Gå til innhold

Sjekker guttene på Kvinneguiden?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig fersk her på Kvinneguiden og har ikke registrert meg enda, vurderer å gjøre det i nær fremtid.

Har fått med meg at det er en del gutter her inne og er litt skeptisk i forhold til dette med PM muligheter osv. Hvor aktive er guttene her inne når det gjelder sjekking? Sender de masse plagsomme private meldinger til jentene? Er de like pågående og desperate som på de fleste chate steder?

Hvis jeg f.eks. roser en gutt for et innlegg han har skrevet eller fleiper litt med han, vil jeg da være "garantert" å få en PM hvor han prøver seg på meg?

Hva slags erfaringer har dere jenter som har vært her inne en stund, er dere plaget av sjekking fra guttene her, de faste guttene som er registrert altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke damene på kg akkurat er den lille kremen av attraktive damer, så det problemet tror jeg du ikke kommer til å oppleve....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta det med ro :D

De fleste registrerte gutta her inne er flotte gutter.

Har ihvertfal aldri blitt "plaget" av noen..

Nå er det folk som har vært her lenger enn meg da,men kan ikke tenke meg at det har vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke damene på kg akkurat er den lille kremen av attraktive damer, så det problemet tror jeg du kommer til å oppleve....

Waco

Hva sa du?

Jeg vet nemlig at du tar feil :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte bare innbilske Pi@ at hun "desverre" ikke kommer til å oppleve denslags mas hun tydeligvis etterspør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, er det derfor jeg ikke har blitt neddynget med PM'er og sånt her på KG? Og jeg som trodde det var fordi gutta her er perfekte gentlemen! :o

Jeg vil ha mer PM!!!! Hva er det for noe galt med meg? Dette er dåååårlig gjort assa! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pi@, ikke for å stille noen tvil angående dine fysiske, vel som psykiske fasiliteter, men føler du selv at det er noe i holdningen din, væremåten din, flørten din, godsnakkingen din eller ditt omdømme, - som tilsier at du skulle bli rent over av menn som forelsker seg i din vannvittige, koselige og hyggelige,- for ikke snakke om den skjulte agenda din talemåte tilsier?

Waco

Som lurer på om kvinner i det hele tatt bedriver selvransakelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det trenger det ikke nødvendigvis å være, Waco. Men mange menn er slike sjekkere, som til tider prøver seg no matter what. Det er ikke til å komme unna. Er ikke alle som har samme syn på kvinner som du.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lionda, Pi@ lurer på om hun "garantert" får pm dersom hun skulle finne på å være koselig eller fleipe littegranne mot en gutt....

Er det ikke lov til å stille spørsmål angående hennes kooooselige og meeeget flørtende væremåte?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte bare det var synd om Pi@ skulle få inntrykk av at dette er et sted der man går til angrep på hverandres meninger og tolker alt som blir sagt i verste mening, for det er det vel ikke vel? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...