AnonymBruker Skrevet 16. mai #21 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 8.47): The Incredibles er jo egentlig Pixar😅 Byttet til Tangled Anonymkode: 43adc...17d pixar er disney? Anonymkode: a46eb...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #22 Del Skrevet 16. mai Jeg tror dette kommer ann på hvor gammel du er, og hvilke filmer du vokste opp med. Mine er: Løvenes Konge Den lille havfruen Alladin Skjønnheten og Udyret Bambi Anonymkode: 99d73...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #23 Del Skrevet 17. mai 7 hours ago, AnonymBruker said: pixar er disney? Anonymkode: a46eb...e6d Ja, nå er det det. Men det startet som eget filmstudio som kun samarbeidet med Disney. Endte senere med å bli kjøpt opp. Pixar er fortsatt et filmstudio som og setter navnet sitt på filmene de lager slik at filmene blir skilt fra de som blir laget av Walt Disney Animation Studios som er det filmstudioet som er kjent for å lage de klassiske Disney-filmene, men som nå lager 3D-animasjonsfilmer på lik linje med Pixar lagde og hvor filmene ofte er svært like i innhold. Tidligere var Walt Disney Animation Studios kjent for tegnefilmer som va musikaler, men nå er kun deler av filmene musikaler. Anonymkode: 179c8...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #24 Del Skrevet 17. mai 1. Tangled (2010) 2. Jungelboken (1967) 3. Pinocchio (1940) 4. Dumbo (1941) 5. Treasure Planet (2002) Synes forøvrig alt etter Moana har vært rævva. Alt for mye identitetspolitikk og feminisme. Hjernevasking av barn. Anonymkode: c9a50...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 17. mai #25 Del Skrevet 17. mai Jeg er ikke noe særlig interessert i tegnefilmer og animasjon, men synes nok at Alice in Wonderland (2010) tar topplasseringen for min del. Tim Burton blir aldri feil. Jeg må se å få sett oppfølgeren snart. Mary Poppins (1964) er også en toppfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 17. mai #26 Del Skrevet 17. mai Robin Hood….. «hiss deg ned, Sir Hiss» 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #27 Del Skrevet 17. mai 1. Aladdin 2. Løvenes Konge 3. Den Lille Havfruen 4. Skjønnheten og Udyret 5. Oliver og Gjengen Anonymkode: c5d9b...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai #28 Del Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes forøvrig alt etter Moana har vært rævva. Alt for mye identitetspolitikk og feminisme. Hjernevasking av barn. Anonymkode: c9a50...b40 Enig, de satset stort på den nye filmen "Wish", og det skulle liksom være den nye Disney klassikeren... Drit kjedelig, klarte ikke å følge med engang. Det var i det minste ikke noe politisk agenda bak den, sånn som med de andre som har vært. Anonymkode: 86b3f...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 17. mai #29 Del Skrevet 17. mai 1. Løvenes konge 2. Taran og den sorte gryte 3. 101 dalmatinere 4. Skjønnheten og udyret 5. Ringeren i Notre Dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå