Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
.,,,
Endret av Odasol
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han håper du skal endre mening. 

Vær ekstremt tydelig om at du skal ha null barn. 

Anonymkode: 7c127...e0d

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig tydelig med at han ønsker barn og at han er klar for å forplikte seg og også få barn.

Du virker å ikke være i nærheten av dette.

Jeg synes du skal avslutte relasjonen slik at han kan få muligheten til å finne ei som har samme ønsker for fremtiden som det han har, ei som bryr seg mer om ham.

Du virker vag, så vag at det nesten er en manipulasjon fra din side, enten det er din intensjon eller ikke. Sett ham fri og finn deg heller en annen mann som du er mer interessert i og deler tanker om fremtiden med, en du kan kommunisere bedre med.

Anonymkode: 7a026...038

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er han du har skrevet om før så skjønner jeg ikke at du fortsatt lar deg utnytte av han.

Anonymkode: 581b1...09b

• Liker 2
Skrevet

Han veit at jeg har følelser, det fikk han vite i fjor. Han er 30 år. Jeg er 34. 
han veit at jeg ikke veit om jeg vil ha barn og jeg har også tydeligvis sagt til han at jeg ikke ønsker det (noe jeg ikke husker- men det stemmer jo på en måte, da jeg ikke veit). 
han har sagt at han vurderer barn - det var før vi begynte sånn som vi gjør nå. 
det er han som tok opp kontakten med meg, og det er han som også fortsetter med å lage planer. Han bør jo huske det jeg har sagt. Jeg forstår ikke at jeg ikke har vært tydelig? Jeg er 34 år og veit ikke om jeg vil ha barn, jeg har også tydelig sagt til han uten at jeg husker, at jeg ikke vil ha barn.. han bør jo vite hva han går inn i med meg ?? 

AnonymBruker
Skrevet

Han der maser voldsomt om barn, han kommer ikke til å gi seg. 

Anonymkode: 168c4...cbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han håper du skal endre mening. 

Vær ekstremt tydelig om at du skal ha null barn. 

Anonymkode: 7c127...e0d

Ja!!! 
Jeg (som 100% barnfri) er åpen fra første chat på datingsidene. Luker ut alle som vil ha barn! 

Får en storm med menn som vil ha barn etter meg selv om det står sort på hvitt i datingprofilen min at jeg ikke vil ha barn! 
Slitsomt! 

Ja, de tror at vi barnfrie vil endre mening. At alle kvinner egentlig innerst inne ønsker to barn. 

Så kommer de med de samme idiotiene: 

«Jeg skal KUN ha to barn».

«Men kanskje du vil ha barn i framtiden?».

«Hvordan kan du være sikker på at du ikke vil ha barn?».

Har visst siden jeg var tenåring at jeg ikke vil ha barn. Er 34. Hva er det disse mennene egentlig tror?! 

Bare å eliminere bort disse mennene! Jo tidligere, jo bedre! Ikke kaste bort tiden……. 

Anonymkode: 09792...5f8

• Liker 4
Skrevet

Jeg trur heller ikke at han veit hva det innebærer. Han har ingen søsken, ingen onkel barn, ikke er han fadder til noen. Jeg derimot veit godt hva det vil si å ha barn og har masse barn rundt meg. 

• Hjerte 1
Skrevet

Den dagen han spør om vi skal bli sammen, hvis han gjør det. Da må jeg jo spørre om han vil fortsatt det ettersom jeg ikke kan love barn. 

AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (1 minutt siden):

Den dagen han spør om vi skal bli sammen, hvis han gjør det. Da må jeg jo spørre om han vil fortsatt det ettersom jeg ikke kan love barn. 

Du kaster bort både din egen tid og hans tid i dette forholdet.

Du virker ikke å respektere ham.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Odasol said:

Han veit at jeg har følelser, det fikk han vite i fjor. Han er 30 år. Jeg er 34. 
han veit at jeg ikke veit om jeg vil ha barn og jeg har også tydeligvis sagt til han at jeg ikke ønsker det (noe jeg ikke husker- men det stemmer jo på en måte, da jeg ikke veit). 
det er han som tok opp kontakten med meg, og det er han som også fortsetter med å lage planer. Han bør jo huske det jeg har sagt. Jeg forstår ikke at jeg ikke har vært tydelig? Jeg er 34 år og veit ikke om jeg vil ha barn, jeg har også tydelig sagt til han uten at jeg husker, at jeg ikke vil ha barn.. han bør jo vite hva han går inn i med meg ?? 

Ikke få barn hvis du ikke er 100% sikker på at du vil det! Bedre å la være hvis du er usikker. 

Hilsen barnfri. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kaster bort både din egen tid og hans tid i dette forholdet.

Du virker ikke å respektere ham.

Eller han respektere meg? Føler ikke jeg har gjort noe galt, han veit mine svar. Han som tar initiativ til å møtes 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Odasol said:

Eller han respektere meg? Føler ikke jeg har gjort noe galt, han veit mine svar. Han som tar initiativ til å møtes 

Ja. Han maser på henne og tror at han kan manipulere henne til å få barn når hun ikke vil. 

Bedre hun finner seg en som ikke vil ha barn. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har gjort noe galt. Og siden han veit at jeg ikke kan love noe. 

og siden jeg selv ikke veit. 

og siden han vil fortsatt møtes, så tenker jeg jo at vi kan det? 

jeg trur han ikke veit hva det innebærer å ha barn, å når jeg forteller at jeg har ADHD i tillegg,,,, som ofte barna får…. Kanskje han tenker annerledes da… 

han selv som har lagt planer til juli med meg og sagt til meg at det kommer flere valentines dager i årene fremover. 

Skrevet
Odasol skrev (10 minutter siden):

Etter 1 år bør en jo klare å definere om en er kjærester eller ei, men før forholdet er formalisert eller dere har flyttet sammen, er det litt tidlig å begynne å planlegge barn. Noen har nærmest visst hele livet at de vil ha barn og en egen familie, noen er veldig tydelige på at de ikke ønsker barn og noen har ikke tatt stilling til det. Typen din virker å ha et sterkt ønske om å få barn og sin egen familie og siden du allerede er 34 år, vet han at du ikke har allverdens med betenkningstid mht å bli gravid, noe som ser ut til å stresse han mer enn deg. Men når han er så tydelig på at han vil ha barn og du kanskje ikke vil, så kaster du egentlig bare bort tiden hans. Da er dere ikke kompatible på et veldig vesentlig punkt. Så jeg synes du skal gjøre det slutt, slik at han kan finne seg ei med samme framtidsønsker som seg selv, samtidig slipper du maset hans. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du er så gammel som du er...straks midten av 30-årene.

Da vil du jo ikke ha barn. Og ikke vil du flytte. 

Det her er jo helt dødfødt.

Helt ærlig tenker jeg at denne mannen rett og slett mangler muligheter. Det er få som liker han.

Men han drømmer om familie.

Så tenker han jaja...hun *trådstarter* er jo så intressert i meg, kanskje jeg bare må ta hun. 

Så har han vist deg frem til familie ig venner for å høre hva de mener om deg.

Du er ekstremt umoden for alderen da. Ville gjettet tidlig 20-årene.

Anonymkode: 4f535...350

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (9 minutter siden):

jeg trur han ikke veit hva det innebærer å ha barn, å når jeg forteller at jeg har ADHD i tillegg,,,, som ofte barna får…. Kanskje han tenker annerledes da.....

Prøve skremme han fra å få barn ja....voksent.

Skrevet
Grüner skrev (5 minutter siden):

Etter 1 år bør en jo klare å definere om en er kjærester eller ei, men før forholdet er formalisert eller dere har flyttet sammen, er det litt tidlig å begynne å planlegge barn. Noen har nærmest visst hele livet at de vil ha barn og en egen familie, noen er veldig tydelige på at de ikke ønsker barn og noen har ikke tatt stilling til det. Typen din virker å ha et sterkt ønske om å få barn og sin egen familie og siden du allerede er 34 år, vet han at du ikke har allverdens med betenkningstid mht å bli gravid, noe som ser ut til å stresse han mer enn deg. Men når han er så tydelig på at han vil ha barn og du kanskje ikke vil, så kaster du egentlig bare bort tiden hans. Da er dere ikke kompatible på et veldig vesentlig punkt. Så jeg synes du skal gjøre det slutt, slik at han kan finne seg ei med samme framtidsønsker som seg selv, samtidig slipper du maset hans. 

Hvorfor avslutter ikke han bare med meg da? Han har sagt at han vurderer. Jeg tolker det jo som at han heller ikke er sikker, siden han vil fortsatt møte meg og være med meg. 
Flere synske folk sa at han vil prioritere det å være med meg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når du er så gammel som du er...straks midten av 30-årene.

Da vil du jo ikke ha barn. Og ikke vil du flytte. 

Det her er jo helt dødfødt.

Helt ærlig tenker jeg at denne mannen rett og slett mangler muligheter. Det er få som liker han.

Men han drømmer om familie.

Så tenker han jaja...hun *trådstarter* er jo så intressert i meg, kanskje jeg bare må ta hun. 

Så har han vist deg frem til familie ig venner for å høre hva de mener om deg.

Du er ekstremt umoden for alderen da. Ville gjettet tidlig 20-årene.

Jeg forstår ikke hva galt jeg har gjort. Han som tok opp kontakten med meg, han som legger planer og er pådriver. Jeg har sagt at jeg ikke vil ha barn og at jeg ikke veit. Jeg forstår ikke hva galt jeg har gjort. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne faktisk ha vurdert å flytte for han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...