Gjest Gjest_S Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Noen som har ide om hva som kan skyldes d? Har ikke vært innom lege enda,men skal vel d. Ståle
Gjest Vært der jeg også.... Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 Noen som har ide om hva som kan skyldes d? Har ikke vært innom lege enda,men skal vel d. Ståle ← Jeg er sikker på at du har gonore. Gå til lege, så får du to tabeletter som tas på en gang, noen dager så er du frisk igjen. Veldig viktig at du informerer den du har hatt sex med da dette er veldig smittsomt. Egentlig er det utflod fra penisrøret, som en slimete gørrete greie som legger seg under forhuden, er veldig ubehagelig og klør. Det blir verre og verre, etterhvert så må du vaske annenhver time, + at det lukter. Du kan gå på legevakten å få resept på medisinene. Legetime og medisiner er gratis siden det er en kjønnsykdom. Ikke vent, for som sagt, det blir verre og verre.
Gjest Malina Skrevet 31. desember 2005 #4 Skrevet 31. desember 2005 Noen som har ide om hva som kan skyldes d? Har ikke vært innom lege enda,men skal vel d. Ståle ← Hei! Om du ikke vasker sikkerlig(trenger ikke bruke såpe) under forhuden dannes det et hvitt belegg. Tenk på det...hvis du vet at det ikke kan ha noe med det å gjøre,bør du nok kanskje gå til legen. Line!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 Herregud så dramatiske dere er. Det er sopp Ståle, ikke verre enn det. Dra på apoteket så får du noe reseptfritt krem for det.
Gjest Tom andre Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Jeg lurer på en ting, jeg vasker penis veldig nøye med såpe annen vær dag sånn ca, men jeg har hatt sex med en jente, uten beskyttelse, å jeg har fått en veldig irritert penis, kløe å en del hvitt belegg å den ser ikke bra ut, litt håven. Hva kan dette være,? Hatt det før men har gått vekk av seg selv ved bruk av canesten
straamann Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Noen som vet om man kan få sopp på penis dersom damen man hadde sex med var veldig våt, og man holdt på i timevis, og ikke vasket seg grundig etterpå?
Gjest yyyoooo Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Hei... har et lignende problem, det klør på nesten hele penisen, men mest ved pungen. Det klør utrolig mye og er veldig irriterende. Hvis jeg klør føles det bare godt, men blir litt sår av det. Er det noe jeg kan gjøre for å få slutt på denne kløingen???
Gjest Jay Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Noen som vet om man kan få sopp på penis dersom damen man hadde sex med var veldig våt, og man holdt på i timevis, og ikke vasket seg grundig etterpå? Ja, men generelt så trenger du bare å ha hatt sex med en med sopp, hvordan samleiet var har ikke så mye å si, og sannsynligvis ikke at du ikke vasket grundig etterpå heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå