Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har vært sammen med mannen min i over 18 år, og hele veien har jeg trent, spist sunt, kledd meg pent og tatt vare på meg selv. Jeg har aldri brukt noe særlig sminke. Puppene er litt slappere etter 2 barn, men ellers er målene mine de samme som da jeg var 20.

Forstår ikke konseptet med å la seg selv forfalle i forhold, det er respektløst ovenfor både partner og seg selv. Uten forfall trenger man ikke jobbe seg opp igjen. Jeg tror absolutt at det at min mann og jeg holder oss attraktive for hverandre er en del av grunnen til at vi fortsatt er lykkelige sammen og har mye sex. 

Anonymkode: 3bd74...f20

Så fint at du har det slik. Men spesielt empatisk er du tydeligvis ikke!! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor kunne du ikke gjøre dette mens du var i forholdet? Synes det er morsomt at folk blir en "bedre" versjon av seg selv etter et brudd. De finner så en ny mann, så forfaller de igjen. Sånn fortsetter dette.

Anonymkode: 51304...41a

Fordi han ga meg ikke sjansen. Han dumpet meg etter sex og sa det var pga kroppen min. 

Anonymkode: f3296...224

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og han ønsket du å være sammen med? Hadde virkelig ikke tenkt et sekund på en sånn overfladisk og umoden mann. Vær glad for at du ble kvitt han.

Anonymkode: 0d53f...a92

Er glad jeg er kvitt han, hadde vært veldig nedbrytende å være med han men det var ikke før etter sex at han viste den siden av seg rett før han dumpet meg. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

[..]

Men har lyst til å vise denne fremgangen til han som dumpa meg som en stor fuck you så han ser hva han går glipp av, hvordan kan jeg det når vi ikke er venner på sosiale medier eller ser hverandre?

[..]

Hvorfor tror at du han skulle bry seg?

Endret av ClausSaus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...