AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Hei tar du noen forholdsregler når du møter noen fra dating apper? jeg er bare oppvokst veldig med at man ikke skulle møte fremmede på nettet osv og det kunne skje ting. Og kjenner det sitter veldig i meg. Nå er det en jeg vil møte bare for ha et ons med. Men føles så skummelt ut gå til han/han til meg uten ha møtes, så får jeg noia tenkt om han voldtar meg osv eller verre. Men så tenker jeg også er omtrent ingen slike historier her om folk som blir tatt til fange/drept Anonymkode: 95301...8fa
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Man får jo som regel en ide når man skriver litt med noen. Jeg har møtt fremmede flere ganger, noen ganger ute, ofte hjemme hos en av oss. De aller fleste ganger har det endt med et par glass vin, deilig sex og en veldig hyggelig kveld/natt. De aller fleste er bra folk uansett om du møter de på tinder eller på byen. Anonymkode: 01317...068 1
Ellah Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Om du er nervøs for å møte han hjemme hos en av dere kan dere jo møtes ute for å så eventuelt dra hjem til en av dere etterpå. Har møtt flere fra datingapper og andre nettsteder, men alltid utendørs først, selvom det har hendt at kvelden har blitt avsluttet hos en av oss. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Aldri møt noen hjemme hos de eller slipp de hjem til deg, ikke la han følge deg hjem å se hvor du bor eller jobber, gi han minst mulig kontaktinfo, ikke sosiale medier som facebook hvor han får tilgang til hele omgangskretsen og livet ditt. Møt på offentlig plass, cafe, spisested, ikke drikk alkohol og ikke ta i mot drikke som han har hentet eller har med seg. Kun ta i mot drikke fra servitør eller hent selv. Faren for overgrep er desverre ikke liten om han først får deg på tomannshånd, og faren for å få dop i drikken så du blir mer medgjørlig er også tilstede. Også faren for stalking. Det er viktig å ta forhåndsregler Anonymkode: 0f813...a2a 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei tar du noen forholdsregler når du møter noen fra dating apper? jeg er bare oppvokst veldig med at man ikke skulle møte fremmede på nettet osv og det kunne skje ting. Og kjenner det sitter veldig i meg. Nå er det en jeg vil møte bare for ha et ons med. Men føles så skummelt ut gå til han/han til meg uten ha møtes, så får jeg noia tenkt om han voldtar meg osv eller verre. Men så tenker jeg også er omtrent ingen slike historier her om folk som blir tatt til fange/drept Anonymkode: 95301...8fa Tenk deg om da menneske! Når du bare møter noen uten å kjenne mennesket så tar du en stor risiko. Det kan ende galt det kan ende helt greit. Bruk tid på å bli litt bedre kjent, gjør det på en offentlig plass og så gi det litt tid. Så kan du gjøre dine valg. Det er mange som går på en smell med ukjente mennesker, og du har ingen garantier for at det går bra. Ta dine forholdsregler. Tenk egen sikkerhet og ikke bare la driftene styre. Din situasjon og kåthet kan da ikke være så pressende at du ikke kan gi det litt tid. Skjerp deg ! Anonymkode: 178eb...7f1 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 Nei som regel aldri redd å møte menn fra Tinder, så lenge de er Norske, men ja er skeptisk til utenlandske menn Anonymkode: 10e5a...307 1
Tradegy Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 Ta den første daten på cafè eller lignende. Da kommer man fra, om man blir usikker. Men dèt i seg selv er jo ingen garanti. Tror man må stole på at alt går bra 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 Møt alltid ute først! Blir du med han hjem.. ha avtale med ei venninne om at hvis ting går gærent, så sender du en tommel opp (hemmelig kode) at ting er ukomfortabelt. Da har du en unnskyldning for å dra Anonymkode: 78b8f...6be 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei som regel aldri redd å møte menn fra Tinder, så lenge de er Norske, men ja er skeptisk til utenlandske menn Anonymkode: 10e5a...307 Rart. Alle jeg kjenner som har blitt voldtatt har blitt det av norske menn så du burde gjøre noe med de rasistiske fordommene dine før det går galt med deg Anonymkode: d4e2e...87d 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #10 Skrevet 23. mars 2023 Hver dag treffes det tusenvis av kvinner og menn for uforpliktende sex. Det er forsvinnende liten sannsynlighet for at du blir et offer for kvelden. MEN, en bør likevel ha sine forhåndsregler før, under og etter slike treff. Du må forsikre deg om at du har rett navn på rett person, du bør ha et bilde knyttet til denne personen, mobilnummer etc før du treffer personen. Under treffet bør du på forhånd ha gjort en avtale med en venninne som ringer deg for å spørre hvordan det går. Og etter treffet bør du ringe venninnen.. Likeledes så bør også mannen ta sine forhåndsregler. Mannen bør forsikre seg om at kvinnen ikke er en annen enn de utgir seg for. Mannen bør får det skriftlig at hensikten er gjensidig samtykkende sex de treffes for osv osv.. Anonymkode: 30050...3de
