Lucille Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 jeg må bytte ut knappene i et par jakker jeg har strikket, for de er rett og slett for små. Men de er så fine! den ene har perleknapper som jeg klippet av en gammel cardigan fra benetton, og den andre har vintage strassknapper som jeg har kjøpt på etsy. Så jeg ser etter noe litt mer spennende en runde treknapper fra Stoff & stil. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Del Skrevet 23. mars 2023 Du kan jo gjøre det samme? Vintage knapper finner du i bøttevis på Finn eller en bruktbutikk. Så kan du også på bruktbutikken lete etter et plagg med knapper du liker. Jeg ville begynt med Finn. (Etsy har dårligere utvalg og høyere priser og ikke bedre kvalitet) Anonymkode: 3ec22...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Del Skrevet 23. mars 2023 Det er en del nisjebutikker som har et spennende utvalg knapper. I Trondheim kan jeg anbefale M Sommer i sentrum. Jeg har også sett en del knapper i små uavhengige garnbutikker. Anonymkode: d0d70...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå