AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 De svarer frekt, skal sette diagnoser på folk, er sinte/sure, bedrevitere osv. Hvorfor går det ikke an å svare ordentlig. Veldig mange med en bryr meg ikke holdning og. De kan heller få ut aggresjonen et annet sted, enn der folk faktisk prøver å få kontruktive svar/hjelp. Anonymkode: ca480...bfb 4
Exinferis Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Det er mye sprik i hvordan ting blir lagt frem. Litt av svarene ligger nok i hvordan problemstillingen blir fremstilt. Om spørsmålet på enden består av "Sant jeg har rett og han (for det nok som oftest han) som har feil?" - er TS da egentlig på jakt etter hjelp og råd, eller bekreftelse? Og på den andre siden med en del anonyme innlegg vil du aldri bli kvitt troll som bare er der for å trolle en reaksjon ut av de andre trollene, en reaksjon ut av deg (TS), for egen fornøyelse. Og slik blir det når alle har lik rett til å bli hørt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Exinferis skrev (1 minutt siden): Det er mye sprik i hvordan ting blir lagt frem. Litt av svarene ligger nok i hvordan problemstillingen blir fremstilt. Om spørsmålet på enden består av "Sant jeg har rett og han (for det nok som oftest han) som har feil?" - er TS da egentlig på jakt etter hjelp og råd, eller bekreftelse? Og på den andre siden med en del anonyme innlegg vil du aldri bli kvitt troll som bare er der for å trolle en reaksjon ut av de andre trollene, en reaksjon ut av deg (TS), for egen fornøyelse. Og slik blir det når alle har lik rett til å bli hørt. Veldig bra oppsummert, tenker du har veldig rett i det siste spesielt. Anonymkode: ca480...bfb
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Det er også veldig mye omtanke og støtte på KG. Rart det så sjeldent blir lagt merke til? Anonymkode: 1fe13...876 5 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 En av ti tråder er trolling og oppspinn. Man blir bare lei til slutt, og svarer deretter. Anonymkode: f065c...8c0 2
snillochsøt Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 En annen ting som er merkelig, er enkelte mannfolk her inne som har sendt melding til meg etter jeg har vært ikke og kikket på profilen deres. Ingen damer som har gjort det samme. 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 Ekstremt mye konflikt rundt kjønn også Anonymkode: 08baa...4de 1
Daria Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 KG er et åpent diskusjonsforum, ikke en kvalitetssikret eller tilrettelagt rådgivningstjeneste - ergo må man regne med å få svar av svært varierende kvalitet og seriøsitet. Strengt tatt er KG sånn sett nettopp et godt sted for folk å få ut aggresjon - alle som er her, er her frivillig og velger selv hva de legger ut, og det er i utgangspunktet lavterskel og useriøst. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er også veldig mye omtanke og støtte på KG. Rart det så sjeldent blir lagt merke til? Anonymkode: 1fe13...876 Ikke sant? Jeg har truffet mye fine folk på KG. Det er vel til en viss grad også slik at man får ut det man putter inn - de mest aggressive og ufine responsene jeg har fått her inne, har vært når TS ikke får de svarene som var ønsket... 2
The Grinch Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 (endret) . Endret 8. april av The Grinch 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #10 Skrevet 23. mars 2023 Folk er greie her hvis ts spør om råd, og tar til seg rådene , samtidig som ts ignorerer de som prøver å provosere. Anonymkode: b25fe...bc0 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #11 Skrevet 24. mars 2023 Det er veldig mye bra og snille folk her også. Folk legger tid i å skrive gode kommentarer, trøste, støtte, hjelpe og forsøke finne svar på ting andre lurer på. Veldig mange under anonym profil, så de får ikke engang ‘plusser’ på egen bruker for innsatsen. Men er det en eller to litt småslemme kommentarer som dukker opp i tråd, så er det de det ropes opp om og folk henger seg opp i. Ikke alle de andre som faktisk forsøkte å hjelpe. Alle de menneskene nulles liksom ut, fordi en person sa noe dust. Tør vedde ganske mye på at forholdet mellom ok kommentarer vs slemme kommentarer tipper stort i favør av ok og snille kommentarer her på KG. Anonymkode: 1fe13...876 1 1
Endorfin Skrevet 24. mars 2023 #12 Skrevet 24. mars 2023 Hvem bryr seg om hva randoms på KG mener, alltid noen ufine.. bare og scrolle videre..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #13 Skrevet 24. mars 2023 All den tid man er både anonym og "anonym", har mange lite grenser. Dessverre. Men det hadde hjulpet om folk lærte seg å ignorere de åpenlyse trolla. Anonymkode: c1710...111
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #14 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 12.39): Det er også veldig mye omtanke og støtte på KG. Rart det så sjeldent blir lagt merke til? Anonymkode: 1fe13...876 Finnes vel noen gullkorn blant all møkka...... men man må vente lenge mellom hver gang man ser noen. Anonymkode: 78049...d22 1 1
Troyamin Skrevet 24. mars 2023 #15 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 12.08): De svarer frekt, skal sette diagnoser på folk, er sinte/sure, bedrevitere osv. Hvorfor går det ikke an å svare ordentlig. Veldig mange med en bryr meg ikke holdning og. De kan heller få ut aggresjonen et annet sted, enn der folk faktisk prøver å få kontruktive svar/hjelp. Anonymkode: ca480...bfb Jeg tror det i mange tilfeller er mange overfølsomme personer her inne. Disse tar alt som kritikk eller personangrep. Det skal også føles, synes, tro og menes så mye, i stedet for å forholde seg til fakta. Og da blir folk fornærmet og føler seg tråkket på, når fakta ødelegger for deres følelser. 1
Lomvi Skrevet 24. mars 2023 #16 Skrevet 24. mars 2023 Ryddet for innlegg signert som helsepersonell. Lomvi, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 M 35 her. Jeg har fått en del sarkastiske svar på det jeg har postet. Det har også vært noen ganger folk har vært nedlatende, selv om jeg bare har spurt om hjelp eller råd. Og de som svarer sarkastisk får ofte hjerter og tomler opp. Så nå poster jeg for det meste anonymt. Det er veldig synd, for som flere sier, det er mange kjempesnille og hjelpsomme folk på dette forumet. Jeg lagde bruker her for å be om tips for å overraske kjæresten med en helgetur for en del år siden og fikk masse hjelp til det her (hvor mye kan jeg si, hvor langt kan vi dra, hva trenger hun å pakke osv.). For to år siden lagde jeg en post om at jeg ville ha noen å snakke med om en hobby jeg har som det er en tråd om på forumet og noen herfra stilte opp. Den personen snakker jeg fortsatt med. Men som @The Grinch skriver: Velkommen til internett. Ting har blitt verre med årene. Anonymkode: 3e903...434 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #18 Skrevet 24. mars 2023 Anti-woke gjengen som dukket ut av det blå og skal dikte opp de rareste situasjonene, slik at de kan rettferdiggjøre hatet sitt mot minoriteter og det gjør at man lurer litt på om kg er mer på alt-right siden av spekteret for tiden. De ødelegger alt med den råtne energien sin. Anonymkode: 9709e...563 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #19 Skrevet 24. mars 2023 On 3/23/2023 at 12:08 PM, AnonymBruker said: De svarer frekt, skal sette diagnoser på folk, er sinte/sure, bedrevitere osv. Hvorfor går det ikke an å svare ordentlig. Veldig mange med en bryr meg ikke holdning og. De kan heller få ut aggresjonen et annet sted, enn der folk faktisk prøver å få kontruktive svar/hjelp. Anonymkode: ca480...bfb Jeg har lest mange forskjellige forum, og Kvinneguiden er desidert det verste forumet jeg noensinne har lest. Det er to tråder jeg er interessert i å se om de dukker opp igjen (mistenker moderatorer har stengt de fordi de ikke liker hva som diskuteres), og når det er avklart kommer jeg aldri til å vende tilbake. Dette forumet har ikke gitt meg noe annet enn et veldig dårlig inntrykk av brukerne. Har også lagt merke til de såkalte "telletrådene" - hva i all verden er dette for noe? Skrive tall og ingenting annet? Hvorfor? Anonymkode: 5a813...4b2 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #20 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lest mange forskjellige forum, og Kvinneguiden er desidert det verste forumet jeg noensinne har lest. Det er to tråder jeg er interessert i å se om de dukker opp igjen (mistenker moderatorer har stengt de fordi de ikke liker hva som diskuteres), og når det er avklart kommer jeg aldri til å vende tilbake. Dette forumet har ikke gitt meg noe annet enn et veldig dårlig inntrykk av brukerne. Har også lagt merke til de såkalte "telletrådene" - hva i all verden er dette for noe? Skrive tall og ingenting annet? Hvorfor? Anonymkode: 5a813...4b2 For å få likes. Derfor telletråder og tull. Anonymkode: 78049...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå