AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #21 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor gammelt er badet, dvs når er membranen lagt? Anonymkode: 350d0...2a7 Leiligheten er fra 1988, men badet ble visstnok pusset opp noen år senere. TS Anonymkode: 15594...189
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #22 Skrevet 27. mars 2023 Fjugur skrev (3 timer siden): Jeg har gode erfaringer med mittanbud. Første gang skulle jeg ta både kjøkken, bad, stue og hall, så stor jobb med pigging av bad etc. Fikk 5 interessenter som var og så på og kom med pris, valgte ut det firma som ga meg best magefølelse, referanser og som hadde ryddigste tilbudet, de var ikke det billigste, men heller ikke det dyreste. En gadd ikke komme med tilbud engang, så det var lett å velge bort. Funket kjempebra og de stod for alt! 2. gang skulle jeg friske opp overflater i forbindelse med salg, så maling av noen tak, flere vegger + rive et ulovlig oppsatt skur og fjerne det. Fikk inn 2-3 tilbud hvorpå jeg valgte en som både var billig og effektiv. Jeg legger ut og ser hva slags tilbud som dukker opp, det skader jo ikke. Blir det for dyrt skal jeg snakke med eiendomsmegleren og høre hva hun tenker. Kanskje vi da selger den som et oppussingobjekt eller leilighet med moderniseringsbehov 😊 TS Anonymkode: 15594...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå