Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Odasol skrev (2 minutter siden):

Hvorfor avslutter ikke han bare med meg da? Han har sagt at han vurderer. Jeg tolker det jo som at han heller ikke er sikker, siden han vil fortsatt møte meg og være med meg. 
Flere synske folk sa at han vil prioritere det å være med meg 

Synske folk!?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Prøve skremme han fra å få barn ja....voksent.

Anonymkode: 4f535...350

Uff nei. Men trur ikke han forstår. Jeg har også sagt at en må være takknemlig for det man har og at det ikke er en selvfølge å få friske barn 

• Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (1 minutt siden):

Synske folk!?

Ja, hørtes crazy ut, men har snakket med flere. 
uansett har jeg sagt til han at det ikke er en selvfølge å få friske barn og at en må bære takknemlig for det en har. 
han veit hva som følger med meg, og det er usikkerhet rundt dette 

AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (5 minutter siden):

Hvorfor avslutter ikke han bare med meg da? Han har sagt at han vurderer. Jeg tolker det jo som at han heller ikke er sikker, siden han vil fortsatt møte meg og være med meg. 
Flere synske folk sa at han vil prioritere det å være med meg 

Fordi du er veldig grei å ha, du handler vel til han i sverige og sånn gjør du ikke? Og kjører 1,5t bare for å gi han en bj for så å bli kasta ut? Håper inderlig det ikke er sånn lenger da, men en dame som ikke stiller noen krav og bjudar på er de fleste mannfolk sin drøm.

Anonymkode: 581b1...09b

AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (32 minutter siden):

Eller han respektere meg? Føler ikke jeg har gjort noe galt, han veit mine svar. Han som tar initiativ til å møtes 

Han har respektert deg så langt med å vente og gi deg en mulighet til å bestemme deg.

Du, derimot, ut fra det du skriver om at du har adhd og ikke vil ha unger som kan arve det, du har i realiteten bestemt deg for å ikke få barn. Det er helt greit og en ærlig sak.

Men du er ikke ærlig med ham når du ikke sier det klart til ham. Og du viser at du har lite omtanke for ham når du fortsetter å la ham leve i håpet om at du skal ombestemme deg.

Du behandler ham uten respekt, og du holder på ham med en form for manipulering som skal gi ham håp om at du skal endre mening om barn. Det er det ikke omtanke eller kjærlighet i, kun egoisme og ansvarsfraskrivelse fra din side.

Anonymkode: 7a026...038

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han har respektert deg så langt med å vente og gi deg en mulighet til å bestemme deg.

Du, derimot, ut fra det du skriver om at du har adhd og ikke vil ha unger som kan arve det, du har i realiteten bestemt deg for å ikke få barn. Det er helt greit og en ærlig sak.

Men du er ikke ærlig med ham når du ikke sier det klart til ham. Og du viser at du har lite omtanke for ham når du fortsetter å la ham leve i håpet om at du skal ombestemme deg.

Du behandler ham uten respekt, og du holder på ham med en form for manipulering som skal gi ham håp om at du skal endre mening om barn. Det er det ikke omtanke eller kjærlighet i, kun egoisme og ansvarsfraskrivelse fra din side.

Jeg forstår ikke helt at jeg behandler han uten respekt, jeg har jo vært ærlig. Også sagt at en må være takknemlig for det en har og at ikke er en selvfølge å få friske barn. 
han som tok kontakt med meg. Han som vil møtes. Nå sendte jeg snap at søstern hadde invitert til noe i påsken (han har enda ikke møtt min familie, selvom han har blitt invitert flere ganger) han svarte ikke på den snappen. 
jeg trur han er inneforstått dette med barn og meg, trur er derfor han holder tilbake litt enda….

AnonymBruker
Skrevet

Eller så er det en form for lovebombing. Før det i et forhold kan begynne med vold og manipulering. Sånn startet mitt forhold. Vil ha barn, vil ha forhold, vil reise med deg, ditt og datt. Ja endte tilslutt jævlig.

Anonymkode: c8571...e78

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke helt at jeg behandler han uten respekt, jeg har jo vært ærlig. Også sagt at en må være takknemlig for det en har og at ikke er en selvfølge å få friske barn. 
han som tok kontakt med meg. Han som vil møtes. Nå sendte jeg snap at søstern hadde invitert til noe i påsken (han har enda ikke møtt min familie, selvom han har blitt invitert flere ganger) han svarte ikke på den snappen. 
jeg trur han er inneforstått dette med barn og meg, trur er derfor han holder tilbake litt enda….

Nei, du er ikke ærlig med ham, for du er ikke tydelig nok med ham, og da har du ikke respekt for ham. I beste fall hinter du og så forventer du at han skal tolke det til å bli det du egentlig mener, ikke det du faktisk sier. Da har du ikke mye respekt for ham.

Du bryr deg ikke om ham når du vet hvor mye det betyr for ham å få barn, og du likevel lar ham leve i et fåfengt håp om at du kanskje skal få lyst på barn likevel, når sannheten er at du ikke vil ha barn. Da har du heller ikke mye omtanke for ham.

Du holder egoistisk på en mann du vet ønsker seg et helt annet liv, noe han gir uttrykk for til deg stadig vekk, du er vag og utydelig for å få ham til å være med deg likevel. Det har ikke noe med kjærlighet eller omtanke å gjøre fra din side.

Bli voksen! Du har et ansvar for å ikke lure andre mennesker!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Synes ikke akkurat det lyser respekt når han sier at han kanskje er med en gravid dame innen nyttår.

Anonymkode: 168c4...cbd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo bare 30. Han har god tid på å finne ei ny han kan få familie med.

Fortell litt om de synske menneskene du kontakter i neste familieselskap TS.  Så ordner det seg nok.

Anonymkode: 4f535...350

Skrevet

Er det samme fyr som ba deg reise hjem fordi eksen skulle komme, for så å be deg komme tilbake etter du var halvveis hjemme igjen? Han som ber deg handle for han og ta med take away, og lar deg ta regningen? PJuh, enda godt du ikke ønsker barn med ham. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke få barn hvis du ikke er 100% sikker på at du vil det! Bedre å la være hvis du er usikker. 

Hilsen barnfri. 

Anonymkode: 09792...5f8

Dette vet du strengt talt lute om. Jeg var selv usikker og hellet mot å ikke ønske barn. Det var jeg også åpen om for kjærestene mine. Så traff jeg min ordentlige store kjærlighet og samtaler om barn ble ikkelike skremmende. Da jeg ble gravid uplanlagt var jeg fortsatt usikker og hadde til og med abort inne på tanken.

I dag grøsser jeg med tanken på at jeg vurderte å ikke beholde eller aldri få barn. For jeg kan personlig skrive under på klisjeen om at det gir livet en sterkere mening og er det beste som har hendt meg i livet. At livet mitt ville føles nokså tomt uten barn. Hadde aldri trodd jeg noen gang ville tenke slik for bare 5 år siden.

Anonymkode: d2204...942

AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg har selv hatt en ex som maste om barn tidlig i forholdet til tross for at jeg sa jeg ikke trodde jeg ville ha barn noensinne. Han ga seg ikke og det endte til og med opp i store diskusjoner og krangel om tema. Til slutt slo han opp. Og det var sikkert like greit. Har innsett i ettertid at jeg nok ikke ønsket barn fordi jeg enda ikke hadde funnet den rette mannen. Da jeg endelig fant ham i slutten av 30-årene, ble også tanken om og ønske om barn mer naturlig. Ikke minst helt riktig.

Jeg tror at denne mannen ikke er den rette for deg. Du kan jo selvfølgelig ikke la deg presse til å få barn med ham. Og når han forsøker å presse deg til noe sånt, hva mer kan han finne på å presse deg i? Er lurt å ha i bakhodet.

Anonymkode: d2204...942

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Endret av Odasol
Skrevet (endret)

Zz

Endret av Odasol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...