under hodeenden hans.

Anonymkode: ddaf9...8f8

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (9 timer siden):

True? Hvor i mitt innlegg står det noe som kan tolkes som en trussel? 😄

Du har en aggressiv og nedlatende tone som ikke har noe her å gjøre. Hvis du ikke tåler at andre er anonyme på internett bør du strengt talt holde deg unna internett og oppsøke hjelp for det krenkede egoet ditt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare du som synes det er ekkelt? Eller er han du holder på med også interessert i å gjøre noe med det?

For teip over munnen er det eneste jeg kommer på som "kan løse det". Er mange som teiper munnen når de sover, men det er ikke på grunn av sikkel. 

Anonymkode: 72810...d47

Nei han syns det er ekkelt han også og det er såpass at det blir en stor våt flekk på minst 30cm der han ligger med hodet, ikke bare litt småsikkel som tørker fort. Første gangen trodde jeg han måtte ha sølt et vannglass liksom.. Derfor spør jeg om råd her om det er noe man kan gjøre for det her er ikke normalt! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har en aggressiv og nedlatende tone som ikke har noe her å gjøre. Hvis du ikke tåler at andre er anonyme på internett bør du strengt talt holde deg unna internett og oppsøke hjelp for det krenkede egoet ditt. 

Er nok du som bør få deg ryggrad og slutte med å gjemme deg bak AB for å poste personangrep i hytt og pine, stakkars. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (41 minutter siden):

Er nok du som bør få deg ryggrad og slutte med å gjemme deg bak AB for å poste personangrep i hytt og pine, stakkars. 

Stakkars deg ja. Du bør få deg ryggrad om du tar alle kommentarer som et personangrep. Søk hjelp :blomst2:

• Nyttig 1
Skrevet

hahahaha vet ikke om dette er trolletråd eller ikke, men det finnes "tisselaken" til alle seng størrelser og putebeskyttere. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruk en klafd so på synehus

Anonymkode: 179e0...8a1

AnonymBruker
Skrevet

Sikling er ekkelt. Jeg takler ikke engang sikkel fra tantebarnet mitt på et år 😅 Så skjønner deg godt! Vet ikke om det går an å gjøre noe med men jeg sikler også om jeg sover med munnen åpen. Kanskje lettere sagt enn gjort men hvorfor kan han ikke bare lukke den? Han er ikke et barn 

Anonymkode: 3e856...340

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bruk en klafd so på synehus

Anonymkode: 179e0...8a1

Hva?
Unnskyld, men kan du prøve å skrive det du mente å skrive på nytt?

Anonymkode: 83572...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...