Gå til innhold

Mannfolk: Synes dere det er penest med naturlig tynne damer, eller damer som er litt trente (synlige muskler)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hr. single

Hallo

Det var imidlertid et interessant spørsmål, for når jeg diskuterer det med vennene mine, er vi alltid mye uenige, og jeg ender opp med å være den eneste med MIN mening.

La meg understreke fra starten av at jeg absolutt ikke synes bodybuilder-jenter er vakre, men på den annen side er jeg HELT "gal" med fitnesstrente jenter som har en tonet kropp.

Jeg kan utdype det med å si at jeg synes det er utrolig vakkert når de har synlig markerte muskler, så etter min smak er det fint med små faste bryster, markert mage, det trenger absolutt ikke være en "sixpack" , men rett og slett at du kan se musklene.

Når jeg ser på en jente som trener på treningssenteret mitt, og jeg står bak henne, for eksempel, blir jeg veldig imponert over en godt trent ryggmuskel og ikke minst en veldig godt trent og iøynefallende rumpe, som på disse jentene ofte viser mye og virker lubben.

Likeledes synes jeg muskulære lår er vakre uten å være ALT for store, samt muskuløse beinmuskler ser veldig bra ut på jenter.💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 0.54):

Du får komme deg i kvinmetoget neste år og se det er minst 35% menn der. Ekte menn støtter likestilling! 

Anonymkode: 70351...9cb

Likestilling er jeg for men å ha en egen bevegelse som heter feminisme søm o navnet bare er for det ene kjønnet er for meg feil

Anonymkode: 887ed...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...