AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Jeg har fått påvist det på MR. Det jeg lurer på, er om flere enn meg har hatt symfysesmerter med denne diagnosen? Har også korsryggsmerter og isjias. - Men også moderate symfysesmerter og nevropatisk kløe i skrittet. Flere enn meg her som har kjent på dette? Anonymkode: 235d2...2b2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Har du prøvd å sove på siden med pute mellom beina? Anonymkode: d4b37...7dc
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du prøvd å sove på siden med pute mellom beina? Anonymkode: d4b37...7dc Takk for tipset. Ja, det gjør jeg hver natt. Det hjelper litt, synes jeg 😊 Anonymkode: 235d2...2b2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 Jeg har prolaps i L4/L5, og atrofi i S1. Og kløe og smerter i bekkenet, som ble forverret pga prolaps. Men nerven fra ryggen og ned(PN) skal ikke være skadet. Tok mri som også viste bløtvev. Anonymkode: 328d2...b83
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Jeg har påvist stor prolaps L5-S1. Har store smerter i fot og hofte. Ingenting i rygg. Nervepåvirkingen er veldig ulik fra person til person. Pyton uansett.. Anonymkode: cc46f...baf 1
ragna-råkk Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har påvist stor prolaps L5-S1. Har store smerter i fot og hofte. Ingenting i rygg. Nervepåvirkingen er veldig ulik fra person til person. Pyton uansett.. Anonymkode: cc46f...baf Samme her... 0 vondt i ryggen, men smerter i fot og hofte siden november... Hva funker best for deg?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 Jeg har prolaps i L5. Smerter i korsrygg og nedover venstre ben. Har vært hos kiropraktor mange ganger uten å bli bedre. Anonymkode: 35f89...90b 1
Kittykat Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 Jeg har en prolaps i L2/L3 og en stor prolaps i L5/S1. Kjempegøyt 🙄 Jeg opplever smerter i korsryggen og nedover høyre hofte, lår og bein når jeg har dårlige perioder. I tillegg så kan jeg oppleve at høyre legg og fot sovner/prikker innimellom. Nevnte det for legen og hun sa at det mest sannsynnlig var pga prolapsen i L5/S1. Noen ganger kan smertene være så voldsomme at jeg verken kan sitte, gå, stå eller ligge. Var hos kiropraktor for noen år siden. Ble litt bedre der og da, men det varte ikke lenge. Har også gått til fysioterapeut. Samme resultat der. Jeg havner liksom tilbake til start kort tid etter med smerter og bevegelighet. Det er jævlig pyton når det pågår 😡
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå