Gå til innhold

Kompis ble sur på byen😐


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute igår og vorset med noen venner her i Oslo, først vorset vi hos en kompis, jeg og 4 andre venniner. Deretter dro vi til et annet utested. Der vi møtte en annen kompis av han. Jeg kom i god kontakt med kompisen, god kjemi. Jeg prøvde å kysse kompisen hans. Da brøt han ut: nei det får du ikke lov til. Jeg sa: hvorfor ikke? Da sa han: han er min kompis, bare vil ikke at dere skal kline.

Etterpå dro da denne kompisen på do, han som jeg prøvde å kysse. Da prøvde denne kompisen min  å kysse meg og ville holde meg i hånda og danse med meg. Han er bare kompis forresten, ingenting mere. Han er også eksen til ei tidligere vennine av meg.  Senere fant jeg ut at han hadde prøvd seg på alle venninene mine der, altså de andre jentene. Jeg ble satt ut, han virke veldig eiesyk også. Og deretter dro jeg hjem, så sendte han masse meldinger om at jeg må komme hos han, jeg sa nei, han ga seg ikke: jo værsåsnill kom, ellers kommer jeg hos deg. Han er  altfor pushy, og jeg sa til vennina mi ikke bli med han hjem for hu  hadde ikke noe sted  å sove, og bor langt. Så hun gjorde ikke det. Men jeg skjønner ikke at han oppfører seg sånn?

Anonymkode: 5deff...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"When Sally met Harry". Du har friendzona "kompisen" din, han er venn med deg i håp om at du en gang i fremtiden skal ombestemme deg.

Menn, slutt å være venner med damer dere liker, fører aldri noe godt med seg!

Anonymkode: 96612...f80

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kanskje ikke reagert likt som her, men jeg har også vært drittlei av menn som tror sex er en menneskerett og noe de kan kreve.

Screenshot_20230325-163823.png

Anonymkode: f67ba...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han være sur, går da over. Du har lov til å kline med hvem du vil.

Anonymkode: 5c310...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...