Gå til innhold

Overleve bursdagsfeiringer tips

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har store familier på hver vår side. Vi har 4 søsken hver, og skilte foreldre med nye partnere. Alle våre søsken er i ca samme alder som oss, og er etablerte med partnere og barn i alderen 0-10 år. Dette er jo utrolig hyggelig sånn egentlig, men det er jo litt stress hver gang noen av de tre barna våre ( som er fra 1-6) har bursdag. Det blir rundt 40 gjester bare ved å invitere de nærmeste, så jeg synes det er vanskelig både med tanke på plass og også litt med tanke på økonomi.? for det koster jo litt å fore 40 stk... 

Er det andre i samme situasjon? Hvordan løser dere dette enklest og billigst uten å virke ugjestmilde eller gjerrige. 

Har noen noen gode tips og råd? 

Anonymkode: 601b2...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg og mannen har store familier på hver vår side. Vi har 4 søsken hver, og skilte foreldre med nye partnere. Alle våre søsken er i ca samme alder som oss, og er etablerte med partnere og barn i alderen 0-10 år. Dette er jo utrolig hyggelig sånn egentlig, men det er jo litt stress hver gang noen av de tre barna våre ( som er fra 1-6) har bursdag. Det blir rundt 40 gjester bare ved å invitere de nærmeste, så jeg synes det er vanskelig både med tanke på plass og også litt med tanke på økonomi.? for det koster jo litt å fore 40 stk... 

Er det andre i samme situasjon? Hvordan løser dere dette enklest og billigst uten å virke ugjestmilde eller gjerrige. 

Har noen noen gode tips og råd? 

Anonymkode: 601b2...121

Kan noen av søskenbarna feire bursdager sammen? Da deler dere på utgiftene og slår sammen selskapet. Er jo uansett stort sett de samme gjestene, eller? 

Skrevet

Kanskje dere kan avtale å feire sammen med søsknene annenhvert år, eller dele opp gjestelisten og ha separate feiringer for de ulike familiene.

AnonymBruker
Skrevet

Tantebarnet mitt serverer pølse og brød, og saft og brus av billigmerke når vi er på bursdag til barna hennes (vi er mellom 30-40 stk). Også er det langpannekaker til kaffen. Trangt blir det, men ungene leker som regel på gulvet, og vi voksne finner oss alltids en plass å sitte. For min del er ikke maten og at det skal være så fint og flott så nøye, synes bare det er koselig å bli invitert😊

Anonymkode: c9cea...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...