Gå til innhold

Playstation 5 spørsmål?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en ps4 i dag og vurderer å oppgradere. Er det noen her som har kjøpt eller prøvd ps5 og vet om det er verdt å oppgradere?

Jeg er mer enn mindre voksen og kan spille alle spill. Er det noen spesielle spill noen kan anbefale? 

Og et spørsmål til, om jeg har Playstation plus premium på playstation i dag så er det bare å logge inn og fortsette å bruke det samme abonnementet til samme pris på en eventuell ps5, ikke sant? Jeg må ikke tegne et nytt / annet abonnement?

Anonymkode: 54c90...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal fortsette kjøpe spill må du jo over på ps5 etterhvert, siden det allerede er noen spill som ikke kommer til ps4. 
 

Vanskelig å anbefale spill når du ikke skriver hva du liker, men de første jeg kommer på er hogwarts legacy, horizon forbidden west og assassins creed Valhalla. 
 

Ps plus er likt på alle konsollene, så ikke noe endring der 😊 logg inn og spill 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville oppgradert. Som personen over skriver, det er noen spill som ikke vil komme til ps4 etterhvert. Så da må en eventuelt bytte uansett om en ønsker spille det. 
 

Jeg liker Hogwarts Legacy. Spilt diablo 4 i helga (og forrige helg) i beta, og gleder meg foreløpig til det kommer ut. Får se når det faktisk kommer 😅

Anonymkode: f40d7...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Tusen takk for svarene. Da tror jeg kanskje at jeg kjøper.

Anonymkode: 54c90...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS5 er en ganske spektakulær konsoll. Spesielt at et spill starter opp på noen få sekunder. Og det er ingen bufring eller venting når det først er igang. 

Og så er den stillegående. Og den nye håndkontrolleren er veldig bra. Ganske fiffig med motor og motstand på R2 og L2 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var hoppet fra 30 til 60 fps absolutt verdt det. Spilte første halvdel av Elden Ring på PS4 og andre på PS5, og en dobling av framerate forbedret spillet betraktelig, selv om skjermbilder ville se relativt like ut.

Når det gjelder spillanbefalinger er det vel egentlig ikke noe særlig helt eksklusivt (altså ikke på PS4, PC eller Xbox) på PS5 ennå, så blir vel fort omtrent det du får på maskinen du allerede har, men det aller mest vil jo se bedre ut og kjøre bedre.

Bortsett fra Bloodborne 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okapi skrev (2 timer siden):

For min del var hoppet fra 30 til 60 fps absolutt verdt det. Spilte første halvdel av Elden Ring på PS4 og andre på PS5, og en dobling av framerate forbedret spillet betraktelig, selv om skjermbilder ville se relativt like ut.

Når det gjelder spillanbefalinger er det vel egentlig ikke noe særlig helt eksklusivt (altså ikke på PS4, PC eller Xbox) på PS5 ennå, så blir vel fort omtrent det du får på maskinen du allerede har, men det aller mest vil jo se bedre ut og kjøre bedre.

Bortsett fra Bloodborne 😥

Ratchet and Clank Rift Apart

Anonymkode: bb392...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (3 timer siden):

God of War fortjener en ps5. Pen grafikk og høy fps er bra 

Flyter fint på ps4

Anonymkode: f714f...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...