AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Jeg skal prøve meg på å planlegge og preppe måltider. Er det noen her som prepper salater og har tips om gode glass med passe størrelse og skrulokk? Og er det noen som vil dele tips om hva dere prepper? Anonymkode: 58fee...733
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Å preppe hele retter for kjøleskap har jeg dårlig erfaring med, på dag 3-4 er du lei og smaken er forringet, uansett. Jeg prepper middager for fryser; koker opp supper i alle varianter, lager lapskaus, fylt paprika, paier, gratenger, gryter. Jeg prepper mat som gjør det enkelt å sette sammen lunsj gjennom uka; koker opp egg og skreller, lager hummus eller tatziki, vasker salat og legger i ziplockbag, steker opp kylling eller laks, ovnsbaker søtpotet, etc. Jeg lager klar frokostretter for to eller tre dager; rører sammen kjøleskapsgrøt, lager en fritatta eller eggmuffins, tunfisksalat etc. Bruker en del ziplock bags fra IKEA. Har glassformer med klikklokk fra fryser fra Jernia. Ellers plastformer i alle varianter, en del fra Clas Ohlson. Anonymkode: c1857...4a6 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 Hva legger du i prepping da? Måltider denne uka eller krigslager? Anonymkode: 9e4be...159
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå