Peanut Skrevet 22. april 2024 #21 Del Skrevet 22. april 2024 Har en Samsonite i gull ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 22. april 2024 #22 Del Skrevet 22. april 2024 lin skrev (20 minutter siden): Vekt er det viktigste for meg også, og jeg vil ha en koffert som er under 3kg. Rundt 4 kg er jo blant de tyngste som er.. Jeg har vurdert epic phantom pga vekt men også pris vs kvalitet. Men ser noen over her synes selv den er for tung. 66cm og 67 l og 3kg. Det blir litt liten pakkevolum til å være 3 kg synes jeg også. Hvis du skal ha en stor koffert under 3kg, så må du nok opp på 4500,- og oppover. Da kan du få diverse samsonite til 2,7 kg. Jeg hadde ikke betalt 2500-3000,- ekstra for at kofferten skulle vært 0,3 kg lettere. https://bagbrokers.no/products/american-tourister-airconic-medium-koffert-med-4-hjul-67-cm-sporty-blue?_pos=1&_fid=68a896cee&_ss=c Dette er eneste jeg finner på 2,7 kg da under 4500,-. Jeg synes epic phantom ser helt grusom ut å trille med t-håndtak! Har ikke testet dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 22. april 2024 #23 Del Skrevet 22. april 2024 (endret) Taluno skrev (42 minutter siden): Hvis du skal ha en stor koffert under 3kg, så må du nok opp på 4500,- og oppover. Da kan du få diverse samsonite til 2,7 kg. Jeg hadde ikke betalt 2500-3000,- ekstra for at kofferten skulle vært 0,3 kg lettere. https://bagbrokers.no/products/american-tourister-airconic-medium-koffert-med-4-hjul-67-cm-sporty-blue?_pos=1&_fid=68a896cee&_ss=c Dette er eneste jeg finner på 2,7 kg da under 4500,-. Jeg synes epic phantom ser helt grusom ut å trille med t-håndtak! Har ikke testet dem. Det med håndtak er et godt poeng. Jeg har kabinkofferten fra epic, men bruker den lite. Barna har hver sin soundbox som jeg har lånt t av og til. De rommet mye og er greie kofferter. Men synes de er håpløse å trille pga muligheten for utvidelse. De blir litt ustabile av den grunn. Har også en stor Samsonite Lite-Shock som er veldig god. Den har t-håndtak og synes ikke den er vanskelig å trille. Det er mellomstørrelsen jeg trenger 🙈 kabin er for liten og den store på 75cm blir ofte for stor. 3kg er innenfor, men når de blir over 3,5 da synes jeg det blir for tungt. Endret 22. april 2024 av lin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå