Gå til innhold

Har du hatt seksuelle fantasier som

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du / dere hatt seksuelle fantasier som du / dere har gjennomført ?

Anonymkode: 96850...3ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. For fantasien er bare en fantasi, noe jeg drømmer om. Men vil ikke gjøre det på ekte på en måte. 

Anonymkode: 92e88...4b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, mange. Har et par som vi ønsker å gjennomføre så raskt barna vokser til. Har også en god del fantasier som vi foreløpig ønsker å holde som fantasier. Kanskje oppfyller vi dem aldri, kanskje blir det etter hvert. Vi har vært sammen i over 15 år og har et veldig tilfredsstillende sexliv. 

Skrevet

Vel, min erfaring er at for hver fantasi man gjennomfører så kommer det ofte en ny.

Så nei, alle fantasier er definitivt ikke gjennomført.

Skrevet

Jeg liker ikke å fantasere om noe som ikke blir realisert. Har kanskje gjort noe av det tidligere.. men venter med fantasier til jeg har en som kan hjelpe meg med de. Har dessverre noen nå som jeg ikke får gjort noe med enda.. og det er litt irriterende 😂

• Hjerte 1
Skrevet
svartkatt skrev (57 minutter siden):

Jeg liker ikke å fantasere om noe som ikke blir realisert. Har kanskje gjort noe av det tidligere.. men venter med fantasier til jeg har en som kan hjelpe meg med de. Har dessverre noen nå som jeg ikke får gjort noe med enda.. og det er litt irriterende 😂

Hva da?

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (1 time siden):

Hva da?

Hva da hva da?

• Liker 1
Skrevet

Har hatt fantasier jeg har gjennomført, ikke noe kinky, men gode fantasier som er gjennomført. Herlig. 

Gjest Trøndertøtta
Skrevet

Ehm ja? 

• voyarisme
  • gangbang
  • innspilling
  • dominanse
  • leketøy, husker, tau, gags osv.
  • bdsm
  • swinging/bytting
  • orgy
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😊 Pleier å ha trekant av og til....da møtes vi noen via nettet. Noen har blitt fast også. Dette er sinnsykt spennende og krydder i et vanlig sexliv. Når man gjør dette sammen som par fungerer det bra for oss hvertfall, vi er i slutten av 30åra 😇.

Livet er bare EN gang! Slipper lyster løs....men ikke gå bak ryggen på din partner om du har det! Jeg som tok det opp først her, mannen var på med en gang. Han liker å se jeg bli knullet av en annen mann for eks.

Anonymkode: 030c7...9b9

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserte om å suge en lagkamerat på fotballbanen, noe jeg også endte opp med å gjøre. Men på kvelden etter trening. Vi måtte rydde bort en del ting og det var bare vi igjen en mørk høstkveld, og til slutt tok jeg mot til meg og spurte om jeg kunne få suge ham. Han var rask på å vippe pikken ut av joggedressen. Vi hadde runket hverandre og jeg hadde sugd han før, men det var noe med fotball og den mannegreia det er som gjorde det veldig forbudt. Alle på laget var så ekstremt opptatt av å være matcho. Jeg fortalte han etterpå at jeg alltid hadde drømt om å suge han i fotballklærne, og han bare, kult, da har jeg på meg det når jeg kommer til deg heretter. 

Anonymkode: 6bcf5...a69

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg en transe, drømmer om sex. Det er å ha på en lekker brudekjole og på den opp på ett fjell og ha sex med en lekker kvinne.

Anonymkode: 16352...f42

AnonymBruker
Skrevet

Tja, fantaserer stadig om større damer.

Reiste til USA en gang for å møte ei veldig søt dame på nesten 250 kg jeg hadde snakket med på nett en stund. Bodde hos henne i to uker, med masse deilig sex og kos. Hun er også ssbbw-modell, og foreslo utav det blå at jeg skulle ta henne bakfra mens hun spiste donuts vi hadde kjøpt. Hun tilbød også den største valken hennes for å få meg til å komme noen morgener. Digg at hun var så selvsikker på seg selv og kroppen sin og hvor mye hun tente meg.

I tillegg var hun helt sykt rå på suge. Har alltid stresset med å nyte det og kommer egentlig veldig sjeldent av det, men her var det helt fyrverkeri hver gang. Ganske himmelske to uker, før en måtte tilbake til virkeligheten igjen! 

Anonymkode: dea56...81b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har vel krysset av alt på listen utenom sex med noen som er høygravid. Litt vanskelig å finne slike damer der jeg befinner meg.

• 4 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 10.16):

Tja, fantaserer stadig om større damer.

Reiste til USA en gang for å møte ei veldig søt dame på nesten 250 kg jeg hadde snakket med på nett en stund. Bodde hos henne i to uker, med masse deilig sex og kos. Hun er også ssbbw-modell, og foreslo utav det blå at jeg skulle ta henne bakfra mens hun spiste donuts vi hadde kjøpt. Hun tilbød også den største valken hennes for å få meg til å komme noen morgener. Digg at hun var så selvsikker på seg selv og kroppen sin og hvor mye hun tente meg.

I tillegg var hun helt sykt rå på suge. Har alltid stresset med å nyte det og kommer egentlig veldig sjeldent av det, men her var det helt fyrverkeri hver gang. Ganske himmelske to uker, før en måtte tilbake til virkeligheten igjen! 

Anonymkode: dea56...81b

din heldig gris:) va bare å nyte det da,er vel i usa man finner dem,reiser selv over en tur dit på haloween ssbbw event

• Liker 1
Skrevet

Sex på jobb, i skogen. Ligge med en dame som var 20 år eldre enn meg. Ligge med en dame født på 90-tallet.
Pule kollega.  Ringe på hos en dame, gå rett til sengs og en annen dame ringte på her, rett i bingen etter få minutter.

Anonymkode: 46623...fee

Skrevet

Det er ingenting jeg lyst på som jeg ikke får gjennomført av og til.

Anonymkode: 59580...fc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 11.18):

Har du / dere hatt seksuelle fantasier som du / dere har gjennomført ?

Anonymkode: 96850...3ea

Ja... 

Anonymkode: 40551...985

Skrevet

Ja, jeg fikk endelig pule mora til en kompis som jeg har fantasert om siden jeg var tenåring.  

Anonymkode: f08c7...e5d

• Liker 2
Skrevet

Ja, maaaaange.

Jeg liker å gjøre mye av fantasien min til virkelighet :) 

Anonymkode: e491f...4f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...