Gå til innhold

Fjerne skin tags selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tre skin tags ved underlivet som irriterer meg veldig. Har vært hos legen og sjekket dem, og det er ikke kjønnsvorter eller noe slikt. Legen sa det var vanlige skin tags. Disse kunne vi fjerne dersom det var plagsomt, men jeg får ikke time til dette før i slutten av april. De har begynt å irritere meg veldig, og jeg kommer av og til borti de når jeg barberer meg. Er det noen her som har fjernet skin tags ved underlivet selv? Eller har råd til hvordan man best fjerner de selv? 

Anonymkode: 30928...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skin tags, gjelder det utstikkende arr også? Jeg har et utstikkende arr jeg gjerne vil fjerne på skin tag-måten.

Anonymkode: f6735...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sånne "gummistrikk" på apoteket som du kan sette rundt de om de ikke er så store.

Anonymkode: cfe4b...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får sånne "gummistrikk" på apoteket som du kan sette rundt de om de ikke er så store.

Anonymkode: cfe4b...a6c

Link? 🤷‍♀️

Anonymkode: 8672e...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar! Da skal jeg prøve med en gang 😄 Den ene skin tagen er ca 3-4 mm, fungerer det like godt på de som er litt større som på de små?

Anonymkode: 30928...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for potensielt helseskadelige råd. 

Kjære trådstarter! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen Perelandra, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...