Gjest Catwoman Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 (endret) Hvilken lampe da? Kom bare til framsida Endret 31. desember 2005 av Catwoman
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #3 Skrevet 31. desember 2005 Takk for at du forsøkte Catwoman. Forsøker heller en link til en annen nettside jeg (selv om lampa ikke ser så fin ut der). http://www.sourceoflight.net/pao-w.html
Saeria Skrevet 31. desember 2005 #4 Skrevet 31. desember 2005 Litt spesiell. En del av meg likte den, en annen likte den ikke så veldig.
Gjest gjest1 Skrevet 31. desember 2005 #5 Skrevet 31. desember 2005 Jeg synes den var litt kul, men det spørs jo helt hvor den skal være selvfølgelig. Hjelper liksom ikke at den er fin i seg selv hvis ikke den passer inn.
Arkana Skrevet 31. desember 2005 #6 Skrevet 31. desember 2005 Synes den var fin, men kanskje litt kald og kjedelig?
Gjest LoisLane Skrevet 31. desember 2005 #7 Skrevet 31. desember 2005 Ikkeno for meg, men den kan selvfølgelig passe inn hos andre. Rene linjer i alle fall.
Gjest Hel Skrevet 31. desember 2005 #8 Skrevet 31. desember 2005 Hadde passet på et stilig hotell synes jeg.
Gjest Gjest_Gullhår_* Skrevet 31. desember 2005 #9 Skrevet 31. desember 2005 Hadde passet på et stilig hotell synes jeg. ← Enig! Litt sånn offntlig rom-aktig!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #10 Skrevet 31. desember 2005 ikke min stil, men kan definitivt passe et sted hvor mye annet matcher
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #11 Skrevet 31. desember 2005 Så bra ingen av dere ville hatt den hjemme - da tar vi fire av den til stua. Jeg digger litt dårlig å finne alt det jeg har hjemme hos andre. Den kommer riktignok litt dårlig til sin rett i den siste linken.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #12 Skrevet 31. desember 2005 Så bra ingen av dere ville hatt den hjemme - da tar vi fire av den til stua. Jeg digger litt dårlig å finne alt det jeg har hjemme hos andre. Den kommer riktignok litt dårlig til sin rett i den siste linken. ← Så hvis vi hadde sagt at den var fin, ville du ikke kjøpt den? Da er det uansett litt dumt å legge ut bilde av den her, for nå kommer sikkert de som synes den er fin og ikke har svar her til å løpe og kjøpe den!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 31. desember 2005 #13 Skrevet 31. desember 2005 Så hvis vi hadde sagt at den var fin, ville du ikke kjøpt den? Da er det uansett litt dumt å legge ut bilde av den her, for nå kommer sikkert de som synes den er fin og ikke har svar her til å løpe og kjøpe den! ← Hehe - jeg tror nok uansett at de ikke blir å finne i alles hjem. I Norge kjøpes helst lampene på Ikea eller Bohus og skal koste max kr. 300,-. Mange gir også blanke i lampene bare de lyser - uten å tenke på hvor stor del de er av inventaret.
Gjest Embla s Skrevet 31. desember 2005 #14 Skrevet 31. desember 2005 Kjempefin! Går ut i fra at den passer til resten av interiøret ditt/stilen din!
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #15 Skrevet 31. desember 2005 Ja, den vil nok passe Embla - jeg liker best brytninger som allikevel passer sammen. Også vil jeg at det er bildene som skal være "pynt", mens lyskilde er bakgrunn.
loffen Skrevet 31. desember 2005 #16 Skrevet 31. desember 2005 Likte selve skjermen, men ikke vegggfestet. Synes lamper med glasskjerm er flott, har flere selv. Dårlig gjort forresten å antyde at vi andre har dårlig smak. Hvorfor spørre oss da? (Nei jeg handler ikke på Bohus. Bare så det er sagt.)
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #17 Skrevet 31. desember 2005 Dårlig gjort forresten å antyde at vi andre har dårlig smak. Hvorfor spørre oss da? (Nei jeg handler ikke på Bohus. Bare så det er sagt.) ← Nei uff, jeg uttrykte meg kanskje klønete. Smak er så ymse - mente kanskje litt mer i retning av at vi nordmenn har så lett for å gå i flokk og derfor bærer utvalget i butikkene preg av det.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #18 Skrevet 1. januar 2006 Vanskelig å se skjermen på den, men veggfestet og foten var kjempefin. Slik jeg så den virket den kjempelekker. Husmusa
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #19 Skrevet 1. januar 2006 Jeg syns ikke at den var så fin..... Jeg liker best hyttestil da.....
Gjest Spacegirl Skrevet 1. januar 2006 #20 Skrevet 1. januar 2006 Jeg syns ikke at den var så fin..... Jeg liker best hyttestil da..... ← Jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå