Gå til innhold

Hva synes dere om denne bryllups planen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg driver å fantaserer om bryllupet mitt nå og jeg har en ide som jeg liker veldig godt, men usikker på om det virkelig er en god ide og ønsker deres ærlige menninger. 🥰

Litt bakrunn historie: I min familie er det en tradisjon med å gifte seg i hemmlighet. Og jeg har alltid tenkt at jeg vil følge den tradisjonen da jeg ikke er så veldig glad i oppmerksomhet. Men samboeren min har gitt et ønske om å invitere foreldre og søsken, bare for å dele dagen med noen, og faren min har kommet med et forsiktig ønske om at han ønsker å være en del av et av barnas bryllup. Mine søsken har allerede giftet seg i hemmlighet, for så å annonsere det noen dager etterpå, så jeg er den yngste og siste som skal gifte seg.

Så her er "fantasien min". I sommer ferien skal de besøke meg i en uke på sjøhytten til meg og samboer. Så jeg tenker at jeg kan fortelle at vi skal på en fin middag og at de må ha på seg noe pent. Jeg drar til frisøren og gjør sminke og hår, får på meg en brudekjole, og overrasker de med å komme ut av bilen i brudekjole. Så tar vi en båt (samboer har en beste kompis/forlover med en veldig fin stor båt) og vi tar båten til en fin liten øy/holme. (dette er selvsagt avhengig av fint vær) og vi serverer champagne og snacks på båten. Så har vi med oss en kommune arbeider eller lignende som gifter oss på stranden. Leier også inn en fotograf til å ta bilder. Vi serverer kake etterpå og bare slapper litt av og koser oss på øya. Så tar vi båten inn til byen og tar bryllups middagen på en fin restaurant som jeg liker veldig godt. Leier så en bil/taxi som kan kjøre oss tilbake til hytten. 

Hva synes dere? 🥰

Anonymkode: 5d599...120

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo super kos ut! Avhengig av vær såklart, men alt i alt høres det veldig fint ut! 

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kler seg for fin middag og skal vade rundt på en holme?

Anonymkode: d7242...b2b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, tror du de kommer til å bli irritert over det? 🤔

De er ikke høyehæler og gala kjole type damer, og holmen jeg tenker på er veldig flat og fin, med gress og et par meter med sand. Så er ikke så redd for klær og sko.. 

Eller hva er det du tenker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Wow. Glasset er alltid halvtomt eller?

TS - jeg synes det er en kanongod ide! Dette tror jeg blir et ordentlig bra minne for livet!

Anonymkode: 8ba2f...ab1

• Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ville ikke gidde noe som involverte pent tøy på en hyttetur. Så hvis jeg fikk beskjed om det, ville jeg si jeg bare står over den fine middagen. Dermed blir din plan enten ødelagt eller avslørt. 

Anonymkode: 25219...9b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ville ikke gidde noe som involverte pent tøy på en hyttetur. Så hvis jeg fikk beskjed om det, ville jeg si jeg bare står over den fine middagen. Dermed blir din plan enten ødelagt eller avslørt. 

Lite fleksibel og tilpasningsdyktig? 
Pent antrekk sommerstid er uproblematisk; sommerkjole, pene sandaler, smykker. Og linbukser, pen shorts eller chinos til menn, og en lett og fin skjorte.

Høres ut som en kjempefin bryllupsplan ts

• Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg tror ikke det er noe problem med familien min, vi pleier å besøke noen fine restauranter hvert år når de kommer på besøk, og vi kler oss ganske pent 😊 sommer kjole og skjorte er enkelt 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres veldig gøy ut men sørg for at alle gjestene kler seg i gode sko når dere skal være på båt og strand. Du kan si casual men godt pyntet, ikke stivpyntet. Sørg også for at gjestene har god tid den dagen, så de ikke kommer og tenker at de skal dra om to timer og har andre planer eller må hjem å legge barn, men at de har tid og mulighet til å bli med på hele dagen. Lykke til ❤️😊

Anonymkode: b783d...401

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg driver å fantaserer om bryllupet mitt nå og jeg har en ide som jeg liker veldig godt, men usikker på om det virkelig er en god ide og ønsker deres ærlige menninger. 🥰

Litt bakrunn historie: I min familie er det en tradisjon med å gifte seg i hemmlighet. Og jeg har alltid tenkt at jeg vil følge den tradisjonen da jeg ikke er så veldig glad i oppmerksomhet. Men samboeren min har gitt et ønske om å invitere foreldre og søsken, bare for å dele dagen med noen, og faren min har kommet med et forsiktig ønske om at han ønsker å være en del av et av barnas bryllup. Mine søsken har allerede giftet seg i hemmlighet, for så å annonsere det noen dager etterpå, så jeg er den yngste og siste som skal gifte seg.

Så her er "fantasien min". I sommer ferien skal de besøke meg i en uke på sjøhytten til meg og samboer. Så jeg tenker at jeg kan fortelle at vi skal på en fin middag og at de må ha på seg noe pent. Jeg drar til frisøren og gjør sminke og hår, får på meg en brudekjole, og overrasker de med å komme ut av bilen i brudekjole. Så tar vi en båt (samboer har en beste kompis/forlover med en veldig fin stor båt) og vi tar båten til en fin liten øy/holme. (dette er selvsagt avhengig av fint vær) og vi serverer champagne og snacks på båten. Så har vi med oss en kommune arbeider eller lignende som gifter oss på stranden. Leier også inn en fotograf til å ta bilder. Vi serverer kake etterpå og bare slapper litt av og koser oss på øya. Så tar vi båten inn til byen og tar bryllups middagen på en fin restaurant som jeg liker veldig godt. Leier så en bil/taxi som kan kjøre oss tilbake til hytten. 

Hva synes dere? 🥰

Det høres supert ut, kjør på😃👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som en topp plan! 

Si i fra til damene at det blir litt gåing til restauranten, så de må ha på/med ok sko. Dvs, ikke høye hæler

Anonymkode: 0ecd9...b04

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Høres veldig gøy ut men sørg for at alle gjestene kler seg i gode sko når dere skal være på båt og strand. Du kan si casual men godt pyntet, ikke stivpyntet. Sørg også for at gjestene har god tid den dagen, så de ikke kommer og tenker at de skal dra om to timer og har andre planer eller må hjem å legge barn, men at de har tid og mulighet til å bli med på hele dagen. Lykke til ❤️😊

Anonymkode: b783d...401

Godt poeng! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kommunearbeider?

Anonymkode: 4e12f...ba3

Ja, jeg leste at ordfører eller en annen utvalgt person fra kommunen kunne holde vielser😊 men samme for meg hvem det er, jeg får høre litt rundt om hvem som kan gjøre det. Har ikke satt meg så veldig nøye inn i det ennå ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er det virkelig noen som tror at kommunearbeidere har vigselsrett?

Anonymkode: 915e1...808

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det høres superkoselog ut! ❤️ 

Anonymkode: c18ce...10f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det virkelig noen som tror at kommunearbeidere har vigselsrett?

Anonymkode: 915e1...808

"Vigselsmyndighet i kommunene er gitt til ordfører og varaordfører.

I tillegg kan kommunalt ansatte eller folkevalgte som kommunestyret selv gir slik myndighet, få vigselsrett." 

😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...