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mannen bør får det skriftlig at hensikten er gjensidig samtykkende sex de treffes for osv osv.. Ja, og selvsagt filme hele seansen fra tre vinkler, slik at han har bevis for at alt gikk rett for seg. Anonymkode: c15b1...6ce
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 44 minutter siden, AnonymBruker said: Rart. Alle jeg kjenner som har blitt voldtatt har blitt det av norske menn så du burde gjøre noe med de rasistiske fordommene dine før det går galt med deg Anonymkode: d4e2e...87d Selv har jeg blitt voldtatt to ganger av utenlandske menn. En fra et østeuropeisk land, uvisst hvilket, og en fra Irak. Er jeg rasist da? Anonymkode: 63138...ed0 2 1
Einus Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Rart. Alle jeg kjenner som har blitt voldtatt har blitt det av norske menn så du burde gjøre noe med de rasistiske fordommene dine før det går galt med deg Anonymkode: d4e2e...87d Står da vitterlig ikke noe om at de var brune! Det sto utenlandske menn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei tar du noen forholdsregler når du møter noen fra dating apper? jeg er bare oppvokst veldig med at man ikke skulle møte fremmede på nettet osv og det kunne skje ting. Og kjenner det sitter veldig i meg. Nå er det en jeg vil møte bare for ha et ons med. Men føles så skummelt ut gå til han/han til meg uten ha møtes, så får jeg noia tenkt om han voldtar meg osv eller verre. Men så tenker jeg også er omtrent ingen slike historier her om folk som blir tatt til fange/drept Anonymkode: 95301...8fa Vil bare gi det en tommel opp og klapp på ryggen for at du har klart ( i motsetning til 95% av befolkningen) å skrive forholdsregler riktig (og ikke forhåndsregler). Anonymkode: 1af34...58a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #15 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vil bare gi det en tommel opp og klapp på ryggen for at du har klart ( i motsetning til 95% av befolkningen) å skrive forholdsregler riktig (og ikke forhåndsregler). Anonymkode: 1af34...58a Ditto, men klapper på skulderen. Anonymkode: c15b1...6ce
Friluftsmann70 Skrevet 24. mars 2023 #16 Skrevet 24. mars 2023 Dersom du ønsker å kun ha et ons, uten først å ha en date, så avtal å møtes et sted med videoovervåkning, så kan du kanskje føle deg litt tryggere når du inviterer han hjem til deg eller deg til han.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 Jeg nøter ikke fremmede menn. Det er for meg helt utenkelig. Så ingen dating apper eller noe sånt for meg. De jeg har vært sammen med tidligere, har jeg truffet i det virkelige liv inkludert min eksmann. Så håper det kan skje, igjen. Eller er ikke det mulig, lenger? Anonymkode: e7458...d37
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #18 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): . Eller er ikke det mulig, lenger? Her må du følge med. Det har ikke vært tillatt siden 2012. Anonymkode: c15b1...6ce
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #19 Skrevet 25. mars 2023 On 3/23/2023 at 9:42 PM, AnonymBruker said: Rart. Alle jeg kjenner som har blitt voldtatt har blitt det av norske menn så du burde gjøre noe med de rasistiske fordommene dine før det går galt med deg Anonymkode: d4e2e...87d Rart. Alle statisitkker viser at menn fra visse deler av verden har en voldsomt mye høyere voldtektsrate enn nordmenn. Alle med en halvt fungerende hjerne burde overse dine anekdotiske forsøk på skamme den du svarer til å ta sjansen. Anonymkode: e7e41...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #20 Skrevet 26. mars 2023 Må innrømme at jeg av og til har tenkt mitt når kvinner blir med meg hjem fra byen etter svært kort bekjentskap (fra minutter/under en time), men jeg er jo snill som dagen er lang og ville aldri gjort noe galt. Anonymkode: b6865...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå