Gå til innhold

Gå ut på byen med par


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på vei hjem fra det som startet som en hyggelig kveld. Vi hadde en ganske klar plan for kvelden; vors hjemme, gå et sted og spille shuffleboard, finne et kurant dansegulv. Utover kvelden kom det til et nytt par, hyggelig i min bok.

Da vi skulle bevege oss videre fra shuffleboard blir ting plutselig veldig vanskelig. Det er midt i Oslo så å ikke stå litt i kø et utopi, men nå ender vi med å rote rundt og ikke gå inn noe sted. Man skal ikke stå i kø, og ikke sjekke ut nye steder. De nye vil ikke være for langt fra toget, så da blir det ene aktuelle stedet etter det andre forkastet.

Jeg ble lei og takket for meg, tar heller buss hjem, men er jeg kjip som ikke gadd å rote videre rundt etter et sted som passer de som kom sist (uplanlagt) til? Hadde vi bare fortsatt dit vi hadde planlagt ville alle blitt happy (det var snakk om 5 min ekstra unna toget).

Anonymkode: 744d4...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida skjønner godt du dro, jeg er for gammelt for å rave rundt sånn selv og forbinder det med å være 19 og desperat etter å komme inn på et sted men én irriterende person er for full så man må gå fra sted til sted for å håpe å slippe inn. 

 

Anonymkode: 55acf...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...