AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #21 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Må innrømme at jeg av og til har tenkt mitt når kvinner blir med meg hjem fra byen etter svært kort bekjentskap (fra minutter/under en time), men jeg er jo snill som dagen er lang og ville aldri gjort noe galt. Anonymkode: b6865...30d Du reflekterer altså ikke over hvilken sårbar situasjon du setter deg selv i? Kanskje hun har sett deg ut som den neste (snille) kaninen i gryta? Anonymkode: c15b1...6ce
Frk Midnattsol Skrevet 26. mars 2023 #22 Skrevet 26. mars 2023 Jeg jobber på et overgrepsmottak. Har dessverre flere eksempler på overgrep som har skjedd i en slik situasjon som du beskriver. Ofte møter man en "fremmed" på nett, snakker en stund før man møtes på en kafe. Ofte er møtet så koselig at de går videre for ett glass vin eller slikt, og ender opp med å dra hjem til en av de. Der endrer tonen seg, og det ender med at mannen ikke respekterer ett nei. Når damene (dette skjer også menn i homofile miljøer) i ettertid, så har ofte gjerningspersonen sletter profilen sin, og de vet ikke navn og opplysninger om vedkommende. Det er sikkert utrolig mange slike møter som går helt fint, men de jeg møter i mitt arbeid er dessverre ikke blant disse. Vet at mange danner flotte relasjoner etter nettkontakt, både som FF og som fremtidige kjærester, men det koster så utrolig lite å bruke litt mer tid enn bare noen timers møte, så vær så snill å bruk den tiden. Traumene og skadene etter ett overgrep kan dessverre ta veldig lang tid å komme over, så vær så snill å invester litt mer tid på å bli kjent med noen du tenker å ha et fysisk forhold til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå