AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #21 Skrevet 27. mars 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det er det som er det værste med dating. Avvisning. Men, man må bare "manne"seg opp og si. "Hei ... Jeg kjenner ikke helt de følelsene jeg er ute etter med deg. Så det er kanskje best at vi avslutter dating. Jeg synes dog du er skikkelig gøy og være med, så om du er interessert i et vennskap, er jeg åpen for det. Hva tenker du ? " Anonymkode: 074fe...699 Ja, like vanskelig å avvise som å bli avvist synes jeg. Anonymkode: 45e42...45a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #22 Skrevet 27. mars 2023 7 minutter siden, Friluftsmann70 said: Fortell hvor mye du setter pris på vennen og at du synes han er veldig hyggelig og at du liker å være sammen med vedkommende, men at du ikke føler dere kan bli kjærester ,men venner. Så vanskelig og så lett. Ja, godt sagt. Både enkelt og vanskelig på samme tid. Anonymkode: 45e42...45a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #23 Skrevet 27. mars 2023 Ikke lett den. Den andre personen vil bli skuffet og kjenne på den triste skjevheten i at hen vil mer enn deg. Du kan uansett gjøre et forsøk på å beholde vennskapet - det gjør du ved å være ærlig. Anonymkode: ca35e...b6c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #24 Skrevet 27. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke lett den. Den andre personen vil bli skuffet og kjenne på den triste skjevheten i at hen vil mer enn deg. Du kan uansett gjøre et forsøk på å beholde vennskapet - det gjør du ved å være ærlig. Anonymkode: ca35e...b6c Ja, best å være ærlig om ting og kanskje la det være opp til henne hva hun ønsker videre. Ikke så god følelse å være i en relasjon med noen som har avvist. Anonymkode: 45e42...45a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #25 Skrevet 27. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, best å være ærlig om ting og kanskje la det være opp til henne hva hun ønsker videre. Ikke så god følelse å være i en relasjon med noen som har avvist. NAnonymkode: 45e42...45a Presis.. Når den ene vil kjæresteforhold og den andre kun vennskap, da starter man skjevt ut. Ikke en god følelse for den som vil mer, å bli "degradert". Anonymkode: ca35e...b6c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #26 Skrevet 27. mars 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Presis.. Når den ene vil kjæresteforhold og den andre kun vennskap, da starter man skjevt ut. Ikke en god følelse for den som vil mer, å bli "degradert". Anonymkode: ca35e...b6c Ja det er sant og hun fortjener å være i en relasjon med noen som kan gi det hun trenger. Anonymkode: 45e42...45a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå