Gå til innhold

Hvilke bil er billig men bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at Prius+ er bra. Men lykke til med å finne en som er rimelig. Jeg har kjørt en Prius PHEV en gang og den bilen hadde ikke bagasjerom i det hele tatt, mindre enn en Polo eller tilsvarende. 

Anonymkode: 92939...8c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Enig i at Prius+ er bra. Men lykke til med å finne en som er rimelig. Jeg har kjørt en Prius PHEV en gang og den bilen hadde ikke bagasjerom i det hele tatt, mindre enn en Polo eller tilsvarende. 

Vil ikke TS ha elbil så vil hun nok ikke ha PHEV heller. Og Prius+ får man neppe tak i (i hvert fall ikke billig). En helt vanlig gen 2-Prius holder lenge til den bruken TS skisserer. 

Anonymkode: 43203...dfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 18.24):

Hvordan i alle dager skal en 20 kilos bikkje passe i disse bagasjeromma?

Jeg hadde bikkje på ca. 25 kg i bagasjerommet på en eldre (2003) Toyota Corolla kombi i et par år. Han hadde god plass og det gikk helt fint 😊

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde bikkje på ca. 25 kg i bagasjerommet på en eldre (2003) Toyota Corolla kombi i et par år. Han hadde god plass og det gikk helt fint 😊

Men disse fins ikke som Kombi lenger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men disse fins ikke som Kombi lenger.

Joda, på bruktmarkedet så 😊

AnonymBruker
Skrevet

20kg er jo ikke en spesielt stor hund, den går sikkert inn i en nyere Yaris også.

Anonymkode: 43203...dfb

Skrevet (endret)

Kjører Nissan qashqai. Bagasjerom er viktig for meg. Må ha plass til instrumenter, tuba blant annet. Jeg spiller ikke tuba, men skal ha plass. Bilen er en drøm å kjøre. Har kjørt gamle biler hele mitt voksne liv. Gamle biler, 25 år gamle biler alltid. Nå har jeg en 5 år gammel bil, føles som ny. Jeg har ikke lån på bilen. Betalte kontant. Lån kan man ha på bolig, lån på bil er tap. 

Endret av Helene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...